Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
$105
$70
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Havuz
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %11 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($79/gece) %11 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

Nobel Hotel(Mersin)
$51
$38
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Othello Hotel(Mersin)(Ödediğinize Değer!)
$47
$40
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Havuz
Has Hotel(Mersin)
27.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$53
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
HostaPark Hotel(Mersin)(Ödediğinize Değer!)
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
$30
$27
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$52
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Aktaş Otel(Mersin)
$36
$33
Expedia.com
Göster
Akdeniz Hotel(Mersin)(Ödediğinize Değer!)
28.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$30
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
$105
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (184)
Yorumları filtrele
184 sonuç
Gezgin puanı
132
35
5
4
8
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
132
35
5
4
8
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
5-10/184 yorum
Yorum Zamanı: 17 Mayıs 2018

bence Mersin'de kalınabilecek en iyi otel. genel temizlik, spa alanı, kahvaltı, çalışanların nezaketi v.s. ufak tefek aksaklıklar dışında 5 gece konaklamamızdan gayet memnun kaldık. 5. katta kara manzaralı odada konakladık. cam açık olunca arka taraftan motor sesleri geliyor. cam kapalı olunca sıkıntı yok. ilk gün odada sigara kokusu aldık. hava temzieyici koyup temizlediler. sonraki günlerde bir kere daha aynı kokuyu duyduk. sanırım havalandırma sistemi ile bir dağılma oluyor. çıkmadan bir gün önce oda içindeki çöp boşaltılmamış, çarşaf değiştirilmemiş, banyodaki malzemeler eksik konmuştu. çarşafların 2 günde bir değiştirileceğine dair odada kart bulunuyordu. fakat cuma günü değiştirilmemiş ve hatta çarşaf düzeltilmemiş, üstündeki örtü ve yastıklar düzeltilmişti. divan gibi bir otelde olmaması gereken bir hata. resepsiyona da çıkarken durumu aktardım. bunun dışında her gün sabah spa bölümünü (havuz, hamam) kullandım. gayet temiz, yeterli bir hizmet var. kahvaltı da arzu ettiğiniz herşeyi bulabilirsiniz.

Oda İpucu: Deniz Manzaralı oda tercih edin
  • Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Çift olarak
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler PYesil
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü DivanMersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Mayıs 2018

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.

Konaklamanız süresince aldığınız hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi bizlerle paylaşmanız bizleri çok mutlu etti. Görmüş olduğunuz aksaklıkların geri bildirimlerini gerekli departman müdürlerine paylaşılarak, aksiyonlar alınacaktır.
Buna vesile olan tüm takım arkadaşlarıma teşekkürlerinizi ileteceğiz.

Sizleri ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.

En derin saygılarımızla,

Ece Bayhan
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 13 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Reception dan başlayan güler yüz ve samimiyet tüm personelinde ilk göze çarpan bir güzellik. Oda kalitesi yemekler deki lezzet ve sunum özellikle yemek de servis elamanlarının ilgileri insanlara evlerinde bulamayacakları sıcaklığı ve güveni veriyor. Reception Gizem hanım ile başlayan restoran da Tekin bey ile biten hizmet güzelliğine 10 puan.

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Çift olarak
Teşekkürler MVPSPOR
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü DivanMersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Mayıs 2018

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.

Konaklamanız süresince aldığınız hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi bizlerle paylaşmanız bizleri çok mutlu etti.
Buna vesile olan Gizem Hanım,Tekin Bey ve tüm takım arkadaşlarıma teşekkürlerinizi ileteceğiz.

Sizleri ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.

En derin saygılarımızla,

Ece Bayhan
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 8 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Ailemle beraber kaldigimiz iki gunde otelden cok memnun kalarak ayrildik.Otelin konumu,manzarasi,odalarin konforu,buyuklugu,temizligl hesey cok guzeldi.Sabah kahvaltiya indiginizde personelin guler yuzu,ilgisi ,sunulan hizmet cok guzeldi.

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Ailecek
Teşekkürler Sakine T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü DivanMersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Mayıs 2018

Değerli Sakine Hanım

Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.

Konaklamanız süresince aldığınız hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi bizlerle paylaşmanız bizleri çok mutlu etti.
Buna vesile olan tüm takım arkadaşlarıma teşekkürlerinizi ileteceğiz.

Sizleri ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.

En derin saygılarımızla,

Ece Bayhan
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 8 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Kaldığım divan otel Mersin de alınan ücretin eder fiyat olmadığını gördüm.Adı divan kendisi döşek böyle bir hizmet ve politikası olduğunu bilsem asla kalmazdım.Metropol şehirlerden bile fahiş bir otel

Konaklama tarihi: Mayıs 2018
Teşekkürler Haneden
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü DivanMersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Haziran 2018

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.

Konaklamanız süresince vermiş olduğunuz geri bildirimler, misafir memnuniyetini arttırmak yönünde yaptığımız çalışmalara ışık tutması açısından bizim için çok değerlidir;size ulaşabileceğimiz iletişim numaranızı bizler ile guestrelatons.mersin@divan.com.tr adresiyle paylaşırsanız seviniriz. Tekrar teşekkür ederiz.

Sizleri ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.

En derin saygılarımızla,

Ece Bayhan
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 8 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Mersin’e iş amaçlı bir seyahatimde mecburen divan otele geldik.Gece 11’de otel giriş yaptık 400₺ oda parası aldılar.
Odamın camını açtığımda klima motorları sesinden durulmuyor.
Resepsiyon görevlisi aradığımda yardımcı olamıyor.
Odamda mini bar bomboş içmeye su yok.
Oda içinde ki kokuyu anlatamam hiç yakışmadı divan otele bu yaşadıklarım.

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: İş için
Teşekkürler Mehmet A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü DivanMersin - Divan Mersin, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Mayıs 2018

Değerli Mehmet Bey,

Öncelikle Divan Otel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.

Konaklamanız süresince aldığınız hizmet ve servislerimizden memnuniyet duymuş olmanız ve bu memnuniyetinizi bizlerle paylaşmanız bizleri çok mutlu etti. Vermiş olduğunuz geri bildirimler, misafir memnuniyetini arttırmak yönünde yaptığımız çalışmalara ışık tutması açısından bizim için çok değerlidir; tekrar teşekkür ederiz.

Sizleri ve misafirlerinizi her zaman Divan Mersin çatısı altında Divan Ailesi sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.

En derin saygılarımızla,

Ece Bayhan
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın