Değerli Misafirimiz,
Öncelikle sizleri otelimizde ağırlamaktan dolayı mutlu, fakat memnuniyetinizi sağlayamadığımızdan dolayı üzgün olduğumuzu belirterek başlamak istiyorum.
Otelimiz hakkında yapmış olduğunuz yorumlar ile bizlere ışık tuttuğunuz için teşekkür ederiz.
Belirtmiş olduğunuz konular üzerinde hassasiyetle duracağımızı ve bir sonra ki konaklamanızda tüm şikayetlerinizi dikkate alıp, iyileştirmek adına çalışmalar ve eğitimler yaptığımızı siz değerli misafirlerimize hissettirebilmeyi dileriz.
Bir sonraki Mersin ziyaretinizde sizleri yeniden otelimizde en iyi şekilde ağırlayabilmenin bizler için en değerli teselli sebebi olacağını belirtmek isterim.
Sizleri yakın gelecekte tekrardan ''Hoş geldiniz'' diyerek karşılayabilmek dileğimizle...
Saygılarımla,
Cansel BAŞDİNÇ ÇINAR
Satış& Pazarlama Şefi