Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (847)
Yorumları filtrele
847 sonuç
Gezgin puanı
663
125
28
11
20
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
663
125
28
11
20
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/847 yorum
4 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı

gördüğüm ,kaldığım en güzel en temiz otel diyebilirim. tüm çalışanlara ve otel rahatlığına puanım 10 üzerinden 10. kapadıkya bölgesinde 1 gün önce cave bir otel tercih ettik ama asla radısonun yerini ve temizliğini tutmadığı için tekrar buraya döndük. çok memnun kaldık, teşekkür ederim

Konaklama tarihi: Kasım 2020
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler mltmy2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Aralık 2020

Değerli Misafirimiz Meltem Hanım,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bir aydır özel ders aldığım Ali hocamın gerek uyguladığı programı ve sıcak kanlılığından dolayı ilgi ve alakasında dolayı teşekkür ederim. Otel çalışanı arkadaşlar gayet sıcakkanlı ilgili alakalı Kayseri de tartışmasız en iyi otel. Ali hocaya tekrar teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler mehmetaY9259PO
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Kasım 2020

Değerli misafirimiz Mehmet Bey,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla özellikle Ali Beyle memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı

Radisson Blu Kayseri Otelinde 9-12 Kasım tarihinde konakladık.Kaliteli hizmet,ilgi ve güleryüzden çok memnun kaldık.Temiz oda lezzetli kahvaltı için teşekkürler. Başarılarınızın devamını dileriz. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler kevsero734
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Kasım 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Ayrıca kahvaltı hizmetimizden memnun kaldığınızı duyduğumuz için mutluyuz. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kalmis oldugum oteller arasindaki en iyi ve en kaliteli otel.Personeller guler yuzlu ve ozellikle covid 19 tedbirlerine cok dikkat ediliyor.Kayseriye yolunuz duserse tek adres burasi.Karsilama kahvalti oda temizligi ve diger tum hizmetlerden cok memnun kaldim

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler Omerr-firat
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Kasım 2020

Değerli misafirimiz Ömer Bey,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otele giriş anından itibaren çok sıcak bir karşılama oldu. Covid önlemleri çok iyi alınmıştı. Odamız çok hijyen, iyi dekore edilmiş, manzaralı ve konforluydu. Otelin Roof restoranında çok iyi ağırlandık. Genel Müdür Menderes'e Bey ve onun yansıması olan tüm personelin çözüm odaklı ve kibar, hassas yaklaşımları için çok teşekkür ederim. Resepsiyon görevlilerinden tutun da house keeping'e kadar toplam kalite anlayışını hissettim.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Canan O
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Kasım 2020

Değerli misafirimiz Canan Hanım,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın