Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Hotels.com$59
Expedia.com$59
Priceline$59
StayForLong$86
Travelocity$59
eDreams$59
16 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (867)
Yorumları filtrele
867 sonuç
Gezgin puanı
675
127
30
11
24
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
675
127
30
11
24
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
31-36/867 yorum
3 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otel gayet güzel kayseri içindeki en iyi otellerden biri Konumu çok iyi çalışanlar kayserili esnaflar gibi güler yüz ve anlayış beklemeyin.
5 yıldızlı bir otel olarak havluları kötüydü.
Kahvaltısı güzeldi.Odalar geniş ve ferah.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler Ozgur K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Değerli misafirimiz Özgür Bey,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Vakit ayırarak otelimizdeki deneyimlerinizi bizlerle paylaştığınız için müteşekkiriz. Odalarımızı, konumumuzu ve kahvaltı hizmetimizden memnun kaldığınızı duyduğumuz için çok mutluyuz.

Bilmenizi isteriz ki tüm çalışanlarımız, misafirlerimize en iyi hizmeti ''Yes I Can'' değerleri çerçevesinde sunmaktadır, değerli yorumlarınız misafirlerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini arttırabilmemiz için en iyi yol göstericilerimiz oluyor. Bu nedenle, belirtmiş olduğunuz hususlar gerekli kontrollerin sağlanabilmesi için takım arkadaşlarımız ve yönetimimizle detaylı olarak paylaşılmıştır.

Bir sonraki Kayseri ziyaretinizde sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Ahmet Kılavuz
Misafir İlişkileri
ahmet.kilavuz@radissonblu.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kayseri'ye seyahatlerimizde Radisson Blu otelinde konaklıyoruz. 2020 yılında 2 kez konaklama fırsatım oldu. Salgın hastalık gerekçesiyle açık büfe kahvaltının iptal edilmesi bir yana masaya servis edilen her şeyin sayılı ve az sayıda olmasının (1 dilim salatalık, 2 çeri domates, 1 dilim pastırma...) 5 yıldızlı bir otele uygun olmadığını düşünüyorum. Bunun yanında önceki yıllardaki konaklamalarımızda ücretsiz olarak servis edilen tost, bu sene ücretli olmuş. Bir de meyve tabağında masaya gelen zar kalınlığında kesilmiş ve ikişer dilimle sınırlı meyveleri görünce salgını, otelin müşteri memnuniyetinden kaybetme pahasına, masrafları azaltma fırsatı olarak değerlendirdiğine karar verdim. Görüşüm: Kahvaltı açık büfe olmasa da, tabaklar standart değil, konaklayan kişinin tercihlerine özel olarak hazırlanmalı.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler 781ye_imd
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Bilmenizi isteriz ki pandemi sürecinde Sağlık Bakanlığı ve Turizm Bakanlığı’nın yayınlamış olduğu genelgelere göre ve hijyenik standartlara uygun olarak hizmet vermekteyiz. Ulusal ve Uluslararası geçerliliği olan sertifikalarımız bulunmaktadır. Bu süreçte uygulanan kurallar misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı gözetilerek belirlenmektedir.

Bir sonraki Kayseri ziyaretinizde sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahnet Kılavuz
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Temizlik, servis ilgi ve alaka çok güzel, yeme içme yatma bakım ve rahatlık, huzurlu mekan. Giriş çıkışlar çabuk ve kolay, şehir merkezinde tam göbeğinde erişim rahat, tramvay otobüs veya yaya AVM hemen kapısında. Kayseri’nin tam kalbinde

Konaklama tarihi: Eylül 2020
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler isari742646
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,

İrfan Göçmenoğlu-Ön Büro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Spa bölümünde çalışan Ali hocama özellikle göstermiş oldugu ilği ve alaka'dan dolayı teşekkür etmek istiyorum. Her konuda konuda beni kırmayarak yardımcı olmuştur. Eger bugun spor yapmayı alışkanlık haline getirip sevdiysem, bunu Ali hocama borçluyum

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler 890atillan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Temiz rahat ve guzel bir otel. Gelecek seyahatlerimde de bu otelde konaklayacagimi dusunuyorum. Odalar banyolar koridorlar temiz ve hijyenik. Pandemi doneminde aradiginiz hersey mevcut. Dusunmeden secebilirsiniz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler semihakpinar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Ahmet Kilavuz - Radisson Blu Hotel Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz Semih Bey,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve vakit ayırarak deneyimlerinizi TripAdvisor aracılığıyla bizlerle ve diğer kullanıcılarla paylaştığınız için Radisson Blu Kayseri ailesi olarak size teşekkür ederiz.

Tüm içtenliğinizi yansıtan yorumlarınızı okumak bizleri gerçekten mutlu etti. Hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyeti odaklı çalışma sistemimiz ile sizlerin takdirini almak bizleri her geçen gün daha da motive etmektedir. Güzel yorumlarınızı ekip arkadaşlarımla memnuniyetle paylaşacağımı bilmenizi isterim.

Otelimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, sizi otelimizde tekrar ağırlamayı temenni ederiz.

Saygılarımla,
Ahmet Kılavuz - Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın