Halen konaklamakta olduğumuz otelde maalesef ki konaklayan misafirlerin pandemi kurallarına uymamalarından kaynaklı ciddi sıkıntılar mevcut. Tesis genel olarak temiz ve düzenli olmak için ciddi bir çaba harcıyor fakat yeterli olamıyor. Ateş ölçtürmek istemeyenler, uyarılmasına karşı maske takmayanlar, alanları kullanım kapasitesinin üstünde kullananlar vs. Yemekler muhteşem değildi, aç kalır mısınız hayır. Keyif alır mısınız tartışılır. 400 kişilik yemek çıkıyor 200 kiş için.(1.ağızdan aldığımız bilgi) Ama saat 8 buçukta talan edilmiş oluyor. 400 lira ödedik 1000 liralık yiyelim anlayışının üstüne çıkamıyoruz malesef. İlginçtir genelde pek önem verilmez fakat çorbalar çok lezzetli. Kahvaltı gayet güzel, el açması börek bile yapılıyor. Fakat yemek kısmında acilen paravan ile bölünüp servisin elemanlar tarafından verilme uygulamasına geçilmeli. Servislerin (çatal,bıçak, tuz vs)tek kullanımlık paket içinde veriliyor olması gerek. Thermal kısım fazla kalabalık sabah 11 akşam 5 gibi inerseniz tenha yakalarsınız. Suyu hakikaten güzel. Otelin Çeşme merkeze yürüme mesafesinde olması büyük artı. Kahvaltı sonrası kısa yürüyüşler yapmak için ideal. Konakladığımız süre zarfında yaşadığımız ufak tefek sıkıntıları paylaşma fırsatı yakaladığımız; daha doğrusu memnuniyetsizliğimizi fark ederek mesai ayırıp, sağ duyu ve üstün hizmet sektörü anlayışı ile bizi dinleyip, çözüm üretmeye çalışan mesul idareciler, güleryüzü ile stres yönetiminde harikalar yaratan Seçil Hanım, Aksaklıkları, mutsuzluğu hemen fark edip çözüm üreten operasyon müdürümüz ayrı bir teşekkürü hak ediyor. Otel muhtemelen sömestr dönemi olması hasebiyle beklentimizi pek karşılayamadı. Ama başka bir tarih aralığında tekrar denenir mi? Bakılır, neden olmasın? (Görünen o ki; Sakin, sessiz, huzurlu ve sanırım daha hijyenik bir tatil için çocukların okulda olduğu zamanları seçmek lazım.)