Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (190)
Yorumları filtrele
190 sonuç
Gezgin puanı
50
81
34
11
14
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
50
81
34
11
14
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/190 yorum
27 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merhaba 25 ocak tarihinde bi tur programi ile 3 kisilik olmayan odaya yatak ekleyerek 113 numarali odada kaldik. 6 defa resepsiyonu aradik 2 defa teknisyen gelmesine ragmen bu sogukta odanin klimasi calismadi ve odamizin degistirilmesini istedik tabiki degistirmediler. Sonucta bn bugun agir grip yasiyorum. Keske cozum bulabilselerdi de hasta olmasaydim :(

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler 213sirine
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü 442baiab - Baia Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Ocak 2020

Değerli misafirimiz. Konaklamanızda sizi rahat ettiremediğimiz için çok üzgünüz. Kaldığınız gece katınızda bir teknik sorun yaşandığından odalar tam kapasite ile ısıtılamamıştır. Tüm odalar dolu olduğundan başka bir odaya alamadık sizleri. Lütfen en içten özürlerimizi kabul ediniz. Görüşleriniz bizim için çok önemlidir ve gerekli düzeltmeler derhal yapılmıştır. Bursa’ya bir daha yolunuz düşerse, bizi tercih etmenizi ve bu fırsatla da, izlenimlerinizi değiştirmek isteriz. Geçmiş olsun ve saygılarımızla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Odalar ferah , dolapların çok olması hoşuma gitti.Servis elemanlarından memnun kaldım.Yemek masalarında tabak yığını olmuyor.Hemen masa hazırlığı yapıyorlar. Yemekler ne kötü ne çok güzel.Mini kulüp Ablası ilgili.Akşam yemeğinden sonra lobide oturmak için yer bulursanız ne mutlu size. Koltuklara eşya bırakıp ortada olmayan insanlar yüzünden sıkıntı yaşanıyor.Şikayet etmek istedik ama sayın yetkili “ eşyaları kaldırıp siz oturun “ diye haber yollayıp muhatap bile olmadı. Bir daha tercih eder misiniz derseniz, düşünür dururum.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler uykusuzum
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Baia B - Baia Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ocak 2020

Nazlı Hanım. Bursa'dan selamlar. Yorumunuzun başka bir otele yönelik olduğunu düşündük. Mini kulubümüz yok ve, öğle ve akşam yemeklerimiz A'la Cart'tır. Mutlu tatiller dileriz. Baia Bursa Misafir İlişkileri Ekibi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yılbaşı gala programı ile birlikte 1 gecelik konaklama hizmetinden faydalandık eşimle. Eğlence programı vasattı. Yemek/hizmet vs. gayet iyiydi ancak yılbaşı eğlencesi beklentimizi karşılamadı. Gecenin başından sonuna aynı sanatçı(piyanist ve solist amcalar), yılbaşı gecesi için uygun seçilmemiş bir repertuvar ve gerçekten nahoş sesleri ile içimizi baydı diyebiliriz. Üstelik programda yazan “DJ performansı”nı da bu piyansit amcamız devam ettirdi. Dansöz kötüydü. Bir de “çekiliş” yapıldı ancak talihliler nasıl belirlendi kim çekti haberimiz yok:) Kısacası Baia yılbaşı için hayal kırıklığı oldu bize. Keşke özen gösterilseydi. Ancak genel anlamda beş yıldızlı bir otel için iyiydi diğer her şey.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler ipekbsahin
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Baia B - Baia Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ocak 2020

Sayın Şahin, kıymetli misafirimiz. Zaman ayırıp bizi değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Düşünceleriniz, olumlu ya da olumsuz, muhakkak eşit öncelikle değerlendirilir ve otelin yönetimince daima göz önüne alınır.
Yılbaşı akşamı yemekler ve servis için olumlu değerlendirmenizden çok mutlu olduk, teşekkür ederiz. Müzik ve eğlence programında aradığınızı bulamayışınıza da çok üzüldük. Programı yaparken çoğunluğa hitap edecek bir denge tutturmaya çalışmıştık oysa. O geceki sanatçılarımız, piyanist ve gitarist, Bursa’nın çok bilinen ve saygı duyulan elit müzisyenleriydiler. Yaşları sizi rahatsız etmiş ama aynı geceyi aynı salonda sizinle geçiren pek çok başka misafirden de çok olumlu geri dönüşler de aldık; hatta bir grubun gelecek sene için ön rezervasyon yaptırdığını belirtmek zorundayım.
Dikkatinizi çeken hediye çekilişine gelince; geceyi bölmemek ve sizlere zaman kaybettirmemek için Satış Müdürümüz tarafından, Nöbetçi Müdür, Muhasebe ve Operasyon Müdürü ve Misafir İlişkileri Sorumlusu olarak benim şahitliğimle çekiliş yapılmıştır. Sizi temin ederiz ki tamamen iyi niyetle verilmiş bir karar olup, başka hiçbir anlam taşımamaktadır.
Bireylerin müzik ve eğlence tercihlerinin çok göreceli değerler olduğunu kabul ederken, sizin mutsuz gönderdiğimiz için içten özürlerimizi kabul etmenizi ve bizimle iletişime geçerek, bir sonraki konaklamanızda size unutamayacağınız bir konaklama sunmamız için bize izin vermenizi dileriz. H. Nergis Meurer

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

İlk defa iş seyahati için kaldım .Personel Güler yüzlü odalar temiz . Restoran fiyatları yüksek, restoranlar kısıtlı gün içerisinde iş seyahat yorgunluğu oluyor. Dışarıdan yemek siparişi verebiliyor muyuz ?

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Güven Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı

Karşımda adam gibi muhattap bulamadım otelden ayrıldım ayrildigim gün kişisel yastığı mi hotel de unuttuğu mu fark ettim hemen iletişme geçmeme ramen 10 gün oldu bana adam akıllı cvp veren yok 10 gün sonra kargoya verilmiş yastığın benimle alakasız bir numara vermişler kargoya kargo yu arıyorum bilgi alamıyorum hotel den adam akılı bilgi vermiyorlar 3 gündür yastık kargoda elime gelmedi henüz gene hotlin hatası yüzün den telefonu yanlış vermiş ler bana ulaşamamış kargo rezalet bir durum odaların da böcekler var yatagimiz da böcek var di odamızı değiştirdiler bazı çalışan lar suratsız ve sanki hotel onların miş gibi afra tafra yapıyorlar şiddetle kınıyorum .. birde sürekli havuz ilaclaniyir can kurtaranimiz şuan yok diyorlar 8 gün kaldık adam akıllı havuza girmedik .yatağın içinde ki böceğin resmini de paylaşıyorum sizlerle

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Crazycengiz C
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Satış Müdürü BaiaBursaHotel - Baia Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ağustos 2019

Sayın Crazycengiz C.;
Otelimize yapmış olduğunuz yorum incelenmiştir. Yapılan incelemede yastığınız bulunmasına mütakip tarafınıza gönderilmiş ve verdiğiniz numara üzerinden tarafınız aranıp kargo takip numarası bildirilmiştir. Otelimiz Turizm Bakanlığı kuralları çerçevesinde haşere kontrol firması ile çalışıyor olup düzenli olarak kontrolü sağlanmakta ve sertifikaları bulundurulmaktadır. Ayrıca yine Bakanlık kuralları gereği havuzda cankurtaran bulunmadan havuz hizmete açılamamaktadır. Havuzumuzun cankurtaran hizmeti bulunduğu, çalıştığı zamanlar ve bakım zamanları çizelge halinde havuz başında bulunmaktadır. Maalesef güvenlik açısından misafirlerin yalnız yüzmelerine izin verilememektedir. Bu konuda anlayışınız için teşekkür ederiz. Otelimizden memnun kalmamanız bizi üzmüştür. Bir sonraki konaklamanızda kurallar çerçevesinde size hizmet vermekten memnun olacağız. Teşekkür ederiz...

Satış ve Pazarlama Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın