Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Snaptravel
FindHotel
Hurb
StayForLong
Trip.com
Hotels.com
9 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (206)
Yorumları filtrele
209 sonuç
Gezgin puanı
50
72
51
15
21
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
50
72
51
15
21
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/209 yorum
10 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Işim sebebi ile sürekli otellerde uzun dönem konaklıyorum.Calistigim yere yakın olması yüzünden mecburen tercih ettiğimiz bu otelde hiçbir şeyden memnun kalmadım. Is seyahatinde olanların otelde tercih ettiği hizmetler bellidir. İyi bir kahvaltı mesela. Sanirim pandemi dolayısıyla otel personelinde epey bir azalma olmuş. Sadece iki servis personeli var ve yorgunluktan olsa gerek hem servis yavaş hem guleryuzden eser yok. Hicbir sabah ne içeceğimiz sorulmadan açık çay koyuluyor önümüze.Sonra wi-fi mesela. Katta internet olmadığını defalarca iletmeme rağmen sorunun giderilmesi yaklaşık 3 saat sürdü ve sürekli bir bağlantı problemi var. Tv desen evlere şenlik. Ya arkadaş zaten analog kalitesinde izliyoruz birde bazı kanalların frekansı kaymış onu düzeltin bari.En son yaşadığımız problem pandemi yüzünden dışarıda yemek yiyemiyoruz otel yemeklerini de yemek istemiyoruz bu yüzden dışarıdan söylüyoruz. Ancak 9. gün bize dışarıdan yemek getirilemeyeceğini söylüyorlar. E ben bir gün önce lobide ödeme yaptım o zaman neredeydiniz. Durumu anlatınca da e hadi almışsınız madem bu seferlik izin verelim diye lütfeder tarzda bizi içeri aldılar. Odalar eski ama yaşanmaz degil sadece duşakabinlerin kapılarının neden söküldüğünü anlamadım. Son olarak kat personelleri (ya da personeli) temizliği düzgün yapmıyor.

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Whiteheart
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi Alper Petekci - H-Inn Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Aralık 2020

Sayın Whiteheart;
Holiday Inn Bursa'yı ziyaretiniz sonrasında değerli zamanınızı ayırıp yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Beklentilerinizi karşılayamamış olmaktan dolayı büyük üzüntü duyduk.
Kahvaltı, internet erişimi, televizyon, temizlik ve çalışma arkadaşlarımız hakkında yapmış olduğunuz yorumları kayıt altına aldık ve departman amirlerimizle paylaştık.
Sizin de belirttiğiniz gibi koronavirüs önlemlerinden kaynaklı bir takım mücbir sebepler dolayısı ile bizler de bazı noktalarda olumsuz olarak etkilenebiliyoruz. Ancak bunu bir mazeret olarak sizlere sunmadığımızı ve belirtmiş olduğunuz konuları mutlaka değerlendirip sizlere daha iyi bir hizmet sunmak adına gerekli önlemleri alarak, gerekli eğitimleri vereceğimizden ve siz saygıdeğer misafirlerimize çok daha iyi hizmet vereceğimizden emin olabilirsiniz.
Bir sonraki ziyaretinizde daha iyi bir hizmet sunacağımıza dair size söz veriyoruz.
Sağlıcakla kalın.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merhaba,
Standart odalarının biraz daha gelişmesi gerekli ancak personeller ilgili, kahvaltılar güzel ve yerinde, havuzu gayet şık ve büyük, sauna türk hamamı gayet güzel ve temiz bir oteldi. Sessiz ve sakin olması çok hoşuma gitti. Bence tek eksikleri bir adrt animatör eğer oda olursa Antalya bölgesi otelleri gibi gayet başarılı olur. Tesekkurler HOLİDAY IN BURSA.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler MertOkatan06
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi Alper Petekci - H-Inn Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Ağustos 2020

Sayın MertOkatan06; Muhteşem değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Bir sonraki ziyaretinizde tekrar görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Nisan 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Bir iş toplantısı için gittik. Seminer salonu gayet güzel havadar. Bizi karşılayan ekip güleryüzlü ve başarılıydı. Ama tatil amaçlı veya konaklama amaçlı giden biri olmadığım için aslında çok da iyi veya kötü diye yorum yapamayacağım

Konaklama tarihi: Nisan 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler rfgrky
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Arkadaşlarla hafta sonu için gittik inanılmaz keyif aldık . Kahvaltı akşam yemeği her şey çok güzeldi . Spasını kullandık çok temizdi masaj yaptırmadan çıkmayın derim . Çok rahat bir gece geçirdik masajdan sonra . Tek sorun havuzunun küçük olması onun dışında her şey çok iyiydi . Çalışanlara çok teşekkür ederiz

Konaklama tarihi: Mart 2020
Teşekkürler nuraybzdg
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager AlperP - H-Inn Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Mart 2020

Sayın nuraybzdg;
Muhteşem değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz.
Bir sonraki ziyaretinizde tekrar görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Herşey çok eski sadece gece uyumak için tercih edilmeliymiş.İlk gün otelde çok üşüdük resepsiyonu defalarca aradık sorun olmadığını söylediler teknik personeli çağırdık uğraştık otelin ısısı artırıldı.Akşam tesislerden yararlanmak istedik hamamda hamam taşı soğuk ısıtılmamış,tesisler acayip bakımsız.Kahvaltıda ise saat 10 da ışıkları pat kapatıyorlar karanlık bi yer zaten,içeri kimse girmesin diyeymiş.Kapıda biri bekleyip kahvaltı saati bitti diyebilir.Müşterisine karşı oldukça kaba davranan bi otel.Açıkçası verdiğimiz paraya karşılık çok memnun kalmadık.Kahvaltı menüsü iyiydi yalnızca.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler burcuy209
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager AlperP - H-Inn Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Şubat 2020

Sayın burcuy209; Holiday Inn Bursa'yı ziyaretiniz sonrasında değerli zamanınızı ayırıp yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Beklentilerinizi tam olarak karşılayamamış olmaktan dolayı üzüntü duyduk. Yakın bir zamanda otelimizde bir takım yenileme çalışmaları yapılacaktır. Umarız bu yenilemeler sonrasında beklentilerinizi tam olarak karşılayabiliriz. Bununla birlikte; ısıtma, spa ve kahvaltı saati uygulamalarındaki yaklaşım hakkında yapmış olduğunuz değerlendirmelerinizi kayıt altına aldık ve departman amirlerimizle paylaştık. Konuyu mutlaka değerlendireceğiz. Kahvaltı menümüz hakkındaki görüşleriniz için ise çok teşekkür ederiz. Sizlere bir sonraki ziyaretinizde daha iyi bir hizmet sunacağımızdan emin olabilirsiniz. Saygılarımızla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın