Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (435)
Yorumları filtrele
435 sonuç
Gezgin puanı
229
104
51
28
23
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
229
104
51
28
23
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
8-13/435 yorum
22 Şubat 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hem ocak 2021 de, hem de şubat 2021 de kaldım. Şu an konaklamam devam ediyor hatta. Bu 2. Gelişim 1 ay ara ile. Çok çok memnun kaldık. İlk gelişimde arkadaş tatili oldu arkadaşlarımla çok memnun kaldık. 2.gelişimde aile tatili oldu babamla geldik şu an onunla konaklıyoruz. Babamla aile tatili olarak da çok beğendik çok memnun kaldık. Hem aile hem arkadaş hem çift tatili olarak herkese hitap edebilen bir otel. Personel ÇOK KİBAR ve ÇOK GÜLERYÜZLÜ. Dört dörtlük hizmet ve servis anlayışı, çalışanların ellerine emeğine sağlık. Restorandaki garson aşçı her personel güleryüzlğ ve çok çalışkan koşturuyorlar her şeye ve yine de güleryüz müthiş! Resepsiyon, oda temizliği, fotoğrafçı personelin güleryüzü kibarlığı gerçekten dikkate değer. Herkese tek tek çok teşekkür ederiz. Oda temizliği, restoran temizliği, yemek kalitesi mükemmel. Pistlerin tam önündeki konumuyla kayak severlerin yüzünü güldürüyor tam ideal kayak oteli formatında. Bütün personelin eğitimi ve tam hakkıyla gerçekleştirdikleri turizm anlayışı için Dedeman Palandöken Hotel’e çok teşekkürlerimle. Gelecek senelerde de umarım hizmet ve kalite anlayışları bozulmadan, hatta artarak devam eder. Gururla türk kış turizmini temsil ediyorlar.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Teşekkürler eye86
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Veli TUZAK - Dedeman Palandoken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Şubat 2021

Değerli Misafirimiz,
Dedeman Palandöken Otel’de konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz deneyimleri, vakit ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz
Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür eder, hizmet standartımızı her zaman geliştirmeye devam ettiğimizi bildirmek isteriz.
Bu doğrultuda yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.
Saygılarımla,
Veli Tuzak
GENEL MÜDÜR

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Şubat 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Bizimle birlikte 3 aile dedemanda konakladık.sevgililer gününe denk gelmesine rağmen kızıma doğumgünü pastası hazırlayan mutfak ekibine de çok teşekkür ederiz.tatilimizin son gününde 4 yaşında ki kızım rahatsızlandı.öğlen yemeği vaktinde restoranın tam toplandığı sırada haşlanmış patates rica ettim.o sırada hazırda olmamasına rağmen restoran şefi saygıdeğer yasin bey ve diyetisyen hanım hemen kızım için patates haşladılar.bu konuda size ne kadar teşekkür etsem azdır.söz konusu evladınızın hastalığı olduğunda ve sizinle birlikte bu duyguyu paylaşan insanları gördüğüm için sizlere tüm kalbimle tekrar teşekkür ederim.sabah kalvaltıda çocuğumun rahatsızlandığını görüp,öğlen yemeğinde nasılsınız diyen garson arkadaşlara da çok teşekkür ederim.otelin doktoruna telefon ile ulaşıp anında bilgi aldık.bu özel durumumuz dışında tatilimiz de gayet keyifliydi.burada ki yorumlara da dayanarak pidenizi de tattık.gerçekten çok lezzetliydi.yemek çeşitleri yeterliydi.kalitesiz herhangibir ürünle karşılaşmadık.yemek için uzun kuyruklarda beklemedik.tatlı bölümü zengin ve her türden isteğe uygundu.5 çayı gayet doyurucuydu.5 çayında kucağımda kızım varken,beni bekletmeden çayımı veren arkadaşlara da naif davranışları için teşekkür ederim.otelin konumu çok güzel.pistler hemen önünüzde.skipass ın dahil olması ve tüm telesiyejlerde geçerli olması çok güzeldi.bu sene ejdere çıkmak nasip olmadı.malum hava şartları..bunların dışında odalar sıcaktı.odalarda ki yataklar yenilenmişti.temizlik olarak da iyiydi.ortak alanlar daha serindi.iglo cafenin fiyatları biraz pahalıydı.bir türk kahvesi ve meyve suyu 40 tl.kayak kirası günlük 100 tl di.otele girişte valizler dezenfekte edildi.personel maskesiz kişilere restoranda yemek alırken uyarıda bulundular.transfer sorunsuzdu.geçen sene farklı bir otelde konaklamıştık.ikisini kıyasladığımda dedemanı tercih ederim.tüm dedeman ailesine ve satın alma müdürü murat bey e çok teşekkür ederiz.saygılarımla...

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 492sedefi
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Veli TUZAK - Dedeman Palandoken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Şubat 2021

Değerli Misafirimiz,
Dedeman Palandöken Otel’de konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz deneyimleri, vakit ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz
Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür eder, hizmet standartımızı her zaman geliştirmeye devam ettiğimizi bildirmek isteriz.
Bu doğrultuda yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.
Saygılarımla,
Veli Tuzak
GENEL MÜDÜR

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Şubat 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Çok güzel bir otel ve çalışanlar çok ilgili. Pandemi döneminde özellikle tüm sağlık ve hijyen önlemleri alınmış Teleski cafede pide ve quesedilla'nın lezzeti harikaydı Tahsin ve Aziz usta'nın ellerine sağlık böylesi güzel ve özenli yemekler yaptıkları için. Pandemi sürecinde rahatlıkla konaklayabileceğiniz temizliğe önem veren bir işletme kesinlikle tavsiye ediyorum.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Metehn_25
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Veli TUZAK - Dedeman Palandoken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Şubat 2021

Değerli Misafirimiz ,
Dedeman Palandöken Otel’de konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz deneyimleri, vakit ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz
Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür eder, hizmet standartımızı her zaman geliştirmeye devam ettiğimizi bildirmek isteriz.
Bu doğrultuda yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.
Saygılarımla,
Veli Tuzak
GENEL MÜDÜR

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Şubat 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

kalabalık bir grup subat 15-18 tarihleri arasinda konakladık. Otel normal standartlarda.Piste yakın olması çok iyi fakat odalarda ses yalıtımı yok malesef.Sözde odalar dezenfekte ediliyor ancak mobilya üstleri , kapaklar hep parmak izi.Çalisanlar bir garip, bir kısmı gayet anlayıslı yardımcı olmaya çalışıyor diger kısım “işine gelirse” modunda sanırım onlarda otelin kendi çalışanı değil. Asla çözüm odaklı bir yaklaşım YOK! Bir cok yerde organizasyon sıfır.Yemekler orta düzeyde, 2 gün boyunca aynı şeyleri cevirip sundular 3. gün Türk gecesi adı altında zengin bir menü çıkardılar,ancak bu çeşitliliği günlere bölmüş olsalardı her gün farklı lezzetleri tatmış olacaktık. Corona tedbirleri ise orta düzeyde göstermelik bişeyler yapılmaya çalışılıyor en azından.Skipass olayı tam bir fiyasko kaldıgınız gece sayısınca ücretsiz veriliyor ancak nedendir bilmem hergün sabah gidip yenilemek gerekiyor. Görevlileri çok kaba sabah 9da dar bir alanda onlarca insanı sırada bekletip pistlerin açılmasını bahane ediyor buarada sosyal mesafe zaten hak
getire, hatırlatınca da sizi sucluyor.Kayak odasına gelince gördügüm en berbat organizasyona sahip bilgisiz , kaba çalışanlar , ekipmanlar yetersiz ve cok kötü. taşımak zor olur diye kendi ekimanlarimizi getirmeme gafletinde bulunduk öncesinde arayıp fiyat sorduğumuz halde inkar edip fazlasını istediler çözüm önerisi beklerken işinize gelirse modunda davrandılar ilk defa kayak icin erzuruma gittik uygun olduğu icin dedemanı tercih ettik birazda ismine aldandık ama cok pisman olduk bir kez daha anladık ki ucuz etin suyu gercekten karaymış erzuruma tekrar gelirmiyiz bilmem ama daha dedemana asla!

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler farukk551
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Veli TUZAK - Dedeman Palandoken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Şubat 2021

Değerli Misafirimiz,
Dedeman Palandöken Otel’de konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz deneyimleri, vakit ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz
Konaklamanızda yaşadığınız deneyim için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz ve konunun bütün yönleriyle araştırıldığı ve tekrar yaşanmayacağı konusunda gerekli tedbir ve düzenlemelerin yapıldığına dair sizi temin ederiz.
Sizi yeniden Dedeman Palandöken Otel’de ağırlama ve bu durumu düzeltme fırsatı bulmayı ümit ediyoruz.
Saygılarımla,
Veli Tuzak
GENEL MÜDÜR

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Şubat 2021 tarihinde yorum yapıldı

Osman Göze gerçekten çok ilgiliydi ve tatilimiz boyunca çok güzel bir hizmet aldık sayesinde. Kendisi her zaman bize yardımcı oldu. Yemek kısmındaki diğer çalışanlarda çok güler yüzlüydü ve yardımcı oldular. Teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler simgee48
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Veli TUZAK - Dedeman Palandoken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Şubat 2021

Değerli Misafirimiz Simge Hanım,
Dedeman Palandöken Otel’de konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz deneyimleri, vakit ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz
Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür eder, hizmet standartımızı her zaman geliştirmeye devam ettiğimizi bildirmek isteriz.
Bu doğrultuda yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.
Saygılarımla,
Veli Tuzak
GENEL MÜDÜR

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın