Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (770)
Yorumları filtrele
770 sonuç
Gezgin puanı
301
223
119
68
59
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
301
223
119
68
59
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
15-20/770 yorum
14 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Hafta sonu ailemle konaklama yaptığım otelden çok memnun kaldım. Isıtmalı havuzun ve odaların temizliği yeterlidir. Pastırmalı ve omletli kahvaltı süperdi. Herkese tavsiye ediyorum. Otele giriş-çıkış işlemleri hızlıydı. Personeller güler yüzlüydü.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Gulnihal_Inam
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Manager Climber03868341004 - Wyndham Grand Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Wyndham Grand Kayseride kaldığınız ve yorumlarınızı bizimle paylaşmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizi geliştirmek ve konaklamanızı olabildiğince rahat ve konforlu hale getirmek için konuklarımızın yorum ve değerlendirmelerine çok önem veriyoruz. Değerlendirmeniz hizmet kalitemizi geliştirmemize yardımcı olmakta ve misafirlerimize unutulmaz bir deneyim sunmamız için gerekli tedbirleri almamız için bizlere fırsat sunmaktadır. Havuz ve odanın temizliğinden, kahvaltı ve personellerimizin güler yüzlü hizmetinden memnun kalmış olmanız bizleri çok mutlu etmiştir.

Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür eder Kayseri’ye yapacağınız bir sonraki seyahatinizde sizi tekrar otelimizde misafir edebilmeyi dileriz.

Saygılarımla,
Hayrullah ÖZMEN
Operasyon Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Wyndham Grand Kayseri gerek konumu gerek de otelin şıklığı ile çok güzel bir konaklama sundu kayak tatilimiz boyunca. Açık büfe kahvaltısı gayet güzeldi, çeşitleri bol ve lezzetliydi. Tek hoşuma gitmeyen kısım spa kısmının küçüklüğü ve bu kadar kalabalık bir otel için yetersizliği oldu, hamam olmamasına da şaşırdım en çok lazım olan şey yok.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler yakupmelih
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Manager Climber03868341004 - Wyndham Grand Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Wyndham Grand Kayseride kalmayı seçtiğiniz için ve son konaklamanızla ilgili değerlendirmelerinizi bize bildirmek üzere zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş olup, değerlendirmeniz Wyndham Grand Kayseri çalışanları için motivasyon kaynağı olmuştur. Hizmetlerimizi geliştirmek ve konaklamanızı olabildiğince rahat ve konforlu hale getirmek için konuklarımızın yorum ve değerlendirmelerine çok önem veriyoruz.

Kayseri’ye yapacağınız bir sonraki seyahatinizde sizi tekrar otelimizde misafir edebilmeyi, daha iyisini yapabileceğimizi ve unutulmaz bir konaklama fırsatı sunabileceğimizi göstermeyi umuyoruz.

Saygılarımla,
Hayrullah ÖZMEN
Operasyon Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

hem sabah hem de aksam kotu yemek vermeyi basardilar. Sabah kahvaltinin kotu olmasina ozellikle cok sasiriyorsunuz. Kotu kahvalti nasil olur denemek istiyorsaniz dogru yerdesiniz. Aksam yemekleri ozellikler etler yenilebilecek gibi degil. Tum
Personel vasifsiz ve yetersiz. Sadece housekeeping gecer not alir.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler metin_turker
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Manager Climber03868341004 - Wyndham Grand Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Şubat 2020

Sayın Metin Türker,

Son konaklamanızla ilgili değerlendirmelerinizi bize bildirmek üzere zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Değerlendirmenizden son konaklamanızda beklentilerinizi karşılayamadığımızı anlıyorum ve gerçek hizmet kalitemizi yansıtmayan bu durumdan dolayı üzüntülerimi belirtmek istiyorum.Her ne kadar konaklamanız boyunca yaşadığınız olumsuzluklar görmeyi arzuladığımız ve hizmet kalitemizi yansıtmayan durumlar olsa da, hizmetimizi geliştirmemize yardımcı olmakta ve misafirlerimize unutulmaz bir deneyim sunmamız için gerekli tedbirleri almamız için bizlere fırsat sunmaktadır.Misafirlerimizden gelen geri bildirimleri çok önemsiyor ve sürekli olarak en yüksek kalite standartlarına ulaşmak için çalışıyoruz..Konaklamanız boyunca yaşamış olduğunuz tüm olumsuzluklar için ilgili personel ve tüm departman müdürlerimizle gerekli tedbirlerin alınacağından emin olabilirsiniz.

Bir sonraki konaklamanızda beklentilerinizi karşılayabilmeyi ve gerçekten hak ettiğiniz kaliteli hizmeti sunma şansı bulacağımızı umuyoruz.

Saygılarımla,
Hayrullah ÖZMEN
Operasyon Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

1 Şubat 2020 tarihinde, Wyndham Grand Kayseri otelinde 915 numaralı odada eşim ve 15 aylık bebeğimizle konakladık. Gece 23:30'da lavabo ihtiyacı için uyandım, eşim ve bebeğim uyuyorlardı. Ben lavabo’dayken, lavabo kapısının yabancı biri tarafından aralanmasıyla odama yabancı birinin girdiğini farkederek, yabancı kişiyi yakaladım. Yakaladığım kişi, 915 numaralı odada kendisinin kaldığını ve oda kartını resepsiyondan aldığını belirtti. Ben de, kişiyle birlikte resepsiyona indim. Resepsiyonda, odama giren kişinin oda numarasını yanlış hatırladığını ve resepsiyonistin kimlik kontrolü yapmadan yeni bir kart bastırarak kişiye verdiğini öğrendim. Resepsiyonist, savunma olarak daha önce odama giren kişiyi otelde gördüğünü belirtti. Polis çağırarak, resepsiyonist ve odama giren yabancı kişi ile birlikte karokola gittik ve tutanak tutturdum. Fakat sanırım, hırsızlık ya da darp gibi gerçekleşmiş bir suç olmadığı için, odama giren kişi, resepsiyonist ve otel hakkında bir işlem yapmıyorlar. Geceyi bu şekilde geçirdikten sonra, sabah 8’de temizlik için kapım tıklanarak uyandırıldım.

Bu yaşadıklarımdan sonra, otel hakkında yorum yapmayı size bırakıyorum.

Oda ipucu: Kapınızı sürgülemeyi unutmayın. Mümkünse arkasına eşya yığın.
Konaklama tarihi: Şubat 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
2  Teşekkürler gokmen2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Her yıl gittiğimiz Kayseri'de bu yıl Wyndham otelini tercih ettik.Bu yıl 4 aile gittik.

+ Girişten itibaren otel personeli güler yüzlü ve ilk hedefleri tam müşteri memnuniyeti.Odalarımızı biraz küçük bulduk ve hemen yardımcı oldular.
+ Özellikle resepsiyondan Burak bey tatilimizin iyi ve konforlu geçmesi için çok çaba gösterdi.
+ Asansörde siz rahat edin diye asansörden inen otel yöneticileri ile karşılaştım.
+ Odalar temiz, kat görevlileri bu konuda çok dikkatli ve siz kahvaltıya indiğinizde hemen odayı temizliyorlar.
+ Kahvaltı yeterli çeşitlilikte,çay servisini genelde masanıza yapılıyor.
- Kahvaltıdaki Pastırma ve sucuk kalitesi yetersiz.Kesinlikle iyileştirilmeli.
+ Ortam ve malzemeler temiz.
+ Akşam yemeği açık büfeydi, çeşitli ve çok lezzetliydi.
- Alkollü içecekler çok rahatsız edici şekilde inanılmaz pahallı...!

Yorumlarda sürekli yenilenmeli deniyor ancak revizyon kelimesi daha doğru olur.
Aydınlatmaların amatör olması otel eski ve yaşlı gösteriyor.
- Klima sistemi elden geçirilmeli.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Volkan P
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Manager Climber03868341004 - Wyndham Grand Kayseri, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Kayseri'deki konaklamanız için Wyndham Grand Kayseri'yi tercih ettiğiniz ve son konaklama deneyimlerinizi bizimle paylaşmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş olup, Burak Bey hakkındaki değerlendirmeniz Wyndham Grand Kayseri çalışanları için motivasyon kaynağı olmuştur. Pastırma ve sucuk kalitesi hakkında şefimizin gerekli çalışmaları yapacağından emin olabilirsiniz. Klimalarla ilgili yaşamış olduğunuz sorunla ilgili de teknik ekibimiz gerekli incelemelerini başlatmıştır.

Otelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde görmeyi dileriz.

Saygılarımla,
Hayrullah ÖZMEN
Operasyon Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın