Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.237)
Yorumları filtrele
1.237 sonuç
Gezgin puanı
642
220
151
94
130
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
642
220
151
94
130
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
43-48/1.237 yorum
20 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Fiyata göre mükemmel bir otel. Çok kalabalık değildi sadece akşam yemeğinde kalabalık artıyordu. Yemek çeşitliliği gayet iyiydi.Temizlik yeterli düzeydeydi. Ailelerin beklentileri büyük kriterleri yüksek olduğu için yeterli gelmeyebilir ancak arkadaş grupların için ideal otel.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Teşekkürler İlker Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Nisan 2020

Sayın İlker Ö,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın keyifli geçmiş olduğunu öğrenmek ve beklentilerinizi karşılamış olmak bizi son derece mutlu etti.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ailem ile 3 gece 4 gün konakladık ama 2 günü tuvalet kağıdı ve el havlusu bekleyerek geçirdik. Yemekleri ve kahvaltısı güzeldi fakat yemek tabakları çatal bıçakları malesef ki lekeliydi. Odalar aşırı bakıma ve hijyene muhtaç. Termal havuzda sorumlu olan genç bayandan nerdeyse dayak yiyorduk..

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 17ye-sima
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Nisan 2020


Sayın 17ye-sima,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır
Kalışınız esnasında gece gündüz, her zaman bize ulaşabileceğiniz ve hızla çözüm üretebilecek personelimiz mevcuttur. Bu zaman içerisinde bizlere memnuniyetsizliğiniz hakkında geri bildirim yapmış olmanızı ve memnuniyetinizi sağlamak için gerekli aksiyonları alıp kalışınız esnasında telafi edebilmeyi dilerdik.
Bu vesile ile belirtmek isteriz , yorgun odalarımız 2019-20 yılı kış dönemi içerisinde tamamen yenilenmiştir.
Hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımız açısından yorumlarınızın son derece önemli olduğunu belirtir, deneyiminize istinaden belirttiğiniz konularla ilgili departman yöneticilerimizle gerekli görüşmeleri ve işlemleri yapmış bulunmaktayız.
Bir sonraki Çeşme tatilinizde sizi tekrardan misafir etmekten mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
Mine UYAr
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Akşamları çorba içerken dikkat edin cam çıkabilir geri kalan herşey çok güzel. Biz arkadasca gittiğimizde kendi tabagımda aksam corbada cam cıkması bizi biraz mahcup etti ama napalım oluyor öyle şeyler

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Hakan M
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Nisan 2020

Sayın Hakan M,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi tam olarak karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır
Kalışınız esnasında gece gündüz, her zaman bize ulaşabileceğiniz ve hızla çözüm üretebilecek personelimiz mevcuttur. Bu zaman içerisinde bizlere memnuniyetsizliğiniz hakkında geri bildirim yapmış olmanızı ve memnuniyetinizi sağlamak için gerekli aksiyonları alıp kalışınız esnasında telafi edebilmeyi dilerdik.
Hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımız açısından yorumlarınızın son derece önemli olduğunu belirtir,deneyiminize istinaden yiyecek-içecek departmanı yöneticilerimizleivedi olarak gerekli görüşmeleri sağlamış bulunmaktayız.

Bir sonraki Çeşme tatilinizde sizi tekrardan misafir etmekten mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Anlasmalı oldukları plajda i sözüm ona menü hakkınız var her bir kisinin. Izgara köfte istedik tombik ekmegin icinde 3 parca ikiye bölünmüs pismemis et vardı. Hamburgeride keza aynı sekilde. Hayatımızın şokunu yaşadık. Izgara köfteyi 3 e bölüp ekmege koymak nedir.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler melikenurs
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Nisan 2020


Sayın melikenurs,

Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ancak konaklamanızın beklentilerinizi karşılamadığını üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır
Kalışınız esnasında gece gündüz, her zaman bize ulaşabileceğiniz ve hızla çözüm üretebilecek personelimiz mevcuttur. Bu zaman içerisinde bizlere memnuniyetsizliğiniz hakkında geri bildirim yapmış olmanızı ve memnuniyetinizi sağlamak için gerekli aksiyonları alıp kalışınız esnasında telafi edebilmeyi dilerdik.
Tesisimizde yaz döneminde tam pansiyon plus konseptinde hizmet veriyoruz ve bu konsepti oluştururken misafirlerimizin sadece otel de değil kendi plajımızda da (anlaşmalı değil ) yiyecek içecek hizmeti sunarak memnuniyetlerini sağlamayı hedefliyoruz.Plajda uyguladığımız kişi başı 1 menü ve içecek hakkı yanı sıra gün için de yine çay,nescafe ve su ikramımız devam ediyor.Menülerimizde alternatifler oluşturduk ki herkesin damak zevkine hitap edebilelim .Deneyiminizde iddia ettiğiniz yiyecek ünitemizle ilgili yoruma istinaden ilgili departman görevlileri ile de görüşmelerimizi sağladığımızı belirtmek isteriz.
Bir sonraki Çeşme tatilinizde sizi tekrardan misafir etmekten mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Arkadaşlarımızla birlikte çok güzel bir tatil geçirdik. Konumu,yemekleri, termal havuzu hepsi bizi oldukta memnun etti. Özellikle Oğuzhan Bey'e ilgi alakasından ve misafirperverliğinden dolayı çok teşekkür ederiz

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler ezgioy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü pirilh - Pırıl Hotel Thermal & Beauty Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Nisan 2020

Sayın ezgioy,
Öncelikle Pırıl Hotel ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve değerli vaktinizi ayırıp hizmetlerimiz hakkında paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın keyifli geçmiş olduğunu öğrenmek ve beklentilerinizi karşılamış olmak bizi son derece mutlu etti.
Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini öğrenmek, bizleri, daha iyisini yapabilmek adına motive etmiştir. Geri bildiriminiz ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır.
Bir sonraki Çeşme seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Çeşme'den en güzel dileklerimizle.
Mine UYAR
Satış&Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın