Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (271)
Yorumları filtrele
271 sonuç
Gezgin puanı
183
61
10
4
13
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
183
61
10
4
13
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
4-9/271 yorum
22 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Sheraton Bursa'da ilk konaklamam. Sheraton markasını duymuştum ama ilk kez deneyimledim. Odalar, restoranlar, lobi...Otelin her noktasında Sheraton farkını hissediyorsunuz.Lobideki Nar restoranın yemekleri ve salataları çok lezzetliydi. Ve kahvaltıda yediğim börekler o kadar lezizdi ki sadece bu börek için bile Sheraton Bursa'ya gidilir. Personelin güleryüzlü ve yardımseverliğinden çok memmun kaldım. Özellikle restorandaki Murat beye ve otel müdürü Cihat beye sonsuz teşekkürler.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler Gezgingoo
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cihat Ç - Sheraton Bursa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Temmuz 2020

Sayın gezgingoo,

Öncelikle Sheraton Bursa Otel’ de konakladığınız için teşekkür ederiz.

Kalışınız sırasında genel olarak beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten dolayı büyük memnuniyet duyduk.

Paylaştığınız yorumlar ve değerli görüşleriniz otelimizin sürekli gelişen misafir memnuniyetini ölçümlememiz açısından büyük önem arz etmektedir.

Sizleri çok yakında yeniden ağırlayabilmeyi ümit ediyoruz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güleryüzlü Personellere Ve Sıcak Bir Karşılama İçin Çok Teşekkür Ederiz.Yemekler , Temizlik , ilgi Konum Herşey Harika.Spa’yı Kesinlikle Deneyimlemeniz Gerekiyor, Tekrar Gelmek İçin Sabırsızlanıyoruz.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Hivda K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cihat Ç - Sheraton Bursa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Mart 2020

Sayın Hivda K,

Öncelikle Sheraton Bursa Otel’ de konakladığınız için teşekkür ederiz.

Kalışınız sırasında genel olarak beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten dolayı büyük memnuniyet duyduk.

Paylaştığınız yorumlar ve değerli görüşleriniz otelimizin sürekli gelişen misafir memnuniyetini ölçümlememiz açısından büyük önem arz etmektedir.

Sizleri çok yakında yeniden ağırlayabilmeyi ümit ediyoruz.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı

İşim gereği çok sık seyahat ediyorum ve şimdiye kadar hiç bir otelin banyosunu pislik içinde görmemiştim. Temizlik nasıl yapılıyor? Yapılan temizlik kontrol edilmiyor mu? Önceki misafir odayı boşalttığında yeni misafir pisliklerle genellikle muhattap oluyor mu bu otelde? Bırakın Sheraton'u herhangi bir otelde banyoda pislikle karşılaşmak mümkün mü? Böyle pis banyosu olan bir oda bir insana verilebilir mi? Böyle bir işletmecilik anlayışı olabilir mi? Otele girdiğim ilk günün akşamı duşu kullanmak için banyoya girdimde Bursa Sheraton otelinin 1104 numaralı odasında oldukça kötü bir süprizle karşılaştım ve şok oldum. Hemen banyonun resimlerini çektim ve durumu bildirerek temizlik talep ettim. Şu an odada tv kumandasına dokunmak dahi istemiyorum. Büyük ihtimalle bu gibi durumlar otel yönetiminin umurunda değil. Umurlarında olsa böyle iğrenç bir duruma hiç bir misafirlerini sokmak istemezlerdi. Sabah ilk işim odayı ya da oteli değiştirmek olacak. Yazacak bir şey yok fotograflar her şeyi gösteriyor. Yazıklar Olsun.

Oda ipucu: Temizlik Konusunda Oldukça Zayıf
Konaklama tarihi: Mart 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler mech34
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cihat Ç - Sheraton Bursa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Mart 2020

Sayın Mech34,

Öncelikle Sheraton Bursa Hotel' i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Paylaştığınız yorumlar ve değerli görüşleriniz otelimizin sürekli gelişen misafir memnuniyetini ölçümlememiz açısından büyük önem arz etmektedir.

Konuklarımızın olumlu değerlendirmeleri kadar, yapıcı geri dönüşleri de bizim için çok değerlidir.

Otelimiz hakkındaki değerlendirmenizi üzüntüyle okuduğumuzu belirtmek ister, konu ile ilgili gerekli önlemlerin alınacağı ve ilgili departman yöneticilerinin bilgilendirileceğini bilmenizi isteriz.

Sizi çok yakında yeniden ağırlayabilmeyi ümit ediyoruz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ailemle birlikte 3 gece konakladım. Servis fazlasıyla iyiydi. Önbüro ekibi ilgili ve yardımsever. Şehir hakkında rehberlik konusunda yardımcı oldular. Kahvaltı servisinde çalışanlar ilgili özellikle levent bey, Hüseyin bey, seda Hanım'a ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Lobby barda görevli emine hanım ve Emre bey de ilgiliydiler. İş ve gezi için de ideal bir tercih.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ademhepdemir
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cihat Ç - Sheraton Bursa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Şubat 2020

Sayın ademhepdemir,

Öncelikle Sheraton Bursa Otel’ de konakladığınız için teşekkür ederiz.

Kalışınız sırasında genel olarak beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten dolayı büyük memnuniyet duyduk.

Paylaştığınız yorumlar ve değerli görüşleriniz otelimizin sürekli gelişen misafir memnuniyetini ölçümlememiz açısından büyük önem arz etmektedir.

Sizleri çok yakında yeniden ağırlayabilmeyi ümit ediyoruz.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Her zamanki Sheraton konforu ve misafirperverliği vardı. Bu defa kahvaltısını ve özellikle de su böreğini ne kadar övsem az. Sadece kahvaltı yapmaya daha gelinir. Otelin lobisinde yer alan Narr Restoran menüsü çok iyi, fiyat olarak da oldukça uygun. Hamburger, Lazanya enfes. Restoranda görev hapan Murat’a ve otel müdürümüz Cihat Bey’e de ilgilerinden dolayı çok teşekkürler.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler gezmesanati
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cihat Ç - Sheraton Bursa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Aralık 2019

Sayın Maxmajestic,

Öncelikle Sheraton Bursa Otel’ de konakladığınız için teşekkür ederiz.

Kalışınız sırasında genel olarak beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten dolayı büyük memnuniyet duyduk.

Paylaştığınız yorumlar ve değerli görüşleriniz otelimizin sürekli gelişen misafir memnuniyetini ölçümlememiz açısından büyük önem arz etmektedir.

Sizleri çok yakında yeniden ağırlayabilmeyi ümit ediyoruz.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın