Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
₺5.811
Kahvaltı dâhil
Radissonhotels.com
₺5.803
Expedia.com
₺5.803
Kahvaltı dâhil
One Key ile ödül kazanın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (59)
Yorumları filtrele
59 sonuç
Gezgin puanı
47
4
1
2
5
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
47
4
1
2
5
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/59 yorum
4 Mart 2023 tarihinde yorum yapıldı

Bu kadar konfor ve lüks dünyada hiçbir dağ otelinde yok. Tüm bunlara personelin güleryüzlülüğü ve profesyonelliği de eklenince diyecek başka birşey kalmadı diyebilirsiniz ama var. Sadece spasını kullanmak için bile kalınabilir. Bundan sonra sadece burada konaklayıp kayak yapacağım.

Konaklama tarihi: Mart 2023
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler umitayyildiz
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Guest Services / Front Office Morouj Hamid - Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Mart 2023

Değerli Ümit Bey,

Anadolunun incisi olan Kayseriden selamlar,

Öncelikle Radisson Blu Mount Otelimizi konaklamaya yeri olarak seçmeniz bizi ziyadesiyle mutlu etmiştir.

Yazmış olduğunuz yorumu dikkatle okuduk ve belirtmek isteriz ki, Radisson standartlarını eksiksiz uygulamayı başardığımız için çok mutluyuz.

Sizleri tekrardan aramızda görmek bizlere onur verecektir.

Sevgilerimizle,
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Şubat 2023 tarihinde yorum yapıldı

16-19 Şubat 2023 tarihlerinde kayak tatili için otelde konakladım. Daha önce Kayseri Şehir Merkezindeki otelde çok sefer konaklayıp çok memnun kalmıştım. Bu yıl da kayak tatili için dağdaki oteli tercih etmiştik, rezervasyonu direk otel sisteminden rezervasyon müdürü Burcu Hanım ile konuşarak yapmıştık. Otel girişinde gayet iyi karşılandık ancak otel çok dolu olmamasına rağmen odamızın hazır olmadığı söylendi ve erken check in e izin verilmedi (kabul edilebilir). Odamız gayet büyük ve yüksek standartdaydı. Burcu Hanıma tekrar bunun için teşekkür ederim. ilk akşam yemeğimizi otelde yemek istedik. Bunun için saat 19.00 sularında 418 ve 207 odada konaklayan 3yetişkin ve 3 çocuk misafir olarak restorana geçtik. Menüyü incelerken su siparişi verdik. menüyü incelediğimizde çeşidin çok az olduğunu gördük (Kayseri yemek cennetidir, daha iyi bir menü olması gerekirdi) Eşim pide olup olmadığını sordu yetkili kişiye; bu yetkili kişi! ^^bakın buraya yazdık pide 18.00 e kadar^^ diyerek cevap verdi. Anlıyorum pide belirli bir saate kadar yapılıyor olabilir ancak bunu ifade etmenin yolu bu olmamalı idi. Bunun üzerine yemeği şehirde yemeğe karar verdik ve su siparişimizin 418 numaralı odaya yazılmasını istedik. cevap olarak odamızın hesabının kapalı olduğunu söylediler ve bziden suyun ücretini nakit istediler. Biz de hesabın kapalı olmasının ne demek olduğunu anlamadık, resepsiyon ile görüşülmesini istedik. Resepsiyondan bizden depozito çekilmediği için hesabın açılmadığını söylediler ve bir kişinin gelip hesabı açtırmasını istediler. Biz de yanımızda cüzdan olmadığını, odaya gidip gelemiz gerektiğini söyledik ve bu durum için 3 yetişkin 3 çocuk 15 dakika lounge Bar da ayakta kaldık. En sonunda resepsiyon bize güvendi ?!. ve hesabı açtı su hesaba işlendi ve biz mahsur kaldığımız !!! restorandan çıkabildik. odamıza gidip kartımızı alıp resepsiyona geçtik depozito çekilmesini talep ettik, bizden 10.000 Tl depozito çektiler. ( hiçbir yurtiçi ve yurtdışı konaklamamızda böyle bir depozito uygulaması yaşamamıştık) bir daha da o restoranda yemek yemedik. Otelden çıkış günümüzde Spa çıkışındaki bar dan içecek sipariş ettik ve havuz kullanımı sonrası yine oda hesabımızın kapalı olduğunu ifade ettiler. Neyse ki bu sefer bar görevlisi arkadaş nazik ve yardımcı idi, sorunu kendisi resepsiyon ile konuşarak çözdü. Müşteri hizmetleri ve rezervasyon birimi ile bu yaşadığımız sıkıntıyı görüştük, bize meyve tabağı ve şarap ikram edildi. Ancak bu problemler biran önce çözülmedilir.

Konaklama tarihi: Şubat 2023
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler ejjjee
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Обслуживание гостей/стойка регистрации Anastasiya Bochkovska - Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Şubat 2023
Google Çevirisi

Dear Valuable Guest,
Greetings from Kayseri, the pearl of Anatolia!

First and foremost thank you for taking the time to share your feedback with us on Tripadvisor.com.

We would like to express our apologies that you had a negative experience in our Hotel.

Kindly be advised that our team is working on the case and will follow up accordingly.

Allow me kindly invite you to contact me personally to discuss this with you further on guestrelation.erciyes@radissonblu.com

We hope your next stay at Radisson Blu Mount Erciyes will be a pleasant journey and looking forward to welcome you back again.

Kind regards,
Guest Relations Team

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Şubat 2023 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Erciyesteki, En yeni kış oteli, Otelde odalar yeni olduğu için konforlu, Yalnız Hotelde çok ciddi yönetimsel sorunlar var, Hotel Erciyesteki en pahalı 2 hotelden birtanesi fiyatlar euro bazında. Kahvaltı-öğle yemeği ve akşam yemeği dahil hizmet sunuyorlar. Öncelikle hotelin konsepti çok yüksek olduğu için, insanların beklentisi yüksek oluyor. AMA DURUM TAM TERSİ, ERCİYESTEKİ DİĞER HOTELLERLE KIYASLAYINCA YÖNETİMSEL OLARAK ÇOK BÜYÜK SORUNLARI VAR.

Hotele 8 kişilik ailemle geldiğim ilk gün yaşadığım olayları anlatmak istiyorum.

Hotel boş olsa bile saat 3.00 pm den önce check in yapmıyorlar, ve hotelin dolu olduğunu idda ediyorlar. Halbuki hotel boş, birkere bu hotelcilikte inanılmaz kaba bir davranış ve burası bir kayak hoteli insanlar check in yapıp kaymaya başlamak istiyorlar. Check inimiz bir ızdırıba dönüştüğü için, ilk günümüzde kayamadık. Hotelin kayak kiralama bölümünü özelleştirmişler, Ender spor isimli bir firmaya vermişler. Ekipman kiralamaya gittik, ekipmanlar son derece yetersiz, paramparça hatta bence 2. El olarak satınalınmış, çünkü hotel 2 yıl önce açılmış, snowboardlar çok kötü durumda. Ve düşük segment boardlar. ve o rezalet boardlar hotel kendi konseptini yüksek görüğü için , Magna Hoteldeki boardlardan bile daha pahalı bir fiyata kiralanıyor. Boyum 1.80, çok absürd bir boyum yok. 3 snowboard istiyoruz üçümüzde 1.80 boyundayız. Ekipman yok, bize boyumuzla uyumsuz ekipmanlar teklif ediyorlar. Sonra baktık ki boyumuza göre Burton markalı boardlar var ki burton bu işin en iyisidir. O ekipmanlar yeniymiş VIPmiş bizden 3 kat fiyat talep ettiler, Arkadaşlar burası yüksek konsept bir hotel olduğu için, zaten bütün ekipmanlar teknik olarak o segmentte olması gerekirdi. Sen yeni board koydun diye benden yüksek ücret talep edemezsin, benim şansıma o gelmiş, onu verirsin, malzeme almış yatırım yapmışsın. Bu benim sorınum değil.

Neyse işin sonunda 8 imizde anlaşamadık, yan tarafta bulunan magna hotelin kayak odasına gittik, bunların bize VIP olarak sundukları o Burton marka boardları, bunların bize vermeye çalıştıkları o hurda boardlardan daha ucuza aldık.

Hotel dediki malzemelerinizi kayak odasına koyabilirsiniz, oda kartınız kayak odasını açar oraya koyabilirsiniz. Kartım açmadı. Aşağı indim kart açmadığı için yeni kart talep ettim. O Esnada eşim hotelin asansöründe kalmış yaklaşık 15 dakika :) neyse hanımı kurtardık asansörden, girdik kayak odasına, 301 nolu odanın dolabı enderspordaymış :) kardeşim ben malı enderspordan mı aldım ki endersporun dolabına koyayım :) bütün dolaplar zaten boş birtanesine koyalım gitsin. Oradada büyük bir anlaşmazlık yaşadık. En sonunda bir dolap bulduk malzemeleri koyduk çok şükür :)

Bütün bunların dışında hotelde toplam 4 oda kiraladık, kuzenime demişlerki, size check in de çok sorun yaşattığımız için , sizin odanızı erciyes dağı manzaralı bir oda ile değiştirelim. Onlarda tamam demişler tekrardan yeni odaya geçmek için valizleri toplamışlar, yeni odaya geçmişler. Odada erciyes manzarası yok gene arkaya bakıyor :) yani erciyes manzarası olmayan bir odadan gene erciyes manzarası olmayan bir başka odaya :) sanki dalga geçmek için özellikle yapılmış bir hareket gibi. Tam bir KAOS :)

Aynı zamanda hotelin yemekleri oldukça zayıf, çeşit son derece az, bu konsepte göre son derece başarısız.

Tavsiyem, Erciyeste ailenize beraber kaliteli high class bir hotel de tatil yapmak istiyorsanız, burayı tercih etmeyin. Ben erciyesteki bütün high class hotellere konakladım. BURAYI KESİNLİKLE TERCİH ETMEYİN. Çok fazla seyahat ediyorum, AVRUPADAKİ HOTELLER BİLE BURADAN DAHA MİSAFİRPERVER. % 50 indirim bile verseler burada kalmayın.

Tatilinde 1 günü boşa gitti kayamadık.

Oda ipucu: Kesinlikle burayı tercih etmeyin
Konaklama tarihi: Şubat 2023
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Navigate34570461069
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Guest Services / Front Office Anastasiya Bochkovska - Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Şubat 2023
Google Çevirisi

Dear Valuable Guest,
Greetings from Kayseri, the pearl of Anatolia!

First and foremost thank you for taking the time to share your feedback with us on Booking.com.

We would like to express our apologies that you had a negative experience in our Hotel.

Kindly be advised that our team is working on the case and will follow up accordingly.

Allow me kindly invite you to contact me personally to discuss this with you further on guestrelation.erciyes@radissonblu.com

We hope your next stay at Radisson Blu Mount Erciyes will be a pleasant journey and looking forward to welcome you back again.

Kind regards,
Guest Relations Team

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ocak 2023 tarihinde yorum yapıldı

Bu klasmanda bir yer için ikramlar çok yetersizdi. Öğlen çayın yanında 3 kurabiye koymayı yakıştıramadım. Sürekli su sorunu yaşadık odalara daha fazla su koyulması gerekiyor diye düşünüyorum. Alacarte restoranda menü yetersizdi 6 da fırını kapatmak neden? yemekler için gereksiz çok bekledik. Resepsiyondaki arkadaşlara ayrıca teşekkürler çok nazik ve kibarlardı. Birde Garsonlardan Fatih ilgiliydi…

Konaklama tarihi: Ocak 2023
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler ilker19052023
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Anastasiya Bochkovska - Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ocak 2023
Google Çevirisi

Dear Valuable Guest,

First and foremost thank you for taking the time to share your feedback with us on TripAdvisor.com.

We would like to express our apologies that you had a negative experience in our Hotel.

Kindly be advised that our team is working on the case and will follow up accordingly.

Allow me kindly invite you to contact me personally to discuss this with you further on guestrelation.erciyes@radissonblu.com

We hope your next stay at Radisson Blu Mount Erciyes will be a pleasant journey and looking forward to welcome you back again.

Kind regards,
Anastasiya
Guest Relations Agent

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Ocak 2023 tarihinde yorum yapıldı

Erciyes dagdaki en iyi tesislerden biri bence ve hizmet olarak çok başarı dışarı kurdukları iglolar bu yıl dağ çok güzel hava katmış. İglolara hizmet eden arkadaşlardan fatih kabaktepe ve nafi beye teşekkür ederim ayıryeten fbi müdürü halil bey ve faruk beyede teşekkürler

Konaklama tarihi: Ocak 2023
Teşekkürler sonert508
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Anastasiya Bochkovska - Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ocak 2023
Google Çevirisi

Dear sonert508,

Thank you very much for your highly appreciated stay journey review with TripAdvisor.com community.

Sincerely would like to express my gratitude for your plaudits regarding our services as well as for acknowledging our hospitable team members.

Our team is looking forward to welcome you back on your next trip to Radisson Blu Mount Erciyes

Kind regards,
Anastasiya
Guest Relations Agent

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın