Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (1.091)
Yorumları filtrele
1.091 sonuç
Gezgin puanı
590
278
124
49
50
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
590
278
124
49
50
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
116-121/1.091 yorum
28 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı

Konumu ve odaları çok iyi tavsiye ederim. Ayrıca en üst katta ki gio bar manzarası muhteşem. Ben ve ailem çok güzel bir haftasonu geçirdik. Odalar ve banyo geniş ve temiz. Kuşadası için ilk tercihim olacak.

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Ozgur A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager SelimDiri - DoubleTree by Hilton Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ocak 2019

Sayın Ozgur A,

DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

DoubleTree by Hilton Kuşadası ailesi olarak, otelimizde konakladıkları süre boyunca misafirlerimize kusursuz bir hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmet kalitemizi en yüksek standartlarda tutabilmek adına, bizimle paylaşmış olduğunuz görüşlerinizi dikkatle değerlendirmekteyiz.

Otelimizin hizmet ve olanakları hakkında paylaşmış olduğunuz olumlu görüşleriniz için teşekkür eder, siz ve diğer konuklarımıza daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarımıza devam ettiğimizi bildirmek isteriz.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda yeniden aramızda görmeyi ümit ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı

Hilton gibi marka bir kurumda müşteri memnuniyeti sıfırdı maalesef, bu yüzden tatilini iptal edip çıkış yaptım otelden, ve birdaha asla hilton kuşadasına kalmayı dusunmedigim gibi çevremdeki hicbir arkadaşıma da tavsiye etmiyecegim bir yer

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler terzihakan79
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager SelimDiri - DoubleTree by Hilton Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ocak 2019

Sayın Terzi,

DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih için teşekkür ederiz.

DoubleTree by Hilton Kuşadası ailesi olarak, otelimizde konakladıkları süre boyunca misafirlerimize kusursuz bir hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmet kalitemizi en yüksek standartlarda tutabilmek adına, bizimle paylaşmış olduğunuz görüşlerinizi dikkatle değerlendirmekteyiz.

Otelimizin hizmet ve olanakları hakkında paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz noktalardaki olumsuz tecrübeleriniz için özür dileriz. Bu tip sorunların tekrar yaşanmaması adına ilgili departman müdürlerine ve çalışanlarına konu ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmiş olup siz ve diğer konuklarımıza daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarımıza devam ettiğimizi bildirmek isteriz.


Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda yeniden aramızda görmeyi ümit ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı

Hilton da dünyaya ayak uydurmuş aşağı doğru...
Yeterince önceden rezerve edilmesine rağmen ve otele giriş saati olarak 14.00 belirlenmiş olmasına karşın, uzun yoldan gelen insanlara saat 16.30’da “odanız hazır değil’ denen bir otel. Oda hazır fakat müşteri ortada yoksa “no show” adı altında para cezası kesiyorlar. Müşteri hazır fakat oda ortada yoksa bunun bir yaptırımı yok. Otelcilik sektörüne disiplini müşteri öğretmemeli. Kahvaltı da ortalamanın altında. Hele içilen kahvenin iki fincanı arasında bariz fark olduğu söylendiğinde “size daha sert bir kahve getirelim” deyip de aynı termosun kahvesini getirmek...
Taş evler başarılı.

Oda ipucu: Taş evlerden birinde kalmanız önerilir.
Konaklama tarihi: Ağustos 2018
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 343ziyaa
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager SelimDiri - DoubleTree by Hilton Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ocak 2019

DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih için teşekkür ederiz.

Sayın Ziya A,

DoubleTree by Hilton Kuşadası ailesi olarak, otelimizde konakladıkları süre boyunca misafirlerimize kusursuz bir hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmet kalitemizi en yüksek standartlarda tutabilmek adına, bizimle paylaşmış olduğunuz görüşlerinizi dikkatle değerlendirmekteyiz.

Otelimizin hizmet ve olanakları hakkında paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz noktalardaki olumsuz tecrübeleriniz için özür dileriz. Bu tip sorunların tekrar yaşanmaması adına ilgili departman müdürlerine ve çalışanlarına konu ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmiş olup siz ve diğer konuklarımıza daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarımıza devam ettiğimizi bildirmek isteriz.

Bizimle paylaşmak istediğiniz diğer tüm öneri ve görüşlerinizi dinlemekten büyük memnuniyet duyarız.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda yeniden aramızda görmeyi ümit ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı

Odada gelir gelmez yataklardaki kıllar ve yatak kenarındaki kirler, temizlik personeli gulum canim şeklinde hitap ederek yatakların dışarıda yıkandığını bilmediğini sadece gelen çarşafları yerleştirdiğini birşey yapamayacagini diğer kirlerinde çıkmadığını söyledi, masaj yaptırmayın oradaki personellerinde havası binbeşyüz 3 saatte bir fiyat degistiriyorlar kafalarına göre

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler xender2018
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager SelimDiri - DoubleTree by Hilton Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ocak 2019

DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih için teşekkür ederiz.
Sayın Xender2018,

DoubleTree by Hilton Kuşadası ailesi olarak, otelimizde konakladıkları süre boyunca misafirlerimize kusursuz bir hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmet kalitemizi en yüksek standartlarda tutabilmek adına, bizimle paylaşmış olduğunuz görüşlerinizi dikkatle değerlendirmekteyiz.

Otelimizin hizmet ve olanakları hakkında paylaşmış olduğunuz görüşleriniz için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz noktalardaki olumsuz tecrübeleriniz için özür dileriz. Bu tip sorunların tekrar yaşanmaması adına ilgili departman müdürlerine ve çalışanlarına konu ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmiş olup siz ve diğer konuklarımıza daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarımıza devam ettiğimizi bildirmek isteriz.

Bizimle paylaşmak istediğiniz diğer tüm öneri ve görüşlerinizi dinlemekten büyük memnuniyet duyarız.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda yeniden aramızda görmeyi ümit ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı

Otelin konumu gayet merkezi, oda temizliği ve rahatlığı mükemmel. İnternet tam olarak kullanılamıyor. Havuz bu seviyedeki bir otel için küçük sayılabilir. Kahvaltı çeşitliliği ve kalitesi hilton adına beklentinin altında kaldı diyebilirim. Ancak genel olarak oteli tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler canerbakar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager SelimDiri - DoubleTree by Hilton Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ocak 2019

Sayın Bakar,

DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

DoubleTree by Hilton Kuşadası ailesi olarak, otelimizde konakladıkları süre boyunca misafirlerimize kusursuz bir hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmet kalitemizi en yüksek standartlarda tutabilmek adına, bizimle paylaşmış olduğunuz görüşlerinizi dikkatle değerlendirmekteyiz.

Otelimizin hizmet ve olanakları hakkında paylaşmış olduğunuz olumlu görüşleriniz için teşekkür eder, siz ve diğer konuklarımıza daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarımıza devam ettiğimizi bildirmek isteriz.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Kuşadası’nı tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda yeniden aramızda görmeyi ümit ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın