Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (551)
Yorumları filtrele
551 sonuç
Gezgin puanı
475
53
9
5
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
475
53
9
5
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
6-11/551 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

40 kişilik grubumuzla 3 gün toplantılı, konaklamalı ve fullboard yemekli organizasyon gerçekleştirdik.Misafirlerimizden aldığımız geri dönüşlerde pandemi kurallarının üst seviyede olduğu , temizlik ve yemek kalitesinin memnuniyet verici(Hasan Basri ustamıza da teşekkür ederiz ) , personelinin ( Murat bey Gültekin bey ve Ekibi ayrıca Satış departmanından Aylin hanım ve Sezen hanım )Güler yüzlü ve sıcak kanlı yaklaşımları için teşekkür eder en kısa zaman da tekrar görüşmek dileğiyle :)

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler YusufTNRVRD06
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Divan Mersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli YusufTNRVRD06
Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.
Organizasyonunuz boyunca almış olduğunuz hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi paylaşmanız bizleri son derece mutlu ve motive etti.
Pandemi sürecinde Divan Mersin Ailesi olarak siz değerli misafirlerimizin güven içerisinde hissetmesi adına en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş gereken en üst düzeyde önlemleri aldığımızı belirtir, çalışan arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Buna vesile olan Basri Usta, Murat Bey, Gültekin Bey, Aylin Hanım, Sezen Hanım ve tüm takım arkadaşlarımıza teşekkürlerinizi ileteceğiz.
Sizi ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Ece Bayhan - Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Otel çok güzel ve temiz. Otelin yeri güzel, Merkezi. Hemen yanında avm var, 10-15 dakika yürüyüş mesafesinde marina var. Personel çok ilgili. Herkes kibar ve yardımsever. Çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Tolga A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Divan Mersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Tolga Bey,
Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.
Konaklamanız boyunca hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi paylaşmanız bizleri son derece mutlu ve motive etti.
Pandemi sürecinde Divan Mersin Ailesi olarak siz değerli misafirlerimizin güven içerisinde hissetmesi adına en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş gereken en üst düzeyde önlemleri aldığımızı belirtir, çalışan arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Buna vesile olan tüm takım arkadaşlarımıza teşekkürlerinizi ileteceğiz.
Sizi ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Ece Bayhan - Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Pandemi dönemi için hijyen tedbirlerinin en üst seviyede alındığını ve uygulandığını söyleyebilirim.Hijyenik ve temiz bir otel,çalışanlar güleryüzlü,ilgili....
Ayrıca çalışanlardan Gültekin bey gerçekten işini severek yapıyor, ilgisi ve hizmetleri için teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler ofsss
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Divan Mersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli omersese,
Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.
Hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi paylaşmanız bizleri son derece mutlu ve motive etti.
Pandemi sürecinde Divan Mersin Ailesi olarak siz değerli misafirlerimizin güven içerisinde hissetmesi adına en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş gereken en üst düzeyde önlemleri aldığımızı belirtir, çalışan arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Buna vesile olan Gültekin bey ve tüm takım arkadaşlarımıza teşekkürlerinizi ileteceğiz.
Sizi ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Ece Bayhan - Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Eşimle evlilik yıldönümümüz için rezervasyon yaptırdığım bir restaurantta masamızın süslenmesine rağmen başkasına verildiği bir Cumartesi akşamı, rezervasyonum olmamasına rağmen durumu belirtmeme istinaden çok güzel manzaralı özel bir masa ayarlandı. Kapı girişinde bizi karşılayan hanımefendiden, bizi masamızda kahkahalara boğan Barış beyin ilgi ve alakası, bu en özel günümüzde diğer restaurantta yaşadığımız kötü tecrübeyi tamamen unutturdu ve çok güzel bir gece geçirdik. Yemekler ayrıca muhteşemdi, kokteyller bir harika, manzara ise Mersin’de böylesi yok diyebilirim...

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler gokturk7
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Divan Mersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Gokturk7,
Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.
Roof14 Restaurantımızdan almış olduğunuz hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi paylaşmanız bizleri son derece mutlu ve motive etti.
Çalışan arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Buna vesile olan Barış Bey ve tüm takım arkadaşlarımıza teşekkürlerinizi ileteceğiz.
Sizi ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Ece Bayhan- Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

İyi akşamlar sık seyahat ettiğim için çok gezerim roof14 te arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittik,ne güzel koca bir otelin çatı katını güzel ve şık bir restauranta çevirmişler otele girdiğimizde ateşimiz ölçüldü,çok iyi düşünülmüş bir durum,asansör düğmesine basmanıza bile gerek yok her şeyi en ince detayına kadar düşünmüşler girişte bizi karşılayan arkadaşımız güler yüzlüydü,bizimle ilgilenen beyefendi et seçimi ve diğer seçeneklerde bize çok yardımcı oldu ve çok kibardı sipariş ettiğimiz ürünlerin tadı çok güzeldi sadece et istediğimizin biraz üstünde ızgarada kalmıştı herşey çok güzel di yalnız bir müşterinin hesabını alan garson arkadaş hesabı aldığında sanırsam bahşiş bırakmamıştı müşteri argo bir kaç kelime konuştu o anda restaurantta gezen ve sanırsam sorumlusuydu çünkü kıyafeti farklıydı argo kullandığını duyduğuna adım gibi eminim ama hiç birşey demedi garsona,ama arkadaşım herkes bahşiş kültürünü bilmiyor gelen insanları bunun için yargılayıp kötü konuşamazsın ama mezelerinize bayıldım bunu demeden de edemeyeceğim ve asıl üzüldüğüm kısım insanlar böyle çalışırken bizim gözlemlediğimiz kadarıyla sözde sorumlu kişi salonun ortasında insanların duyacağı şekilde artık neye sinirlenmişse bas bas bağırıp ses tonunu yükseltmesi bir çok yerde kaldım ve bir çok restauranta gittim ama böyle bir şeyle karşılaşmadım bunların dışında herşey güzeldi yakın bir zamanda konaklama içinde geleceğim,
Sevgiyle kalın.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler semra_217
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Divan Mersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli semra_217,
Öncelikle Divan Mersin'i tercih ettiğiniz ve değerli yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
Yaşadığınız bu deneyimin tekrar yaşanmaması konusunda gerekli notlar ivedilikle alınmış ve ilgili departmanlarımıza iletilmiştir. Departman yöneticilerimiz, yapmış olduğunuz geribildirimi eğitim konu ve takvimine almıştır.
Sizlere daha detaylı yardımcı olabilmek adına size ulaşabileceğimiz iletişim numaranızı guestrelations.mersin@divan.com.tr'ye mail yönlendirebilir veya 0324 356 11 00 nolu numarayı arayabilirsiniz.
Sizi ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Ece Bayhan - Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın