Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (1.204)
Yorumları filtrele
1.204 sonuç
Gezgin puanı
617
218
148
95
126
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
617
218
148
95
126
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/1.204 yorum
1 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelin termal havuzunu ve suyunu begendim.bir cok termal otel ziyareti gerceklestiren birisi olarak suyunun ciddi anlamda şifali oldugunu soyleyebilirim.odalara gelirsek benden onceki yorumlardaki sikayetler aynen devam ediyor.odalarda sicak su bulmak cok zor.ılık ve serçe parmak kadar akan bir su.gece yarisina dogru biraz artiyor ama yeterli değil.spa bolumundeki hamam da beni şasırttı.hamamda sicak su bulamadik o da cok ilginc bir durum.buhar odasi ve sauna temiz ve iyiydi.yemeklere gekecek olursak gayet iyi ve guzeldi .puanlamaya kalkarsam on uzerinden alti pian veriyorum.4 puani termal otelde odada bulamadigim sicak sudan kesiyorum.yine gelirmiyim termali icin gelirim.umarim bu yorumlari artik okuyan bir otel yetkilisi olurda bu sicak su problemini çözer.art olarak çalısanlar kibar ve saygılı.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler charlieb671
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Nisan 2020

Sayın charlieb671,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızda beklentilerinizi tam olarak karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedefleyen vizyona sahip yönetim anlayışına sahip olan tesisimizde odalarımızın neredeyse tamamını 2020 yılı Nian ayı itibarı ile tamamen yenilemiş bulunuyoruz.Bunun yanı sıra ,termal alanlar ,genel alanlar ,dış cephe vs bazı alanlarda yenilemeler yapılmıştır.Sıcak su ile ilgili görüş ve önerileriniz kayıt altına alınmış olup ilgili departman yöneticileri ile gerekli görüşmeler sağlanmıştır.
Siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hayatım boyunca 20yi geçik otelde kaldım su iyi şu kötü demiyorum elle tutulur bir tane iyi bir yeri yok tatilinizi para verip ziyan etmek isterseniz gelin kalın hotel hotel değil sığınma kampı benim burada vakit arcadigim için bana para vermeleri gerek sakın diyorum

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Gargamel777
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Nisan 2020

Sayın Gargamel777,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır
Kalışınız esnasında gece gündüz, her zaman bize ulaşabileceğiniz ve hızla çözüm üretebilecek personelimiz mevcuttur. Bu zaman içerisinde bizlere memnuniyetsizliğiniz hakkında geri bildirim yapmış olmanızı ve memnuniyetinizi sağlamak için gerekli aksiyonları alıp kalışınız esnasında telafi edebilmeyi dilerdik.
20 yıllık bir gezgin olarak ,fiyat performans dengesi anlamında Çeşme genelinde özellikle yiyecek içecek ve personel standartı olarak en iyi hizmet veren ve hizmet kalitesini ve misafir memnuniyetini üst düzeyde tutmak için tüm kaynaklarını kullanan bir işletmeye yönelik bu beyanınız bizi üzmekle beraber bugüne kadar gelmemizi sağlayan ve bizlerin binbir çeşit hizmetlerinden olumlu deneyimlerde bulunan misafirlerimize de haksızlık olmuyor mu ?
2004 yılından bu yana Çeşme'nin gülen yüzü sloganı ile tüm misafirlerimize özenle hizmet eden personelimize olumlu yanıtlar kadar olumsuz yanıtların da ileri düzeyde motive ettiğini belirterek ,bu katkınızdan dolayı size de ayrıca teşekkür etmek isteriz.
Bir sonraki Çeşme ziyaretiniz olur ise ,size öncelikle bireysel danışmanlık etmekten ve sonrasında ekip olarak hizmet vermekten ve yapmış olduğumuz yeniliklerden bahsetmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Temizliğinden kahvaltısına kadar pis ve özensiz asla gidilmez paranıza yazık odalarında ölüyorum deseniz 1 yudum su bile yok personel sanki canından bezmiş birşey istersiniz diye saklanıyorlar oda ve lavabolar berbat bir daha yolum düşmez.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 628oktayk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Nisan 2020

Sayın 628oktayk,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır
Kalışınız esnasında gece gündüz, her zaman bize ulaşabileceğiniz ve hızla çözüm üretebilecek personelimiz mevcuttur. Bu zaman içerisinde bizlere memnuniyetsizliğiniz hakkında geri bildirim yapmış olmanızı ve memnuniyetinizi sağlamak için gerekli aksiyonları alıp kalışınız esnasında telafi edebilmeyi dilerdik.
Tesisimizde farklı kategorilerde konseptler mevcuttur ve bu konseptlerde tüm seyahat kanallarında ,giriş esnasında vs vermiş olduğumuz bilgilerde detaylı bulabileceğiniz gibi minibar veya oda servisimiz ücretlidir ve minibarında soft içecekler girişiniz esnasında bulunmakta olup ,günlük kontrol edilmektedir.

Bir sonraki Çeşme seyahatinizde sizlere bireysel olarak danışmanlık vermekten mutluluk duyacağımızı belirtir ,sizleri tekrar misafir edebilme fırsatını bizlere vermenizi temenni ederiz.
Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

15 kişi 3 günlüğüne piril oteli tercih ettik fakat tam anlamıyla paramla rezil olmak deyimini yaşadık 3 gün boyunca .odalara kesinlikle sıcak su gelmiyor aralık ayında soğuk suyla duş almak zorunda kaldık.buzdolabi çalışmıyor.telefon çalışmıyor.odalarda bornoz yok. Rica edip istiyorsunuz kalmadı diyorlar.odalarda sürekli bir tuvalet kokusu var hijyen o kadar kötü ki ben hayatımda bu kadar kirli odaları olan bir otel görmedim. Son gecemizde yağmur yağdı 2 aile odalarımızı değiştirmek zorunda kaldık çünkü yataklarrin ortasına tavandan sùlar akmaya başladı.gece odaları taşıdık. Pazartesi sabahı kahvaltıda bir gün önceden kalanlar vardı ve üzerlerinde sinek uçuşuyordu. yağmur yağdığında yatağın ortasına kova koymuştum ve video çektim çıkış yaptığımız gün resepsiyondaki bayana bunu gösterdim baya gergin gergin suratıma bakıp sadece haberim var dedi.otelde aklımda kalan tek olumlu taraf restuarant calisanlarin yardımcı tavirlariydi.sık sık eşim ve 2 çocuğuma tatile gideriz fakat bu kadar kötü bir otelle karşılaşmadık .ancak bir dağ evinde kalsanız şartlar aynı olur. Bu otelin müdürü hiç mi otelin durumunu farkında değil acaba.gecenin bir saati yüzüne yağmur suyuyla uyanmak yaşayabileceğiniz en kötü deneyim oldu sadece biz değil diğer ailelerde .size tavsiyem asla ve asla paranızla rezil olmayın derim.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 959ebrue
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Nisan 2020

Sayın 959ebrue,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır.
Hizmet personeli olarak bizler misafirlerimiz için her ne kadar dikkatli servis sunmaya çalışsak da zaman zaman hatalar yapabiliyoruz. Sizi mutlu edemediğimiz için gerçekten üzgünüz.
Tüm satış kanallarımızda bazı kategorideki odalarımızın yorgun olduğunu ve Çeşme bölgesinde fiyat fayda dengesinde satış yapmaya özen gösterdik ,bunu yorumlarınızdan yeterince ifade edemediğimizi anlıyoruz ,bunun farkına varmamızı sağladığınız için teşekkür ederiz. Ama bu yorgunluk odaların kirli ve pis olması anlamına gelemez,tüm temizlik ekibimiz standartlar doğrultusunda görevlerini yerine getirmektedir.
Misafirlerimizden gelen değerli yorumlar doğrultusunda,memnunyeti en üst seviyeye çıkarabilmek adına yönetim kurulumuz tesisimizdeki yorgun olan odaların tamamını komple yenilemiştir.
Hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımız açısından yorumlarınızın son derece önemli olduğunu belirtir, yaşamış olduğunuz deneyime istinaden ilgili departmanlar ile gereken görüşmeler sağlanacaktır.
Bir sonraki Çeşme tatilinizde sizi yenilenen yüzümüzle tekrardan misafir etmeyi arzu ederiz.
Saygılarımızla
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

Bugün spa secimimi pırıl hotelde yapmakla gercekden büyük bir hata yapdım.
Spa yı aradım ve saat 17:30 a masaj randevusu aldım
Ve telefondaki ciğdem hanım onayladı giriş yaptım ve ücretini verip kabine gidip ordan sauna ya gecip anlaşdığmız gibi telefonda bir bayan arkadaşın gelip saunadan almasını beklerken bi bay geldi ve sanki biz oraya zorunluymuşuz gibi müsteri olarak kafasına göre sizin masaj 18 de dedi tmm neyse dedim ve 5 dak gecdi aradan başka bi bayan görevli yanima gelip sizi bayan deyil bi bay masaja giricek demesi artık pes dedirtcek boyut zaten masajı ertelediler spa kullanim alanının tatilattayken müsteri almalarını hic anlamış deyilim her yer boya kokuyor bunların üstüne gelip demesi bayan deyil bay masaja gircek gülünc bi hareket . Bu şartlar altında masajı yaptırmadan ücretimi alıp cıkdım.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler DevranDevo
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Nisan 2020

Sayın DevranDevo,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak beklentilerinizi karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır.

Birkaç farklı kanalda yorumlarınızı gördüğümde ,ne denli sizi üzdüğümüzü farkettik ,bunun yanı sıra şunu samimiyetle belirtmek isterim ki ,tesisimizdeki SPA bölümünde yapılan kısmi tadilat ile ilgili ileride herhangi bir aksi durumla karşılaşmamak adına tüm satış kanallarımızda ,otelimizdeki genel alanlarda ve yapılan bilgilendirmelerde bu bilgiyi vermekte özen gösterdik ,değerlendirmenizden bu konu ile ilgili yeterince dikkatinizi çekemediğimizin farkına varmamızı sağladığınız için teşekkür ederiz.SPA bölümünde görevli personelimiz uzun yıllardır firmamızda misafirlerimize güler yüzle ve misafir odaklı bir anlayışla hizmet verme prensibini benimsemiş olup,bahsettiğiniz konu ile ilgili tezat oluşturmaktadır. Hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımız açısından yorumlarınızın son derece önemli olduğunu belirtir, yaşamış olduğunuz deneyime istinaden ilgili departman ile gereken görüşme sağlanacaktır.
Değerlendirmenizde de belirttiğiniz üzere her ne kadar memnuniyetsizliğinizi arzulamasakta ,spa kullanım ücretinizi tahsil etmeden ve randevu saatinizi de göz ardı ederek ,sizlere bir nebze olsun iyi niyetimizi gösterebilmek adına ücretinizi iade etmişiz.
Tüm bunları göz önünde bulundurmanızı rica eder ,bir sonraki deneyiminizde size şahsi danışmanlık etmekten mutluluk duyacağımı belirtir ,esenlikler dilerim.

Saygılarımla,
Mine UYAR
Satış &Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın