Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Hotels.com
Expedia.com
$48
View deal
24.04.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
eDreams
$82
$44
View deal
$38 TASARRUF EDİN
23.04.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Booking.com$44
Travelocity$48
ZenHotels.com$82
11 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (22)
Yorumları filtrele
22 sonuç
Gezgin puanı
14
3
2
1
2
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Gezgin puanı
14
3
2
1
2
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
5-10/22 yorum
9 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Covıd-19 tedbirleri alınmış, temiz bir otel. Kahvaltı çeşitleri çok fazla ve lezzetliydi. Personel çok ilgiliydi giriş ve çıkış işlemlerimiz bekletilmeden halledildi. Kesinlikle tekrar tercih edeceğimiz bir otel.

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 38Ggnh
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel gercekten cok temiz, personel güleryüzlü ve yardımsever.Kahvaltısı zengin, yemek özel bir restaurant dan geliyor.Temizlik ve hijyen iyi ve yeni bir otel.Otoparkı var ve ücretsiz.Fiyat konusunda buradaki diger otellere gore çok iyi.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler umuti2017
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kahvaltı hariç hiç birşey den memnun kalmadım diyebilirim çarşafla değiştirilmişti resmen gece resepsiyona ateş ölçer ya da ateş düşürücü olup olmadığını sordum yoktu eczane dolabı falanda mı yoktu acaba hiç birşekilde ilgilenilmedi hiç memnun kalmadım odalar fazla sıcaktı birdaha geleceğimi sanmıyorum

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Duruuuuuuuuuuuuy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz , Konuklarımızın yaşadıkları deneyimler hakkında paylaşımda bulunmaları hizmet kalitemizi yükseltmek için bize referans olmaktadır. Yüksek puanlı olumlu değerlendirmelerin bizleri motive ettiğini ve işimizi çok daha yüksek performansla yapmamızı sağladığını, önerilerin olduğu yorumları dikkatle okuduğumuzu, çok önemsediğimizi ve Misafirlerimizi memnun edebilmek için bu öneriler hakkında derhal aksiyon aldığımızı bilmenizi isteriz. Her zaman sizi otelimizde görmekten büyük mutluluk duyacağız .Saygılarımızla . Kavala Hotel Ercan GONULLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

3 gece geçirdiğim bu güzel otelde tek kelimeyle verilen ücretin kat be kat hakkıni veriyor otel personeli ve housekeeping ekibi gerçekten güzel çalışıyor. 8 yıllık turizm deneyimimle bu otelde kalacak ve kalmayı düşünen herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Çok teşekkür ederim hotel kavala personeli

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 00denizselman
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2020

Değerli misafirimiz , Olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz . Sizleri Her zaman görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz . Kavala Hotel Bursa Ercan Gönüllü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otel odasına kapı çalınmadan tak diye girildiğini ilk defa görüyorum.Bu bir görgü kuralıdır ve bunu öncelikle çalışanlarınıza -İSTİSNASIZ- olacak şekilde bilgilendirmeniz gerekir. Eğitim vermek bana düşmez ama bence çalışanlarınıza tek tek aşağıda yazanlar konusunda bir bilgilendirme eğitimi vermelisiniz. Yaşanılan bu saygısızlıktan dolayı geceyi otelde geçirmeyip başka bir otele geçmek zorunda kaldık.

"Önce kapıda uyarı levhası olup olmadığına bakılır. Eğer yoksa kapı iki defa tıklanır. Her tıklama süresi yaklaşık on saniye kadar beklenir. Bu arada kapı vurulurken hangi departmanda çalışıyorsa o personel, departmanın ismini seslenir içeriye 'Room Servis' - 'house keeping' gibi… Yine de içeriye temkinli girilir.

Kapının önüne gelen personel, içerden sesler geliyorsa eğer,misafirin kapısını bu kez üç kez tıklatır sonra hâla sesini içeriye duyuramadıysa, yine de içeriye girilmez. Yakınındaki telefondan resepsiyona ulaşıp odaya telefon edilmesini söyler. Ancak oda telefonuna da cevap verilmediği takdirde içeriye girilir ."

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Teşekkürler By_traveller1
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Ercan Gönülü - Kavala Hotel Bursa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz , Konuklarımızın yaşadıkları deneyimler hakkında paylaşımda bulunmaları hizmet kalitemizi yükseltmek için bize referans olmaktadır. Yüksek puanlı olumlu değerlendirmelerin bizleri motive ettiğini ve işimizi çok daha yüksek performansla yapmamızı sağladığını, önerilerin olduğu yorumları dikkatle okuduğumuzu, çok önemsediğimizi ve Misafirlerimizi memnun edebilmek için bu öneriler hakkında derhal aksiyon aldığımızı bilmenizi isteriz. Her zaman sizi otelimizde görmekten büyük mutluluk duyacağız .Saygılarımızla . Kavala Hotel Ercan GONULLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın