Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Caner A

Gerçek bir samimiyet

Noax Hotel yorumu
5 baloncuk üzerinden 5,0Yorum Zamanı: 7 Oca 2022
Öncelikle Otele geldiğimiz an çalışan personelin gerçek samimiyeti bizi çok mutlu etti. Daha sonrasında resepsiyon bölümündeki personellerin bize olan ilgi ve alakası çok içtendi, odamıza geçtikten sonra bu ilginin 3 gün boyunca kesilmeden devam etmesi durumunda teşekkürü borç bilirim. Açık büfe kahvaltılarına değinmeden edemicem ve garsonların covidden dolayı açık büfede yardımcı olmaları çok ince bir düşünce bütün personellerin maskesiz gezmemesi hijyen kurallarına gerçekten uyması bir sonraki Mersin’e gelişim de tekrar tercih edeceğimin ve düşünmeksizin etrafımdaki insanlara önerebileceğim bir otel. Teşekkür ederim Noax ailesi
Konaklama tarihi: Aralık 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Noax Hotel - Noax Hotel, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 7 Oca 2022
Değerli Caner Bey,

Otelimiz ile ilgili değerlendirme yapmak adına ayırdığınız zamana teşekkür ederiz.

Siz değerli misafirlerimizin yorum ve görüşleri hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşımaktadır.

Övgü dolu sözlerinizi tüm ekibimiz ile paylaşmaktan mutluluk duyduk.

Olumlu görüşleriniz sayesinde artan motivasyonumuzla çalışmaya devam edeceğimizi belirterek;

Tüm Noax Hotel Ailesi sizleri yakın gelecekte yeniden ''Hoş geldiniz'' diyerek karşılayabilmeyi dileriz...

Saygılarımla,

Fulya BAL
Misafir İlişkileri Uzmanı
Guest Relations Specialist
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
₺4.943
Tam ücret iadesi yapılabilir
Ön ödeme gerekmez
  • Expedia.com
    ₺4.943
  • Vio.com
    ₺3.832
  • Algotels
    ₺4.401
Noax Hotel noktasına 1.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺3.616
Tam ücret iadesi yapılabilir
Ön ödeme gerekmez
  • Hotels.com
    ₺3.612
  • Expedia.com
    ₺3.612
  • Priceline
    ₺3.616
Noax Hotel noktasına 2.3 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺5.467
  • Hilton
    ₺5.407
  • Vio.com
    ₺5.293
  • Hotels.com
    ₺5.461
Noax Hotel noktasına 1.0 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
₺5.359
  • Hotels.com
    ₺5.353
  • Vio.com
    ₺4.298
  • Expedia.com
    ₺5.353
Noax Hotel noktasına 5.9 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺1.500
Tam ücret iadesi yapılabilir
  • Hotels.com
    ₺1.500
  • Vio.com
Noax Hotel noktasına 1.5 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havaalanı ulaşım hizmeti
DIŞ ALAN GÖRÜNTÜ
₺3.694
Ön ödeme gerekmez
  • Hotels.com
    ₺3.816
  • Vio.com
    ₺3.074
  • Expedia.com
    ₺3.816
Noax Hotel noktasına 5.6 km mesafede
₺3.282
  • Hotels.com
    ₺3.150
  • Expedia.com
    ₺3.150
  • Agoda.com
    ₺3.279
Noax Hotel noktasına 27.1 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺4.515
  • Expedia.com
    ₺4.515
  • StayForLong
    ₺4.527
  • Destinia.com
Noax Hotel noktasına 1.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Restoran
₺2.141
  • Priceline
    ₺2.141
  • Agoda.com
    ₺1.549
  • ZenHotels.com
Noax Hotel noktasına 3.2 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺14.850
  • Expedia.com
    ₺14.850
  • Vio.com
    ₺11.392
  • StayForLong
    ₺16.658
Noax Hotel noktasına 14.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Mersin bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (75)
Yorumları filtrele
75 sonuç
Gezgin puanı
64
3
2
5
1
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Gezgin puanı
64
3
2
5
1
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
14-19/75 yorum
6 Ocak 2022 tarihinde yorum yapıldı

Mersin’e gelmek için sebebiniz var ise burda kalmak için daha fazlası var..öncelikle temizlik hijyen ve bu konudaki hassasiyetleri takdire şayan..kahvaltı çok başarılı başka bir yeri tercih etmezsiniz bile..gelelim en can alıcı kısma bütün sorularınızda/sorunlarınızda size yardımcı olmaktan öte sizden önce çözüme kavuşmaya odaklanmış bir misafir ilişkileri sorumlusu Fulya Hanım var ve o var ise çözüm , Güleryüz, samimiyet ve sorunsuz bir konaklama var demektir..tüm çalışan ekibe de ayrıca teşekkürler..

Konaklama tarihi: Kasım 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler alk_plt
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Noax Hotel - Noax Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ocak 2022

Değerli Alkım Bey,

Otelimiz ile ilgili değerlendirme yapmak adına ayırdığınız zamana teşekkür ederiz.

Siz değerli misafirlerimizin yorum ve görüşleri hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşımaktadır.

Övgü dolu sözlerinizi tüm ekibimiz ile paylaşmaktan mutluluk duyduk.

Olumlu görüşleriniz sayesinde artan motivasyonumuzla çalışmaya devam edeceğimizi belirterek;

Tüm Noax Hotel Ailesi sizleri yakın gelecekte yeniden ''Hoş geldiniz'' diyerek karşılayabilmeyi dileriz...

Saygılarımla,

Fulya BAL
Misafir İlişkileri Uzmanı
Guest Relations Specialist

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Ocak 2022 tarihinde yorum yapıldı

Başta Cansel hanımın Güleryüzü ve ilgisi sayesinde bu oteli tercih ettim, resepsiyon biriminden Fulya hanımın samimiyeti ve ilgisi doğru karar verdiğimin ispatı oldu. Otelin konsepti çok hoşuma gitti, seyahatlerimde bu oteli kullanacağım ve yakınlarıma da tavsiye edeceğim...

Konaklama tarihi: Ocak 2022
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler mehmet_Y4864RU
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Noax Hotel - Noax Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ocak 2022

Değerli Mehmet Bey,

Otelimiz ile ilgili değerlendirme yapmak adına ayırdığınız zamana teşekkür ederiz.

Siz değerli misafirlerimizin yorum ve görüşleri hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşımaktadır.

Övgü dolu sözlerinizi tüm ekibimiz ile paylaşmaktan mutluluk duyduk.

Olumlu görüşleriniz sayesinde artan motivasyonumuzla çalışmaya devam edeceğimizi belirterek;

Tüm Noax Hotel Ailesi sizleri yakın gelecekte yeniden ''Hoş geldiniz'' diyerek karşılayabilmeyi dileriz...

Saygılarımla,

Fulya BAL
Misafir İlişkileri Uzmanı
Guest Relations Specialist

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Aralık 2021 tarihinde yorum yapıldı

Biblo Turizm olarak 17 Aralık 2021 tarihinde büyük kapsamlı gerçekleştirdiğimiz organizasyonumuz tek kelimeyle mükemmel demek isterdim, fakat tek tek saymadan geçemeyeceğim, öncelikle satış biriminden Cansel Hanım'a, Ön büro ekibinden Banket ekibine kadar tüm ekibe ayrı ayrı teşekkür ederim. Tabi Mesut beyefendi gibi elit bir insanın yönetiminde olması da çok büyük şans. Başarılarınızın ve işbirliğimizin artarak devamını dilerim.

Konaklama tarihi: Aralık 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler 556erkans
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Noax Hotel - Noax Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Aralık 2021

Değerli Erkan Bey,

Otelimiz ile ilgili değerlendirme yapmak adına ayırdığınız zamana ve güzel dileklerinize teşekkür ederiz.

Siz değerli misafirlerimizin yorum ve görüşleri hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşımaktadır.

Övgü dolu sözlerinizi başta değerli yatırımcılarımızdan Mesut Bey olmak üzere tüm ekibimiz ile paylaşmaktan mutluluk duyduk.

Olumlu görüşleriniz sayesinde artan motivasyonumuzla çalışmaya devam edeceğimizi belirterek;

Tüm Noax Hotel Ailesi sizleri ve misafirlerinizi en kısa zamanda yeniden otelimizde ağırlayabilmeyi dileriz...

Saygılarımla,

Fulya BAL
Misafir İlişkileri Uzmanı
Guest Relations Specialist

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Aralık 2021 tarihinde yorum yapıldı

İş görüşmem için eşimle 14 Aralık Salı gecesi 1 gece kaldık. Akşam 8 de gidip sabah 7.30 da çıktığımız için sadece odayı gördük kahvaltı sauna vs hakkında yorum yapamayacağım. Otelin ücretsiz otoparkı var valeler çok kibar onlara teşekkür ediyorum. Resepsiyon güleryüzlü fakat hiçbir konuda bilgilendirme yapılmıyor sadece parayı alıp oda kartınızı verme derdindeler. Sıfır bilgilendirme. Büyük ayıp. Asansörün oda kartı ile çalıştığını burdaki yorumlardan okumasak şaşkın olacaktık. Odaya kadar eşlik edip odayı tanıtan olmadı maalesef. Büyük ayıp 2. Oda yeterli genişlikte yatak rahat. Banyo ve malzemeler lüx. Fakat ısıtma sisteminde büyük problem var. Ayıp 3. Odaya girdik klimayı açtık çalışmadı. Zaten klima üflemeye başlayınca sesinden anlıyorsunuz. Resepsiyonu aradığımızda hemen açıyorum klimanızı dedi. Ben hayatımda daha önce böyle bir cümle hiç duymadım. Klima açıldı bi üflüyor bir duruyor oda sıcaklığını bir türlü sağlayamadık. Gece 1.30 da uyandım oda gerçekten soğuk klimadan ses gelmiyor. Resepsiyonu tekrar aradım. Klima açık görünüyor dedi. Klima bir anda tekrar çalıştı sanırım arada bir çalışıyor sonra uzun süre duruyor. Oda sabah çıkış yapana kadar hiç ısınmadı. Otel anayola sıfır. Gece Geçen tüm araçların sesleri olduğu gibi odada. Yalıtım çok kötü. Ayıp 4. Gece hafif rüzgarda oda pencerelerinden öyle bir uğultu geliyor ki çok rahatsız ediyor. Ayıp 5. 6. ve en büyük ayıp banyoda sıcak su yoktu. Kış ayında sıcak bir duş alıp yatayım ya da sabah kalkıp iş görüşmesine gitmeden güzel bir duş alayım diyorsunuz ama sıcak su yok :) Bugüne kadar kaldığım hiçbir otelde böyle bir rezalet yaşamadım. Resepsiyona sorduğumda evet maalesef bir arıza var ama servis ancak sabah 8 den sonra yapabilecekmiş dedi. Nacizane bir tavsiyem var yöneticilere. Siz büyük otelsiniz. Adınız var. Böyle servislerle çalışıp bütün gece ve sabah müşterilerinizi sıcak susuz bırakıyorsunuz. Bu servisin ayıbı değil sizin ayıbınız. Bir de yöneticilerden ricam hafif rüzgarlı bir gece 403 nolu odada kalıp oda sıcaklığını pencere uğultularını ve yoldan gelen sesleri duyun ve uyumaya çalışın. Çünkü yaşamayınca anlayamazsınız. Tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Aralık 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 105ahmeto
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Noax Hotel - Noax Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Aralık 2021

Değerli Ahmet Bey,

Öncelikle sizleri otelimizde ağırlamaktan dolayı mutlu, fakat memnuniyetinizi sağlayamadığımızdan dolayı üzgün olduğumuzu belirterek başlamak istiyorum.
Otelimiz hakkında yapmış olduğunuz yorumlar ile bizlere ışık tuttuğunuz için teşekkür ederiz.
Belirtmiş olduğunuz konular üzerinde hassasiyetle duracağımızı ve bir sonra ki konaklamanızda tüm şikayetlerinizi dikkate alıp, iyileştirmek adına çalışmalar ve eğitimler yaptığımızı siz değerli misafirlerimize hissettirebilmeyi dileriz.
Bir sonraki Mersin ziyaretinizde sizleri yeniden otelimizde en iyi şekilde ağırlayabilmenin bizler için en değerli teselli sebebi olacağını belirtmek isterim.
Sizleri yakın gelecekte tekrardan ''Hoş geldiniz'' diyerek karşılayabilmek dileğimizle...

Saygılarımla,

Fulya BAL
Misafir İlişkileri Uzmanı
Guest Relations Specialist

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Kasım 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Tesis iç dizayn olarak gerçekten güzel bir dekarasyona sahip . Resepsiyondaki bayan arkadaş giriş esnasında bize yardımcı oldu ama otel hakkında kahvaltı hakkında bir bilgi vermedi belboy hizmetleri sanırım yok bizi odaya götürüp odayı gösteren bile olmadı Asansör oda kartınız ile çalışıyor 5 dakika uğraş sonucu belboya sorduk kart ile çalıştığını söyledi . Otel ve oda hakkında bilgi verilmedi . Oda içi gayet iyi ferah dizayn noktasında başarılı tesis temiz . Twin odada 2 bay şeklinde kaldık banyo kısmı buğulu cam var . Birimiz duşa girdiği zaman oda içinden tamamen görünüyor çok rahatsız edici bunun için hiçbişey yapmamışlar. Bizi en çok şaşırtan kahvaltı kısmı oldu . Geniş ferah bir restoranta sahip .Pandemi dolayısıyla kahvaltı önüne şerit çekmişler bir hanfendi ( kibar güler yüzlü ) servis konusunda size yardımcı oluyor Uganda kabilesi gibi kahvaltı için sıraya girmek zorunda kaldık . 5 yıldızlı bi tesis için yakışır bi durum değil. Saygı duymak isterdim kahvaltı büfesi ne sokmayıp ekmeği size elle aldırmasalardı. 15 dakika önümdeki insanların kahvaltıda ne yiyeceklerini dinleyerek geçirdim . Kahvaltısı başarılı olsada sistemleri çok kötü . Çorba meyvesuyu ve yumurtayı da çıplak elinizle alıyorsunuz . Kahvaltıda verilen çay bayat ve acıydı Kat görevlisi bir bayan( maskesiz ) bize çıkıp çıkmayacağımızı sordu . Bizde otelciyiz . Böyle bir soru uygun değil nezaketen cevap verdik .

Konaklama tarihi: Kasım 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler C_a_1_3333
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Noax Hotel - Noax Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Aralık 2021

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle sizleri otelimizde ağırlamaktan dolayı mutlu, fakat memnuniyetinizi sağlayamadığımızdan dolayı üzgün olduğumuzu belirterek başlamak istiyorum.
Otelimiz hakkında yapmış olduğunuz yorumlar ile bizlere ışık tuttuğunuz için teşekkür ederiz.
Belirtmiş olduğunuz konular üzerinde hassasiyetle duracağımızı ve bir sonra ki konaklamanızda tüm şikayetlerinizi dikkate alıp, iyileştirmek adına çalışmalar ve eğitimler yaptığımızı siz değerli misafirlerimize hissettirebilmeyi dileriz.
Bir sonraki Mersin ziyaretinizde sizleri yeniden otelimizde en iyi şekilde ağırlayabilmenin bizler için en değerli teselli sebebi olacağını belirtmek isterim.
Sizleri yakın gelecekte tekrardan ''Hoş geldiniz'' diyerek karşılayabilmek dileğimizle...

Saygılarımla,

Fulya BAL
Misafir İlişkileri Uzmanı
Guest Relations Specialist

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın