Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 kişi bu otele bakıyor
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Expedia.com$56
FindHotel$56
Priceline$56
Hotels.com$56
eDreams$56
getaroom.com$61
18 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (868)
Yorumları filtrele
868 sonuç
Gezgin puanı
676
127
30
11
24
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
676
127
30
11
24
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/868 yorum
1 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı

Pandemi koşullarında için rahat bir şekilde konakladım.Özellikle kahvaltı salonundaki pandemi düzeni ve çalışanların dikkati ilgimi çekti. Personeller çok özenliydi. Kayseride yeniden konaklarsam yine ilk tercih edeceğim bir yer

Konaklama tarihi: Mart 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler omerkutlu02
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli misafirimiz Ömer Bey,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Otelimizde keyifli bir konaklama geçirdiğinizi görmek bizleri çok mutlu etti. Ayrıca genel deneyiminizden ve en iyi hizmeti sunmak için çabalayan çalışma arkadaşlarımızdan övgüyle bahsettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımızla memnuniyetle paylaşacağımızı bilmenizi isteriz.

Sizi en yakın zamanda tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kayseri’de ilk tercih edilecek konaklama merkezi. Otel muhteşem bir konumda ve herşey çok ince düşünülmüş. Dokunduğunuz her nesne çok kaliteli. Özellikle çalışan kişilere ailem adına teşekkür ederim çünkü gayet saygılı, bilgili ve maskelerinin ardından bile gülümseyişleri ile insanın içini ısıtıyorlar. Otel genelinde pandemi kurallarına en üst değerde önem verilmiş ve bu zor günlerde bile gayet güvenli hizmet sunuyorlar. Kahvaltı, akşam yemeği ve room servis çok başarılı ve lezzetli.
Roof barda ise inanılmaz bir manzara eşliğinde çook keyifli vakit geçirebiliyorsunuz.
İşletmenin sahiplerinden yöneticilere sonsuz teşekkürler çünkü Kayseri’ye ve Türkiye’ye böyle değerli bir işletme kazandırmışlar ancak asıl övgüyü otel bünyesinde çalışan özverili personeller hak ediyor.
Zaman hızlı geçsede en kısa sürede tekrar Radisson Blu Kayseri’de kalsak diyoruz.

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler kkatioglu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Nisan 2021

Değerli misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Otelimizde keyifli bir konaklama geçirdiğinizi görmek bizleri çok mutlu etti. Ayrıca genel deneyiminizden ve en iyi hizmeti sunmak için çabalayan çalışma arkadaşlarımızdan övgüyle bahsettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımızla memnuniyetle paylaşacağımızı bilmenizi isteriz.

Sizi en yakın zamanda tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

İş gereği bir çok otelde kalıyorum.
Oteliniz her işlevi ile rahatlıkla önerilebilecek bir yer.
Çalışanların eline sağlık.
Bu dönemde böyle titizlikle hizmet verebilmek büyük başarı.
İyi çalışmalar diliyorum.

Konaklama tarihi: Mart 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler mdemiray34
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Mart 2021

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı okumaktan memnuniyet duydum, sizleri ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isterim.

Bir sonraki Kayseri ziyaretinizde sizi otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelden,lokasyonundan ve özellikle çalışan personelden çok memnun kaldım. İş için ilk defa geldim. Bundan sonraki dönemde de ilk tercihim burası olur. Lakin merak ettiğim bir şey var. Tv Kanal listesinde toplamda 78 kanal var fakat halk tv , krt tv vs. Gibi kanallar nedense yok. Parasını vererek kaldığımız otelde bari izleyeceğimiz kanallara siyasi müdahale yaptırmasaydınız. Böyle bir otele ve kaliteye yakışmıyor.

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler halper82
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Mart 2021

Sayın Alper Bey,

Otelimiz hakkında yaptığınız nazik yorum için size çok teşekkür ederiz.

Otelimizde Digiturk’ten satın aldığımız, oteller için hazırlanmış paket yayını size sunmaktayız.
Bu pakette sunulan kanalları Digiturk belirlemekte olup bizim bir müdahalemiz olmamaktadır.

Şu konuda müsterih olmanızı isteriz ki otelimiz sadece ticari bir işletme olup siyasi bir yönü bulunmamaktadır.
Bu sebeple de herhangi bir siyasi tercihe müdahale etmemiz veya siyasi bir yönümüzün olması işletmemiz ve bağlı bulunduğumuz zincirin kurallarına tamamen aykırıdır.

Öbür taraftan belirttiğiniz kanalların yayın listemize alınmasını Digiturk ile görüşeceğiz.

Bilgilerinize,

Saygılarımızla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

Pandemi nedeniyle uzun bir süre gelmemiştim. Çok özlemiştim.Oyle sıcak ve içten karşılandım ki neden ikinci evim dediğimi daha iyi anladım. En kısa sürede tekrar görüşmek üzere sevgiler ve teşekkürler

Konaklama tarihi: Mart 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler canan48
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Mart 2021

Değerli Misafirimiz Canan Hanım,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı okumaktan memnuniyet duydum, sizleri ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isterim.

Bir sonraki Kayseri ziyaretinizde sizi otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın