Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (21)
Yorumları filtrele
21 sonuç
Gezgin puanı
13
3
2
1
2
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Gezgin puanı
13
3
2
1
2
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/21 yorum
13 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Her şey yeni ve çok temizdi.Covid 19 ile ilgili tedbirler otelin dışından daha görülmeye başlanıyor(Uyarı levhaları hijyen paspası vb)
Personeller çok ilgili hiç beklemeden güvenli bir şekilde giriş işlemlerimiz gerçekleştirildi.Kahvaltısı bol çeşitli ve lezzetli idi.Tekrar görüşeceğiz.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 315furkanb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Oda yeniydi.otele ait otopark mevcut.Goruklede merkezi lokasyonda.Hijyen tedbirleri maksimum seviyede uygulaniyordu.Personel cok yardimsever ve profesyoneldi.Oda icerisindeki her sey cok temizdi.Tekrar kalacagim.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Erkkan202020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Covıd-19 tedbirleri alınmış, temiz bir otel. Kahvaltı çeşitleri çok fazla ve lezzetliydi. Personel çok ilgiliydi giriş ve çıkış işlemlerimiz bekletilmeden halledildi. Kesinlikle tekrar tercih edeceğimiz bir otel.

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 38Ggnh
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel gercekten cok temiz, personel güleryüzlü ve yardımsever.Kahvaltısı zengin, yemek özel bir restaurant dan geliyor.Temizlik ve hijyen iyi ve yeni bir otel.Otoparkı var ve ücretsiz.Fiyat konusunda buradaki diger otellere gore çok iyi.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler umuti2017
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kahvaltı hariç hiç birşey den memnun kalmadım diyebilirim çarşafla değiştirilmişti resmen gece resepsiyona ateş ölçer ya da ateş düşürücü olup olmadığını sordum yoktu eczane dolabı falanda mı yoktu acaba hiç birşekilde ilgilenilmedi hiç memnun kalmadım odalar fazla sıcaktı birdaha geleceğimi sanmıyorum

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Duruuuuuuuuuuuuy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz , Konuklarımızın yaşadıkları deneyimler hakkında paylaşımda bulunmaları hizmet kalitemizi yükseltmek için bize referans olmaktadır. Yüksek puanlı olumlu değerlendirmelerin bizleri motive ettiğini ve işimizi çok daha yüksek performansla yapmamızı sağladığını, önerilerin olduğu yorumları dikkatle okuduğumuzu, çok önemsediğimizi ve Misafirlerimizi memnun edebilmek için bu öneriler hakkında derhal aksiyon aldığımızı bilmenizi isteriz. Her zaman sizi otelimizde görmekten büyük mutluluk duyacağız .Saygılarımızla . Kavala Hotel Ercan GONULLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın