Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Destinia.com
FindHotel
Agoda.com
$397
Fiyata Bakın
08.12.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
ZenHotels.com$484
Trip.com
StayForLong
14 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (796)
Yorumları filtrele
796 sonuç
Gezgin puanı
553
92
67
27
57
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
553
92
67
27
57
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/796 yorum
30 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eylülün son haftası konakladık.3 kişi 2 oda konakladık.Yiyecek içecek gayet güzel içeceklerin çoğu markalı.Odalar çok gürültülü çünkü ana bina lobinin hemen üstü denk geldi.Odayı görür görmez anında değişim istedim.Sadece birtanesi değişti o da maalesef havalandırmanın dibi denk geldi.2 oda da da uyumak çok zor.Odalardan hiç ama hiç memnun kalmadım.En başta sessiz biryerden istediğimi belirttiğim halde ikisininde böyle birbirinden gürültü olması üzücü oldu.(Otel rus ağırlıklı o kadar içiyorlarki hepsi pervasızca bağırıp çağıran tipler o gürültü odalar o sarhoşlara verilse o kadar alkole hiçbirseyin farkında olmazlar.)Personelin çoğu işini severek yapıyor.Örneğin 28 eylül gündüz lobby bardaki arkadaş kokteylleri çok güzel ve özenli birşekilde hazırlarken aynı yerdeki akşam vardiyasındaki arkadaş(maskesi hep dirseğinde olan) sanki hayatımızda ilk kez kokteyl içiyoruz gibi her hazırladığı özensiz ve yanlış.Aynı anda hazırlanmış 2 bardak bile farklı.Otelin manzarası çok güzel.Oteldeki tüm stajyerler çok özveriyle çalışıyor.Ayriyetten sabahları türk kahvesi hazırlayan kızımıza teşekkürler. Gelelim covid önlemlerine çalışanların büyük çoğunluğu maske takıyor.Restoranda ve asansörde vs. müşterilerin neredeyse hiçbiri takmıyor,kimsede yemek alırken maske takın diye uyarmıyor.1 ay önce bodrum'da 1 geceliğine yalıkavakta kalmıştım orada sadece 1 görevli restoran girişinde maske takılması konusunda uyarıyordu.Masalar arası mesafe masalarda dezenfektan vs.yok.Sabah reçeli bile herkes kendi parmaklarını yalıya yalıya reçel koyuyor.Boşuna güvenli turizm sertifikası verilmiş.Bir daha gidermiyim ? Gitmem bu kadar gürültü odalara bu kadar uykusuz kaldığım ve covidi hiçe sayan bir otele gitmem.

Oda ipucu: Hizmet güzel. Odalardaki gürültüyü takmazsanız mutlu olursunuz.
Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 1aynurh
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro GuestRelations Infinity By Yelken Aquapark Resorts Hotels - Infinity By Yelken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2021

Sayın Aynur h,

INFINITY by YELKEN AQUAPARK & RESORTS ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.

Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Misafir İlişkileri Müdürü

GÜLSEN İNAL

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

13 17 Eylül arasında 2 çift olarak tatilimizi yaptık. Alkoller kaliteli bilindik markalar. Yemekler kesinlikle iyi daha iyisini rixos ta yedim. Temizlik gayet başarılı ortam ambians sezon sonu nedeniyle çok hareketli değil ama bir tatilden ne beklediğinize göre değişir biz memnun kaldık. Şezlong şemsiyeler yeni ve sağlam materyal. manzara çok başarılı aquapark yeterli ve eğlenceli 1 gün alacart hediyesi vardı ve uzakdoğu ile değerlendirdik suşi çorba ve zencefil turşusu uzak doğu ama ana yemek ve tatlı o kadar uzak Doğulu değil. Personel çok güleryüzlü istekli son 3 4 senedir rixos haricinde en iyi deneyimi sunan oteldi.

Oda ipucu: Otopark var Kuşadası merkez yakın
Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Oğuzhan A
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro GuestRelations Infinity By Yelken Aquapark Resorts Hotels - Infinity By Yelken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2021

Değerli misafirimiz Oguzhan A,
Yaşattığımız deneyimlerden memnun kaldığınızı görmek bizleri çok mutlu etti. Bizi tercih ettiğiniz için de ayrıca çok teşekkür ederiz.

Sizleri yeniden ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımızla,

INFINITY by YELKEN AQUAPARK & RESORTS

Misafir İlişkileri Müdürü

Gülsen İnal

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Bugüne kadar gittiğim en kötü otel.Çocuklarımızın Aquapark hevesi için geldik ama binpişman olduk hangi mantıkla full çeken bi otel bununla yetinmeyip dışarıdanda Aquparka misafir alır .ve saatlerce bot sırası bekledikten sonra bide eskimiş bu botları şişirmek için sıra beklersin bu otelde uzun kuyruklara girmeden hiçbir şey yapamazsınız yemek kuyruklarına girersiniz bi şekilde yemeklerinizi aldınız koydunuz masanıza bitti mi çileniz hayır şimdi içecek kuyruğuna gircen bi gelmissin yemeklerin buz gibi afiyet olsun masaya su sevisi olmaz mı ya ayıptır ya denetim sıfır bu otelde havuzu gör ana baba günü bir kere girmedim giremedim çekindim kalabalıktan havuzu zaten ufak ,minibarı birkez girişte dolduruyolarmış başka çıkana kadar yok ilk defa böyle bişey gördüm,yemek alırken türkülerle karşılanırsınız sabah odalarımızı temizleyen bayanların dedikodu sesleriyle uyanırsınız dedikoduya ayırcakları zamanı temizliğe ayırsalar keşke ,yemekler lezzetsiz pişmemiş et yemeği zaten bi çeşit kırmızı et yemeği var,kahve içmeye terasa sakın çıkmayın yarım saat beklersiniz bide sakın iki farklı kahve istemeyin yani orta ve şekerli demeyin zor oluyomuş böyle kahve yapmak ,ikiside aynı olsa olmaz mı diye soran suratsız biriyle muhattap olabilirsiniz bu otelde bol bol haspinallah çekmek istemiyorsanız uzak durun bi otele cimri denir mi denir bu otel cimrinin babası, Allah uzak etsin bir daha

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Fc_11111
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro GuestRelations Infinity By Yelken Aquapark Resorts Hotels - Infinity By Yelken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2021

Değerli Misafirimiz,

Infinity By Yelken'de gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.

Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

INFINITY by YELKEN AQUAPARK & RESORTS

Misafir İlişkileri Müdürü,

Gülsen İnal

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel konum olarak çok iyi yerde deniz dibinizde ben 8 gece kaldım otelin Güler yüzlü müdüresi gülsen hanım bir harika tüm sorunları keyfe çeviren işini özveriyle yapan ve kesinlikle otelden memnun ayrılmanız odaklı çalışan bir insan ayrıca roman bey çok tatlı ayrıca balkon kısmındaki Ömer şef hizmeti ve pratikliği çok iyi çok hızlı ve müşteriyi memnun ediyor ve mutfaktaki Mehmet Şef işini güzel yapıyor ilk gün sorun yaşasam da sonunu güzel bitirdik sadece animasyon biraz yetersiz geldi çok eğlenceli değillerdi onun dışında oda temizliği güzeldi hergün yapıldı havuz kalabalıktı biz denizi tercih ettik kahvaltı yemek güzeldi Türk alacart çok güzeldi İtalyan fena değil en son gittiğimiz balık alacart kötüydü beğenmedim

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler hprtkl78
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro GuestRelations Infinity By Yelken Aquapark Resorts Hotels - Infinity By Yelken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2021

Değerli Misafirimiz,

INFINITY by YELKEN AQUAPARK & RESORTS konaklamanızla ilgili görüşlerinizi duymak; sunduğumuz hizmetlerden ve çalışanlarımızdan memnun kaldığınızı bilmek çok güzel! Sizlerin de belirttiği gibi içerisinde bulunduğumuz hassas günlerde otelimiz konforlu, sağlıklı ve hijyenik bir tatil deneyimi yaşayabilmeniz için geçmişte de olduğu gibi bu dönemde de büyük bir titizlikle çalışmaktadır. Hijyenik, temiz konaklama, yem yeşil doğa ve sağlıklı turizm politikalarımız ile içerisinde bulunduğumuz şu hassas günlerde çok tercih edilen bir otel olduk ve beğenileriniz ile işimizi ne denli güzel yapmış olduğumuzu bir kez daha anladık. Memnuniyetleriniz otel yönetimimiz ve çalışanlarımız ile paylaşılmıştır.

Markamıza olan inancınızın daimi kalmasını diler, sizi yeniden ağırlayabilmeyi ümit ederiz.

Saygılarımızla,

INFINITY by YELKEN AQUAPARK & RESORTS

Misafir İlişkileri Müdürü

Gülsen İnal

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Şuanda oteldeyiz ve geldiğimiz günden bu yana dışarıda yemek yiyoruz, aqua park dışında elle tutulur tek bir yanı yok! Yemekler, içecekler, personel rezalet durumda, personel neredeyse tabiri caizse köpek çekecek! Hayatım boyunca konakladığım, tatil yaptığım en kötü otel! Ödediğiniz bedelin hiçbir anlamda karşılığını alamıyorsunuz!!!

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler _mera449
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro GuestRelations Infinity By Yelken Aquapark Resorts Hotels - Infinity By Yelken, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Ekim 2021

Değerli misafirimiz

Tesisimiz ile ilgili paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederiz. Öncelikle konuyla ilgili memnuniyetsizliğinizden dolayı üzüntümüzü iletmek isteriz. Amacımız her geçen gün kendimizi yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen şikâyet, eleştiri ve önerilerin yönetim olarak yapacağımız çalışmalara olumlu katkıda bulunacağına inanmaktayız.

Sizlerden gelen her türlü şikâyet, eleştiri ve öneriler değerlendirilmekte ve bu doğrultuda gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Bu kapsamda sizden aldığımız görüşleriniz değerlendirilerek yetkili departmanlar tarafından takibinin itina ile yapılacağını bilmenizi isteriz

Tesisimizi bir sonraki ziyaretinizde söz konusu memnuniyetsizliğinizin giderilmiş olması ile ilgili her türlü çabayı sarf edeceğimizi bilmenizi ister, sizleri tekrar aramızda görmekten onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımızla,

INFINITY by YELKEN AQUAPARK & RESORTS

Misafir İlişkileri Müdürü

Gülsen İnal

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın