Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (314)
Yorumları filtrele
314 sonuç
Gezgin puanı
171
94
31
9
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
171
94
31
9
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/314 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Pandemi döneminde diyaliz hastası annem ile hastane için korkarak geldiğim Kayseri de gerek temizlik gerek hijyen ve bizi rahat ettirmek için özveriyle çalışan Novotel çalışanları Yücel bey, Ayşegül Hn,Büşra Hn , Selçuk bey, Dilek Hn ve Şükrü beye çok teşekkür ederim.Tüm korkularımızı unutturdunuz.Her zaman Kayseri de tercihimiz evimiz burasıydı ve bundan sonra da burası olacak.İyi ki varsınız

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler turkisch
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Eray Dursun - Novotel Kayseri Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sayın Turkisch,

Kayseri’ye gercekleştirdiğiniz seyahat süresince adresiniz olarak Otelimizi tercih ettiğiniz ve hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyeti bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Çalışanlarımızdan, Aysegül Hanım , Büşra Hanım ,Dilek Hanım ,Yücel Bey , Selcuk Bey ve Şükrü Bey ile Novotel Kayseri kalitesini yansıtan hizmetleri ile ilgili güzel yorumlarınızı, paylaştığımızı bildirmek isteriz. Olumlu yorumlarınız, kendilerini daha da geliştirecek motivasyonu elde etmelerini sağlayacaktır.

Saygılarımızla
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Oda çok havasızdı,pencere tam açılmadığı için havalandıramadık. Klimayı açalım dedik o da 18 derecede bile sıcak üflüyordu. Daha da bunaltıcı yaptı odayı. Gece de sıcaktan uyayamadık. Banyo temizliği de yeterince iyi değildi. Böyle bilinen bi otelden beklentiyi karşılamadı.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler lal1903
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Eray Dursun - Novotel Kayseri Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Ekim 2020

Sayın lal1903 ,

Novotel Kayseri ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.

Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kayseride kaldigim tek otel hijyen
temizlik konusunda dört dörtlük kahvaltida bol zengin çeşit acik büfe
Gayet güzel otel herkese tavsiye ederim güler yüzlü hizmeti ve ilgisi için Yücel bey'e teşekkür ederim

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 543abdullahy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Eray Dursun - Novotel Kayseri Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Ekim 2020

Sayın 543abdullahy ,

Kayseri’ye gercekleştirdiğiniz seyahat süresince adresiniz olarak Otelimizi tercih ettiğiniz ve hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyeti bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Çalışanlarımızdan,Yücel Bey ile Novotel Kayseri kalitesini yansıtan hizmetleri ile ilgili güzel yorumlarınızı, paylaştığımızı bildirmek isteriz. Olumlu yorumlarınız, kendilerini daha da geliştirecek motivasyonu elde etmelerini sağlayacaktır.

Saygılarımızla
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

15 günlük konaklamamız boyunca tüm çalışanlara ellerinden gelen en iyi hizmeti sunduğu için teşekkür ederim. Ayrıca restoran bölümündeki Dilek Hanım kendimizi evimizde hissetmemiz için ekstra özen gösterip güleryüzünü hiç eksik etmedi ❤️

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Ecmel S
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Eray Dursun - Novotel Kayseri Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Sayın Ecmel S,

Kayseri’ye gercekleştirdiğiniz seyahat süresince adresiniz olarak Otelimizi tercih ettiğiniz ve hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyeti bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Çalışanlarımızdan, Dilek hanım ile Novotel Kayseri kalitesini yansıtan hizmetleri ile ilgili güzel yorumlarınızı, paylaştığımızı bildirmek isteriz. Olumlu yorumlarınız, kendilerini daha da geliştirecek motivasyonu elde etmelerini sağlayacaktır.

Saygılarımızla
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

İşimiz gereği birçok şehirde ve ülkede konaklamalar yapıyoruz..Kayseri Novotel personeli bizi evimizde gibi hissettirdi..Ôzellikle Dilek hanım a Güler yüzü, mükemmel hizmet anlayışı icin çok teşekkür ederiz..14 gün otel de kaldık ve hergun her isteğimize severek yardımcı oldular..Kayseri de kalinabilecek en ideal otellerden Hersey icin tüm otel ekibine ve özellikle Dilek hanıma teşekkürü borç biliriz..

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler mustafab469
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Eray Dursun - Novotel Kayseri Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Eylül 2020

Sayın mustafab469 ,

Kayseri’ye gercekleştirdiğiniz seyahat süresince adresiniz olarak Otelimizi tercih ettiğiniz ve hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyeti bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Çalışanlarımızdan, Dilek Hanım ile ibis hotel Kayseri kalitesini yansıtan hizmetleri ile ilgili güzel yorumlarınızı, paylaştığımızı bildirmek isteriz. Olumlu yorumlarınız, kendilerini daha da geliştirecek motivasyonu elde etmelerini sağlayacaktır.

Saygılarımızla

Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın