Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Avanos
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (818)
Yorumları filtrele
818 sonuç
Gezgin puanı
389
265
84
42
38
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
389
265
84
42
38
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
7-12/818 yorum
5 Kasım 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle şu sıralar soğuyan havada temiz ve hijyenik b işte spa bize çok iyi geldi otelde yabancı turist sayısı biraz fazla gibi olsada çalışan personelin çabası size bunu hissettirmiyor özellikle servis yapan Erdem beye güler yüzünden dolayı çok teşekkür ederiz

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Uyy01
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Enver H - DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Kasım 2019

Değerli Misafirimiz,

Kapadokya'daki konaklamanız için bizi tercih ettiğiniz ve konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun olarak ayrılmanız ve nazik yorumlarınız bizi çok mutlu etti.

Sizleri en kısa zamanda otelimizde tekrar misafirimiz olarak ağırlamak dileği ile.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Kasım 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eşimle beraber konaklama süresince kat görevlisi İklime hanım ve müdürü Vedat beye göstermiş oldukları güler yüzlü hizmet için teşekkür ederim odalar gerçekten çok temiz ve konforluydu en ince ayrıntısına kadar herşey düşünülmüştür

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Erol_ctn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Enver H - DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Kasım 2019

Değerli Misafirimiz,

Kapadokya'daki konaklamanız için bizi tercih ettiğiniz ve konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun olarak ayrılmanız ve nazik yorumlarınız bizi çok mutlu etti.

Sizleri en kısa zamanda otelimizde tekrar misafirimiz olarak ağırlamak dileği ile.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kahvaltı esnasında omlet ve portakal suyunun masaya servis edilmesi çok iyi özellikle Mustafa beye güler yüzünden dolayı tesekkur ederim..spanın yeterince hijyenik ve temiz olması da bence gayet iyiydi

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler Baris1012
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Enver H - DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,

Kapadokya'daki konaklamanız için bizi tercih ettiğiniz ve konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun olarak ayrılmanız ve nazik yorumlarınız bizi çok mutlu etti.

Sizleri en kısa zamanda otelimizde tekrar misafirimiz olarak ağırlamak dileği ile.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Resepsiyondaki gülser hanıma çok teşekkür ederiz o kadar yoğunlukta güler yüzlü davranması çok hoştu keşke yanında en azından telefonlara bakacak bir yardımcı olsaydı.. yatakların çok yumuşak olması bizi biraz rahatsız etmiş olsada çok temiz bir oteldi tüm calısanlara ilgi ve alakasindan dolayı teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Arda_55
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Enver H - DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,

Kapadokya'daki konaklamanız için bizi tercih ettiğiniz ve konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun olarak ayrılmanız ve nazik yorumlarınız bizi çok mutlu etti.

Sizleri en kısa zamanda otelimizde tekrar misafirimiz olarak ağırlamak dileği ile.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Personeller çok güler yüzlü ve yardımsever, Genel müdür sürekli ilgili ve sahada, otel odası çok fantastik, harika ve temiz, kahvaltı çok zengin çeşit ve kaliteli. Park sorunu yok. Spa mükemmel, çok iyi. Teşekkürler

Konaklama tarihi: Ekim 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Sinan N
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Enver H - DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,

Kapadokya'daki konaklamanız için bizi tercih ettiğiniz ve konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun olarak ayrılmanız ve nazik yorumlarınız bizi çok mutlu etti.

Sizleri en kısa zamanda otelimizde tekrar misafirimiz olarak ağırlamak dileği ile.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın