Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (127)
Yorumları filtrele
127 sonuç
Gezgin puanı
67
43
9
3
5
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
67
43
9
3
5
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/127 yorum
1 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Zaman zaman yemeğe gittiğim bu mekan övgüyü hakediyor.Balık yemek için çevre illere gitmeye hiç gerek yok.Bu otel lokantası klasik otel lokantalarının ötesine geçiyor.Personel çok ilgili.Mekan temiz.Ambians mükemmel.Fiyatlarıda Gaziantep te bir çok mekandan daha makul.Yediğiniz şeylerin bilgisayar çıktılı listesini geriyorlar.Diğer bir çok mekanda liste görmek mümkün değil .Bir küçük kağıt parçasına diledikleri fiyatı yazıyorlar.Döküm istesen uğrayacağın muameleyi düşünemiyorum.Burada huzurlu,saygı görmüş ve soyulmamış olarak ayrılıyoruz.Gaziantep ve çevresinde oturanlara balık ve diğer ürünler için özellikle de hijyenik bu otel lokantasını öneririm.Tuvaletleri tertemiz.Yrmek bitiminde çay ve kahve servisinde ücret almıyorlar.Yemek esnasında bir çok defa servis değiştiriyorlar.Kaliteli şarap bulmak mümkün.Özel ekmek yapıyorlar.Mezeleri güzel.Personel devamlı masaları takip ediyorlar.Bu nedenle sık gidiyorum.Arkadaşlarıda bu mekana gitmeleri ve farkı görmelerini konusunda uyarıyorum .Fatura veya fiş vermek hiç bir zaman sorun olmuyor.Kredi kardı geçerli.Bu nedenle bir sorun yaşamak söz konusu değil.

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Zeynel B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü GrandHotelGaziantep - Grand Hotel Gaziantep, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Aralık 2019

Değerli Misafirimiz Zeynel Bey; Görüşlerinizi paylaşmak üzere zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizi beğeniyor olmanız bizleri son derece memnun etmiştir. Tüm ekibimiz, misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak için çok çalışmaktadır. Sayenizde aldığımız tüm yüksek puanlar ve güzel yorumlar tüm çalışanlarımıza ulaşmakta ve her birimizi daha da başarılı olmaya desteklemektedir. Sizi en yakın zamanda tekrar misafir etmekten mutluluk duyarız.

En iyi dileklerimizle...

Grand Hotel Gaziantep
Yücel Nakıpoğlu

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Kasım 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hotels. Com dan bu oteli buldum.2 gece konakladık. Sonunda çıkışımızı yapıp ödemeyi yaptım. Fatura istedim fatura kesemeyiz dediler.Biz faturayı hotels.com kesiyoruz dediler.Ben böyle bir şey görmedim.Resepsiyondaki çocuk çok beceriksiz bana telefona müdürü yücel beye verdi.Müdür hiç oralı bile olmadı.
Sonunda gün içerisinde bana döneceklerini söylediler.Hala dönecekler...Hiç ilgi alaka yok

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler hidirg2017
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü GrandHotelGaziantep - Grand Hotel Gaziantep, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Kasım 2019

Değerli Misafirimiz Hıdır Bey; Öncelikle tesisimizi tercih etmiş olduğunuz için ve görüşlerinizi buradan paylaştığınız için teşekkür ederiz. Eksiklerimizi görmek ve sizlere üstün kalite bir hizmet sunabilmek için siz değerli misafirlerimizin her yorumu bizim için ayrı ayrı önem taşımaktadır.Rezervasyonunuzu Hotels.com üzerinden,iptal edilmeyen rezervasyon seçeneğinden kredi kartı bilgilerinizi sisteme girerek, ödemeyi Hotels.com tarafına gerçekleştirdiğiniz için,Hotels.com sizin mail adresinize hemen voucher(Seyahat acentesi tarafından hazırlanıp; aldığı hizmetler karşılığında yolcuya teslim edilen belge) ve faturanızı iletmektedir.Siz değerli misafirimizi doğru yönlendirmek amacıyla bu bilgileri sizlere birkaç kez detaylı bir şekilde anlatmamıza rağmen,açıklamamızı yeterli bulmamanız bizleri son derece üzmüştür.Çıkışınız esnasında kullanmış olduğunuz ekstralarınıza ait faturanızı resepsiyon personelimiz hemen kesmiştir.Konaklamanıza ait faturanızı Hotels.com müşteri temsilcileri ile görüşüp sizlere tekrar yönlendirmeleri açısından ekibe bilgi verilmiştir.Hotels.com yetkilileri sizlerle iletişime geçtiğinde bizlere hak vereceğinizi ümit ediyoruz.
Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Kasım 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Şehir merkezinde her yere çok yakın bir otel. Personel ilgili ve güler yüzlü. Özellikle housekeepingten çok memnun kaldık. Otel genel olarak temiz. Ancak otelin bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum özellikle halılar ciddi kirliydi. Kahvaltısı vasattı. Yine de memnun ayrılıyoruz.

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler alinonar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü GrandHotelGaziantep - Grand Hotel Gaziantep, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Kasım 2019

Değerli Misafirimiz ALİNONAR; Öncelikle tesisimizi tercih etmiş olduğunuz için ve görüşlerinizi buradan paylaştığınız için teşekkür ederiz. Grand Hotel Gaziantep Ailesi olarak sizi tam anlamıyla memnun bir şekilde uğurlayamadığımız için üzgünüz. Eksiklerimizi görmek ve sizlere üstün kalite bir hizmet sunabilmek için siz değerli misafirlerimizin her yorumu bizim için ayrı ayrı önem taşımaktadır. Belirtmiş olduğunuz yorumlarınız yönetimimizle ve ilgili departman müdürlerimizle paylaşılmıştır. En kısa zamanda gerekli uyarıların ve düzenlemelerin yapılacağından emin olabilirsiniz. Herhangi bir sorunuz ve isteğiniz olduğunda lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz. Yardımcı olmaktan her zaman mutluluk duyarız. İlerleyen dönemlerde size daha iyi hizmet sunma şansına sahip olmak dileğiyle…
Saygılarımızla Yücel NAKIPOĞLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Şehir merkezinde, ulaşımı kolay, nezih bir otel. Yeterli büyüklükteki odalarda, ikram olarak çay kahve seti bulunuyor, banyo ve odaları temiz. Kahvaltı büfesi zengin, ürünler taze ve kaliteli. Tüm çalışanlar güler yüzlü ve yardım sever. Fiyat kalite performansı uygun, rahat edilebilecek başarılı bir işletme.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
59  Teşekkürler YeicGeztoz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü GrandHotelGaziantep - Grand Hotel Gaziantep, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz; Görüşlerinizi paylaşmak üzere zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizi beğeniyor olmanız bizleri son derece memnun etmiştir. Tüm ekibimiz, misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak için çok çalışmaktadır. Sayenizde aldığımız tüm yüksek puanlar ve güzel yorumlar tüm çalışanlarımıza ulaşmakta ve her birimizi daha da başarılı olmaya desteklemektedir. Sizi en yakın zamanda tekrar misafir etmekten mutluluk duyarız.

En iyi dileklerimizle...

Grand Hotel Gaziantep
Yücel Nakıpoğlu

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelin yeri, odanın konforu vs vs konusunda hiç bir şikayetim yok. Ancak otelin restoranında yemek servis için hiç de iyi yorumlar yapamayacağım.
Saat 20.00 için rezervasyon yaptık (25 kişilik grup). Saat 8 de restoranta indiğimizde masaya gelen garson henüz servis yapamayacağını beyan etti. Peki dedik bekledik. Ana yemekler nihayet geldiğinde her bir konuğun yemeği soğuktu. Restorandan ayrılırken görevli bir arkadaşa bu şikayetimizi ilettiğimizde ise son derece kaba bir tavırla karşılaştık. İki grup olduğunu ve bizim grup geç geldiği için servisin geciktiği ve yemeklerin soğuduğunu beyan etti. Böyle bir bahane olamaz, burası bir restorant dediğimizde ise yine kaba bir şekilde bahanesini tekrar etti.
Soğuk yediğimiz pek de lezzetli olmayan bir yemeğin arşından bir de kaba bir personelle de muhatap olmak zorunda kaldık.
Çok şükür ki sadece bir gece buradayız.

Cold food served at the restaurant with some lame excuse by a lame excuse for a head waiter.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler ipekp2018
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü GrandHotelGaziantep - Grand Hotel Gaziantep, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Eylül 2019

Değerli Misafirimiz İPEKP2018; Öncelikle tesisimizi tercih etmiş olduğunuz için ve görüşlerinizi buradan paylaştığınız için teşekkür ederiz. Grand Hotel Gaziantep Ailesi olarak sizi tam anlamıyla memnun bir şekilde uğurlayamadığımız için üzgünüz. Eksiklerimizi görmek ve sizlere üstün kalite bir hizmet sunabilmek için siz değerli misafirlerimizin her yorumu bizim için ayrı ayrı önem taşımaktadır. Belirtmiş olduğunuz yorumlarınız yönetimimizle ve ilgili departman müdürlerimizle paylaşılmıştır. En kısa zamanda gerekli uyarıların ve düzenlemelerin yapılacağından emin olabilirsiniz. Herhangi bir sorunuz ve isteğiniz olduğunda lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz. Yardımcı olmaktan her zaman mutluluk duyarız. İlerleyen dönemlerde size daha iyi hizmet sunma şansına sahip olmak dileğiyle…
Saygılarımızla Yücel NAKIPOĞLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın