Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (219)
Yorumları filtrele
219 sonuç
Gezgin puanı
50
87
55
16
11
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
50
87
55
16
11
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
11-16/219 yorum
Yorum Zamanı: 29 Eylül 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Kapadokya turu kapsamında kalmıştık ve Antalyada kaldığım 5 yıldız otellerden çok daha düzgün ve kaliteli hizmet aldık. İçecekler ekstra ve pahalı ancak mazur gördüm bunu zira koca otel bakkal fiyatına veremez bir sürü gideri var karşılaması lazım. Otel müdürü ve servis şefine çok teşekkür ederim. Küçük not Akdeniz bölgesindeki otellerde görülen yabancı hayranlığı ve Türklere farklı muamele olmaması ise mükemmel

Konaklama tarihi: Nisan 2017, seyahat türü: Ailecek
2  Teşekkürler Zaman G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner HamdiDinler - Dinler Hotels - Nevşehir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2017

Sayın Zaman G,

Öncelikle Dinler Hotels - Nevşehir hakkındaki görüşünüzü TripAdvisor'da paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için çok önemlidir. Dolayısıyla, "fiyatına göre fevkalade" başlıklı olumu geri bildiriminiz bizleri çok sevindirmiştir. Ekstra ücretler ile ilgili yapıcı yaklaşımınız için müteşekkiriz. Çünkü bazı misafirlerimiz ekstra ücretlere tepki gösterirken, ödedikleri ücreti ve otelin sabit ile değişken maliyetlerini göz ardı etmektedirler. Bir sonraki ziyaretinizde tekrar görüşmek dileğiyle.

Kapadokya'dan Selamlar ve Saygılarımızla,

Hamdi Dinler
Otel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 8 Eylül 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Ailecek konakladığımız bu hotel de, öncelikle personel çok candan, temizlik çok iyi yemekler kahvaltı yeterli. Açık ve kapalı havuzu gayet temiz, otopark yeterli gayet nezih bir yer 3 defa konakladık yine bu güzel şehire gittiğimizde yine burayı tercih ederiz
Herşey için , konuk severliğiniz için çok teşekkürler

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
2  Teşekkürler Furkan_NL
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner HamdiDinler - Dinler Hotels - Nevşehir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2017

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle vaktinizden ayırıp TripAdvisor'da Dinler Hotels - Nevşehir otelimiz hakkındaki yorumunuzu paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Misafirlerimizin görüşlerine büyük değer veriyoruz. Dolayısıyla, otelimizi "Güzel sıcak bir hotel" olarak tanımladığınız için çok mutlu olduk.

Bir sonraki Kapadokya ziyaretinizde tekrar buluşmak dileğiyle.

Kapadokya'dan Selamlar ve Saygılarımızla,

Hamdi Dinler
Otel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 27 Ağustos 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Yemekleri güzel değil. Akşam yemeği de sabah kahvaltısı da güzel değildi. 2. Gün yolun karşı tarafındaki büyük adana restorantına gittik oh dedik.
Açık havuzu hem sabah, hem öğleden sonra soğuk hiç keyifle yüzemedik. Çalışanlar ilgili. Fiyat uygun.

Konaklama tarihi: Ağustos 2017
3  Teşekkürler Gulcan B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner HamdiDinler - Dinler Hotels - Nevşehir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ağustos 2017

Sayın Gulcan B,

Öncelikle vaktinizi ayırarak TripAdvisor'da Dinler Hotels - Nevşehir tesisimiz hakkında yorumunuzu paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Kapadokya geziniz için otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sabah kahvaltımız ve akşam yemeğimiz konusunda daha yapıcı eleştirilerde bulunabilirseniz sizin de zevkinize uygun olarak kendimizi geliştirebiliriz. Ancak yorumunuz mevcut haliyle tam olarak neyi beğenmediğinizi anlamak inanın çok zor. Keşfetmiş olduğunuz diğer mekanı beğenmiş olmanız sevindirici.

Bildiğiniz üzere otelimizin bünyesinde biri açık ve biri kapalı olmak üzere iki adet havuz mevcuttur. Kapalı havuzumuz ısıtmalı olup açık havuzumuz ısıtmalı değildir. Bu bilgiyi tüm okuyucularla buradan paylaşmak isteriz.

Umuyoruz ki ödemiş olduğunuz fiyatın karşılığını hizmet anlamında alabilmiş, konaklamanızdan genel olarak memnun kalmışsınızdır. Bir sonraki ziyaretinizde tekrar görüşmek dileğiyle.

Kapadokya'dan Selamlar ve Saygılarımızla,

Hamdi Dinier
Otel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 11 Ağustos 2017

hayatımda böyle iğrenç bir otel görmedim müşteriye ilgi sıfırdı küçük bir paket cips 8 lira 3 kutu kolaya 50 lira verdik . biz bir hata yapıp otelinizde konakladık bu oteli tercih edeceklere hiç tavsiye etmiyorum önünden dahi geçmeyin

  • Konaklama tarihi: Ağustos 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
11  Teşekkürler sevvalkorana96
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner HamdiDinler - Dinler Hotels - Nevşehir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Ekim 2017

Sayın Şevval Hanım,

Öncelikle akrabalarınızın otelimizi tercih ettikleri için teşekkür ederiz. Misafirlerimizin görüşlerine büyük önem veriyoruz, çünkü yapıcı ve haklı eleştiriler bizi daha iyi yerlere getirecektir.

Ancak, bu yorumunuzu büyük şaşkınlıkla karşılıyoruz. Yorumu akrabalarınızdan aldığınız kulaktan dolma bilgiler ile yazmanız otelimize iftirada bulunmanıza neden olmuştur. Bunu istemeyerek yaptığınızı düşünerek sizinle kanıtlarımızla birlikte iletişime geçtiğimizde ise tarafınızdan “bu beni ilgilendirmez, otelinizde ben değil ablamlar konakladı, gidin eniştemle görüşün” şeklinde bir yanıt aldık. Merak ediyoruz; madem bu konu sizi ilgilendirmiyor, o halde neden konaklamadığınız bir otel ile ilgili kendi hesabınızdan gerçeği yansıtmayan asılsız bir yorum yazmak için vaktinizi ayırıyorsunuz?

Akrabalarınız 2 odada toplam 4 kişi olarak konakladılar. Siz yorumunuzda 3 kutu kola ve bir paket cips 50 TL şeklinde yazmışsınız; fakat konaklama süresince minibardan 2 kutu Pepsi, 2 kutu meyve suyu, 1 kutu Yedigün ve 1 paket cips tükettiler ve karşılığında toplam 48 TL ödeme alınmıştır. Farklı bir deyişle, 5 kutu meşrubat ile 1 paket cips minibardan tüketilmiştir. Neredeyse adedi iddia ettiğinizin 2 katı ürün tüketmişler ve iddia ettiğiniz tutardan düşük bir tutar ödemişlerdir.

Tüm odalarımızda fiyat listeleri mevcut olup söz konusu minibar tüketimleri ekstra ve lüks tüketim olarak bilinir. Bazı istisnai konseptler dışında Türkiye’deki hemen hemen bütün otellerde genel kural bu şekildedir. Fiyatı önceden bilinen bir tüketimde bulunup sonra pazarlık yapmaya kalkışarak personelimiz tarafından nezaket kuralları çerçevesinde bunun maalesef mümkün olamayacağı tarafanıza belirtilince “müşteriye ilgi sıfırdı” ve “iğrenç bi oteldi” şeklinde buralarda işletmemizi karalamanız art niyetli olduğunuzu apaçık göstermektedir.

Kapadokya’dan Selamlar ve Saygılarımızla,

Hamdi Dinler
Otel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 30 Temmuz 2017

Öncelikle otelin yemeklerinden başlamak istiyorum. Öğrendiğim kadarıyla otel sahiplerinin kendi hayvan çiftlikleri var. Bu yüzden yediğiniz her et çeşitinde kaliteyi hissediyorsunuz. Restaurant müdürü Zafer bey ve restaurant çalışanı Tarkan bey başta olmak üzere otelin tüm personeli güleryüzlü ve hoş bir sohbetleri var. Kış ayında kaldığım için ısınma problemi çoğu otelde yaşanır, fakat burada ısıtma yerden yapılıyor en ufak bir sıkıntı yaşamıyorsunuz. Odalarda jakuzi olması büyük bir avantaj olarak yer alıyor.

  • Konaklama tarihi: Aralık 2016, seyahat türü: İş için
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler Umutcan M
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner HamdiDinler - Dinler Hotels - Nevşehir, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ağustos 2017

Sayın Umutcan Bey,

Öncelikle Dinler Hotels - Nevşehir otelimiz hakkındaki düşüncelerinizi TripAdvisor'da paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

"Fevkalade güzel bir otel, yemekleri şahane" başlıklı 5* yorumunuz bizleri çok mutlu etmiştir. Çünkü, sizin görüşünüz tıpkı tüm diğer misafirlerimizinki gibi bizim için kıymetlidir. %100 misafir memnuniyeti hedefiyle çıktığımız yolda sizin önerileriniz ve geri bildirimleriniz sayesinde hizmet kalitemizi daima geliştirmeye çalışıyoruz.

Kapadokya'dan Selamlar ve Saygılarımızla,

Hamdi Dinler
Otel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın