Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Expedia.com
$50
$41
View deal
Hotels.com$41
Priceline$44
Booking.com$44
StayForLong$50
eDreams$44
FindHotel$41
19 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (190)
Yorumları filtrele
190 sonuç
Gezgin puanı
163
19
2
1
5
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
163
19
2
1
5
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
15-20/190 yorum
3 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İş için geldiğim diyarbakırda novotelde kalma imkanım oldu. güzl bir şekilde ağırlandım şef necati beye herşey için téşekürler ederim.konum olarak güzel bir yerde,hijyenik olarakda iyi bir yer tavsiye ederim herkese

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 317sezgina
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mehmet Demir - Novotel Diyarbakir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Novotel Diyarbakır ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz. Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Novotel Diyarbakır
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Diyarbakır’a çeşitli sosyal etkinlikler için uğramam gerekti.
Diyarbakır’a gelmeden önce yaptığım araştırmalar ve eş dostun tavsiyesi üzerine Novotelde konaklamaya karar verdim.
Ve bu kararımın daha otelin girişinde ne kadar isabetli olduğunu anladım. Otelin girişinde arkadaşların Güler yüzlülüğü beni daha ilk adımda heyecanlandırdı.
Resepsiyonda çalışan Pelin hanım beni gayet samimi ve içten bir şekilde karşıladı, kendisine mütevaziliğinden dolayı çok teşekkür etmek isterim. Gerekli işlemleri hemen hallettikten sonra odama dinlenmeye çekildim.
Ağırlandığım oda gayet temiz ve şıktı bu konuda temizlik (housekeeping) ekibine teşekkür etmeden geçemeyeceğim.
Kaldığım oda otelin hemen karşısında kalan alışveriş merkezine bakıyordu ve gece görüntüsü gayet güzeldi.
Otelde konaklamak isteyenler için alışveriş merkezi gezip dolaşıp alışveriş yapmak için gayet uygun bir mekan
Son olarak yeme ve içme konusunda Diyarbakır’ın gastronomisini sonun kadar yaşatan mutfak ekibine ve akşam beni ağırlayan Necati beye kibar ve misafir perverliği için teşekkür ediyor, otele geldiğinizde eğer Türk kahvesi içecekseniz mutlaka mahsun beyin yapmasını isteyin nitekim kendisi bu konuda kendini kesinlikle kanıtladığını kahvenizi yudumladıktan sonra anlayacaksınız

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler abdulselami2018
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mehmet Demir - Novotel Diyarbakir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Novotel Diyarbakır ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz. Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Novotel Diyarbakır
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Rezervasyon ve ödememi online olarak yaptım. Otele vardığımda ödemenin görülmediğini söylediler, ikinci kere tekrar tahsilat yaptılar, daha sonra yapılan hatayı kabul ettiler ve iade edilecek dediler, ancak 1 hafta geçti ne fazladan tahsil esilen 4000 puanım iade edildi nede geri dönüş yapıldı. Accor hotels ailesine yakışmayan bir durumla karşı karşıya kaldım çok can sıkıcı bir durum. Mağdur edilmiş oldum. Resepsyondaki bayanın size ilk defa otele rezervasyon yapıyormuşum gibi tuhaf tavrı ayri bir sinir bozucuydu.

Ayrıca dış cam okadar kirliydiki dışarı neredeyse görünmüyordu.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler EmrahEEE
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mehmet Demir - Novotel Diyarbakir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ağustos 2020

Değerli Misafirimiz;

Öncelikle tarafımıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

Aşağıda belirtmiş olduğunuz yorumunuza istinaden mükerrer tahsil edilen ücret ile ilgili otelimizden hemen ayrılmanızdan itibaren gerekli çalışmaların yapıldığını ve bu çalışmaya istinaden geri dönüşün bir veya iki hafta sürebileceğini sizlerle paylaşmıştık.
Takdir ederseniz Kurban Bayramı'nın araya girmesine rağmen bu süreyi asgari düzeye çekerek gerekli çalışmalarımızın neticelendiğini ve mükerrer yapılan işlemden dolayı oluşan mağduriyetiniz çözüme kavuşturulduğunu ve puanlarınızın hesabınıza işlendiğini belirtmek isteriz.

Hesabınızı kontrol etmenizi ve her türlü sorularınız için bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Novotel Diyarbakır
Otel Yönetimi



Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eşimin iş sebebi ile gittiği otelde 815 numaralı oda da kaldık. Check -in alan Hacer Hanım o kadar bezmiş ki işinden karşıdaki hissediyor. Odamız gayet yeni ve güzeldi sadece banyoda saç kulları vardı. Ancak eşyalarımızı koyup hemen odadan çıkmamız gerekliydi. Akşam otele geri geldiğimizde saat 21:30 civarı resepsiyondaki bayan çalışan a arkadaşa odalarda dezenfektan var mı diye sordum burdan kullanabilirsiniz odalarımızda yok diye bir cevap aldım ancak yanındaki beyefendi odaların dezenfekte edildiğini söyledi. Buna istinaden çok iyi olmadığını banyoda saç kılı olduğunu söyledim bu süreç daha içler acısı bayan çalışandan aldığım cevap önceden söylemiş olsaydınız değişirdi oldu. Ne bir özür ne de sonrasında bir arama. Sabah oldu saat 07:15 çıkış yapacağız resepsiyonda güven bey taksi için nakit 100 tl istedik kartımızdan size ödeyelim dedik olmaz ben geceyi kapattım dedi anacak açıklamasından otelci olarak hiçbirşey anlayamadım. Birçok Novotel de konaklama fırsatım oldu ancak böyle bir deneyim hiç yaşamadım.

Konaklama tarihi: Mart 2020
Teşekkürler zeynsa
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mehmet D - Novotel Diyarbakir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Temmuz 2020

Değerli Misafirimiz,,

Novotel Diyarbakir ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.

Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Novotel Diyarbakır
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merhabalar öncelikle hijyen ve temizlik konusundaki hassasiyetiniz için teşekkürlerimi sunuyorum ayrıca otele giriş yaptığımız esnada resepsiyonda ki ilgi ve alakadan dolayı Hacer ablama çok teşekkür ederim restaurant ise başta Engin abi olmak üzere şahin abi,mahsun abi,Erkan abi,Necatin abi,Fadıl ve Aysun abla,Rojda ablaya bizlere göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Mart 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 263kaderg
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mehmet D - Novotel Diyarbakir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Temmuz 2020

Değerli Misafirmiz,

Novotel Diyarbakır ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz. Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Novotel Diyarbakı
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın