Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.237)
Yorumları filtrele
1.237 sonuç
Gezgin puanı
642
220
151
94
130
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
642
220
151
94
130
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
22-27/1.237 yorum
24 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

23 Temmuz Giriş-24 Temmuz çıkış 1 Gece konaklamalı Dublex odada konakladım. Rezervasyon esnasında Late çıkış, oda süslemesi ve temizliği için konuştum . Rezervasyon günü teyit etmek amaçlı oteli 6 kez aradım ve 7. De hattı düşürebildim (Arama saati 17:23) Ön büro müdürü Yağmur Hanıma bir problem olup olmadığını sordum ve isteklerim için böyle bir bilgi olmadığını söyledi Giriş yapmama 3 saat vardı bu nedenle ne zaman hazır olacağını sordum ve H/K personelinin olmadığını Misafir ilişkileri çalışanının izinli olduğunu bu nedenle yaptıramıyacağını söyledi, gece havlu istersem bunu belboy mu getirecek dedim pişkin bir şekilde evet dedi, bana bir şekilde yardımcı olması gerektiğini söyledim H/K personeline söylerim yaparlarsa yaparlar yapmazlarsa yapmazlar dedi Sonra geri dönüş yaptılar Süsleme işi yapıldı Late C/O tuda konuştuk anlaştık ama bende Turizm işi ile uğraştığım için bunları yazıyorum 4* lı otelin müdürü değilde Çorbacısı gibi konuştu benimle . Neyse otele saat 20:00 gibi giriş yaptık Girişte ateşimizi ölçen not alan yok. Çalışanlar doğru düzgün maske takmıyorlar ya da göstermelik takıyorlar. İyi - Kötü odamıza gittik oda temizliği güzel ama eksik çoktu odada olması gereken Terlik, bornoz vs. Yoktu. Diş Seti , Bornoz, Koltuğa sermek için çarşaf istedik 2. Kez aradık ve 40 dakikada geldi Diş seti kalmadı denildi çarşafda lekeli geldi , 2. Kez aradığımda Resepsiyon Aylin Hanım Elaman olmadığı için geciktiğini söyledi aşırı derecede eleman sıkıntısı var . Minibar hiç bir şekilde soğutmuyor , Banyo gider kapağı yoktu buna rağmen tıkalıydı göle dondu ortalık , geçen yıla göre Yemek çeşitliliği ve lezzeti çok azalmış eleman sıkıntısı F/B de de yaşanıyor. En Önemli problem ise sadece 1 gece dinlenmek için gittiğim yerde oda içerisinde inanılmaz bir gürültü var bütün klima kabinlerini bizim odaya koymuşlar gibi odanın içinde inanılmaz bir uğultu oluşuyor ve odada ki klima çalışsın ya da çalışmasın çok gürültü oluyordu Bütün gece uyuyamadık Geçen sene konakladığımız da sürekli geliriz demiştik ama bu sene fikrimiz 180 derece değişti Konaklayacak olanlar Benim bu kötü deneyimimi mutlaka dikkate alsınlar ...

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
5  Teşekkürler 3bar_y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış PIRIL HOTEL THERMAL BEAUTY SPA - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Temmuz 2020

Sayın 3bar_y,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi tam olarak karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Deneyiminizde bahsetmiş olduğunuz konularla ilgili kayıtlarımızın kontrolüne ve personellerimizle görüşmelerimize istinaden ;
Rezervasyonunuz çağrı merkezimiz üzerinden bize ulaşmış ,rezervasyon notunu incelediğimizde bahsettiğiniz konu ile ilgili bize bir ibarede bulunulmamış .Süreci takip edebilmek için çağrı merkezimizden ses kayıtlarını talep ettik ,bu konu ile ilgili gerekli kontrol ve takip yapılacaktır.
Kayıtlarımızda aramanızın 18.30 ‘da yapıldığını görüyoruz ,oda süsleme vb taleplerin misafir memnuniyetini sağlayabilmek adına ücretsiz olarak verdiğimiz bir hizmet olduğunu hatırlatır ;planlayıp hazırlık yapabilmemiz açısından 1gün önceden bildirilmesini tüm partnerlerimizden ve misafirlerimizden talep ettiğimizi bilmenizi isteriz.Siz de bir otelci olarak işleyişin nasıl ilerlediğini en az bizim kadar biliyorsunuzdur.Ayrıca Yağmur hanım şirketimizde uzun yıllardır bize emek veren ,misafir taleplerinde misafir memnuniyetini benimsemiş bir yöneticimizdir.Kendisinin size konu ile ilgili geri dönüş yaptığını ve oda süslemeniz ile ilgili veri son dakika ulaşmasına rağmen üstün çaba ve gayret göstererek odanızı istediğiniz gibi hazırlatmış ve size bunun bilgisini anında vermiştir.
Maske ve ateş konuları ile ilgili hatalı anlatım yapıyor olmanız bizi çok üzdü.Yeni normale göre hazırladığımız otelimizde görevli tüm personelimiz covid prosedürlerine hakimdir ,tüm çalışanlarımızda maske mevcuttur.Otele giriş esnasında da ve gün içinde de ateş ölçümleri periodik olarak yapılmaktadır.
Odalarınızda konseptimiz gereği terlik ,bornoz ve diş seti bulundurmuyoruz.Bununla ilgili de herhangi bir kanalda böyle bir bilgi verilmemektedir.Bununla birlikte ,misafir isteklerine değer verdiğimiz ,ciddiye aldığımız için terlik ve bornoz taleplerinde odalarına yönlendiriyoruz.
Odalarınızdaki minibarlar ,mini dolap görevi görmektedir ,içecekleri belirli bir soğukluğa getirmektedir.Takdir edersiniz ki evlerimizdeki buzdolabı gibi soğutmasını beklemek haksızlık olur.
Yemeklerle ilgili deneyiminizde bahsettiğiniz çeşitlilik ile kısaca paylaşmak istediğimiz ; pandemi koşulları gereği misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği için büfelerimizi pleksi ile kapatıp personelimiz tarafından koruyucu ekipmanları ile servise sunuyoruz.Geçen seneki normal koşullar olmamasına rağmen büfelerimizi arttırdık.Akşam yemeğinde de 168 çeşit alternatif mevcuttur.
Odanızdaki klima ile ilgili gerekli kontroller sağlamış bulunmaktayız.

Belirtmek isteriz ki;
Kalışınız esnasında gece gündüz, her zaman bize ulaşabileceğiniz ve hızla çözüm üretebilecek personelimiz mevcuttur. Bu zaman içerisinde bizlere memnuniyetsizliğiniz hakkında geri bildirim yapmış olmanızı ve memnuniyetinizi sağlamak için gerekli aksiyonları alıp kalışınız esnasında telafi edebilmeyi dilerdik.

Saygılarımızla,
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Herşey çok güzeldi çok temizdi yemekleri lezzetliydi , çalışanların güleryüzleri muazzamdı hele ki Bengisu Hanım çook çok iyiydi müthiş bir insan herşey için teşekkür çok ediyoruz mutlaka tercih edin :)

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler khrmnelif
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış PIRIL HOTEL THERMAL BEAUTY SPA - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Temmuz 2020

Sayın khrmnelif,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın keyifli geçmiş olduğunu öğrenmek ve beklentilerinizi karşılamış olmak bizi son derece mutlu etti.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Arkadaşımla geldik otelden çok memnun kaldık temizlik ve yemekler şahane herkese tavsiye ederim mutlaka personel çok ilgili özellikle Bengisu hanım a teşekkür ederiz ilgisi ve alakası icin gelmek isteyen gönül rahatlığıyla tavsiye ederim

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 25hakane
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış PIRIL HOTEL THERMAL BEAUTY SPA - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Temmuz 2020

Sayın 25hakane,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın keyifli geçmiş olduğunu öğrenmek ve beklentilerinizi karşılamış olmak bizi son derece mutlu etti.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Çok memnun kaldık. Servis restaurant havuz mükemmel. Kahvaltı ve yemek gayet güzel çalışan ilgi ve alakaları üst seviyedeydi. Odalar ferah, temiz ve geniş. Plaj gayet güzel ulaşımı rahat. Otel konum olarak merkezi yerde.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 68faruke
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür PIRIL HOTEL THERMAL BEAUTY SPA - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Temmuz 2020

Sayın 68faruke,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın keyifli geçmiş olduğunu öğrenmek ve beklentilerinizi karşılamış olmak bizi son derece mutlu etti.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Bu sene otele ilk gelişim tek başıma geldim ama otelden çok memnun kaldım alakart menüsü gayet güzel ve uygun fiyatlı yemekler lezzetli, odalar gayet temiz, personel güler yüzlü ve ilgili tatil için güzel bir otel herkese öneririm

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler 659berkayd
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür PIRIL HOTEL THERMAL BEAUTY SPA - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Temmuz 2020

Sayın 659berkayd,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın keyifli geçmiş olduğunu öğrenmek ve beklentilerinizi karşılamış olmak bizi son derece mutlu etti.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın