Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (923)
Yorumları filtrele
923 sonuç
Gezgin puanı
596
190
79
34
24
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
596
190
79
34
24
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/923 yorum
24 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eylül ayının ilk 9 günü bu tesiste tatil yapma fırsatı bulduk.
Şimdiye kadar gittiğim tüm tesislerin içinde en güzel yerini aldı
Otelin konumu, odaların temizliği çok iyiydi.
Çalışanların hepsi sanki bir takımın oyuncusu gibi sizin memnun etmek üzere sözleşmiş gibiydi.
Yemekler hem çok çeşitli hem de çok lezzetliydi.
Bu kadar çeşit içinde kendinize uygun birden fazla yemek mutlaka bulursunuz.
Tatlı bölümünde aşure bile çıktı ve gayet başarılıydı daha ne diyim..
Yemek , içecek ve kahvaltı saatleri herkese hitap edecek şekilde geniş bir zaman aralığındaydı.
24 saat yiyecek ikramları vardı.
Yemek saatlerinde yığılma olacak bir durum yok çünkü yemek ikram süreleri uzun tutulmuştu.
Restoran girişinde ateş ölçümü yapılıyor.
Maske ve el dezenfektanı bulunuyordu.
Çalışanların hepsi maske ve siperlik kullanıyordu.
Bundan sonra ki tatillerimizde tercihimiz Club Hotel Phaselis Rose olacak..

Emeği geçen bu sistemin içinde rol alan başta Şinasi Bey olmak üzere herkese teşekkür ediyorum.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler ulkm277
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Şinasi Gürocak - Club Hotel Phaselis Rose, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Tatiliniz geçirmek üzere Club Hotel Phaselis Rose’u seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Keyifli bir zaman; mutlu ve huzurlu bir tatil geçirmiş olmanız bizleri çok mutlu etti.
Tüm personelimiz adına çok mutlu ve gururluyuz.
Bir sonraki tatilinizde sizleri tekrardan otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.
Sağlıklı ve güzel günler geçirmeniz dileğiyle, hoşçakalın..

Saygılarımızla ,

Şinasi GÜROCAK
Club Hotel Phaselis Rose Genel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güzel bir tatildi her şey çok temiz yemekler şahane havuz gayet temizdi çok memnun kaldık ilgi alaka güzel özellikle animasyondan Serkan beye çok teşekkür ediyorum eğlenceler çok güzeldi ulaşım olarak da servisler var gayet güzel

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler oguzyargi
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Havuzu olsun yemekleri olsun denizi olsun çok temizdi ve covid önlemleri hatsafadaydı gece eğlenceleri vb. Aktiviteler mükemmel.
Çalışanları çok cana yakın tüm etkinliklere sizi davet ediyorlar.mutlaka gelinmesi gereken bir otel.Animasyondan serkan beye çok teşekkür ederiz..

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler onuryK4788PG
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eşim ve 4 yaşındaki kızım ile dün otelden çıkış yaptık ve 5 gün konakladık.Bizim gibi otel yorumlarını dikkate alanlar için özetle otelde gördüğümüz artıları ve eksileri yazmak istedim.Otelin iyi yönleri; konumu sakin ve huzurlu bir bölgede,denizi muhteşem,otelin arka tarafı dağlarla çevrili güzel manzaralı,çalışanların ilgi ve alakası güzel,kızımızın doğum günü için otel bize ala cart restorantta çok keyifli bir organizasyon hediye etti,ala cart restoranları çok başarılı(özellikle italyan restoranttaki Süleyman Beye ilgisi için çok teşekkür ediyoruz),resepsiyonda Abdullah Beye yardımları için teşekkürler, temizlik iyi,odalar güzel temizlenmişti,eksileri ise şöyle;otel pandemi döneminde söylendiğinden çok daha yoğundu,hiç kimse kapalı ortamda maske takmıyordu, uyarıda yoktu, kara manzaralı odada kaldık, eskimiş bir odaydı tadilat gerektiriyor, odamız denize uzaktı, denize biraz geç giderseniz şezlong bulamıyorsunuz havlusunu atan gidiyor, müşterilerin hemen hemen hepsi Rus, tüm eğlenceler Ruslara yönelik, tek bay konaklama alınması rahatsız edici, akşam yapılan kafes dansları aileler için uygun olduğunu düşünmüyorum, yemekleri beğenmedim,kahvaltı,akşam yemeklerinde restorant aşırı kalabalık çay kahve içebilmek için 10 dk insanlarla iç içe sıra bekledik, alkolsüz içecekler kutu değil, dondurmalar açık veriliyor, yemek çeşidi çok az ve hep aynı yemekler, tatlı çeşiti nerdeyse yok, şöbiyet istedik yok cevabı ,espresso istedim yok cevabı aldım, herhalde sadece hafta sonu yemek çeşitliliği artıyor ki biz onu göremedik, yemeklerin üzerinde hep sinekler konuyordu, ultra herşeyden ziyade herşey dahil konseptli bir otelde konakladık rezervasyon aşamasında da fiyat ile ilgili bir güven kırıcı durum yaşadım açıkçası buradan yorumlara bakarak gittim beklentim daha yüksekti ama bunu karşılamadı bir daha bu oteli tercih eder miyim? sanmıyorum....

Konaklama tarihi: Eylül 2020
    • Değer
    • Temizlik
2  Teşekkürler 866sevin_a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Şinasi Gürocak - Club Hotel Phaselis Rose, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Eylül 2020

Sayın Sevinç Altun,
Öncelikle görüşlerinizi Tripadvisor aracılığıyla bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır.
Tesisimizin konumu, oda temizliği, personel ilgi ve alakası ile ilgili yorumlarınızdan dolayı memnun olduğumuzu belirtmek isteriz.

Toplu tüketim yapılan yerlerde yemek lezzeti ortalama bir standartta tutulmak zorundadır. Farklı kültürlerden ve farklı milletlerden insanların konakladığı otelimizde yemek lezzeti standart durumdadır. Bununla birlikte farklı yemek çeşitleri sunularak misafirimiz damak tadına en uygun yemeği seçme şansı misafirlerimize bırakılmaktadır.

Covid-19 pandemi süreci boyunca misafirlerimizin tesisimizin her alanında özgürce ve güvenle tatil yapması için bütün önlemleri en ince ayrıntısına kadar aldık.
Çalışan tüm personelimize düzenli olarak eğitimler verilmekte; giriş ve çıkışlarda ateş ölçümleri yapılmaktadır. Tesisimizin belirli noktalarında dezenfektan standları bulunmakta olup, misafirlerimiz maskelerini sorunsuz bir şekilde resepsiyondan temin edebilmektedir. Maske takma, sosyal mesafe ve hijyenle ilgili tüm bilgilendirmeler tesisimizin her noktasında olup; hem giriş esnasında hem de düzenli olarak yapılan anonslarla tüm misafirlerimiz maske takmaları ve sosyal mesafeyi korumaları konusunda uyarılmaktadır. Yorumunuzda belirttiğiniz maske konusundaki hassasiyetinizi tesis içerisinde maske takarak göstermiş olsaydınız bu durum yorumunuzu daha objektif kılabilirdi.
Tüm yeme içme üniteleri önünde sosyal mesafe bilgilendirmeleri bulunmakla birlikte, bu noktalarda anlık oluşan yoğunluklar kısa sürede personel takviyesiyle eritilmektedir.

Güvenli Turizm Sertifikasyon Programı çerçevesinde yayımlanan "Konaklama Tesisleri ve Tesisler Bünyesinde Yer Alan Yeme & İçme Ünitelerinde Pandemi Süresince Uygulanacak COVID-19 ve Hijyen Uygulamaları Değerlendirme Kriterleri" kapsamında tüm koşulları eksiksiz bir süreçle yerine getirerek "Güvenli Turizm Sertifikası" almaya hak kazandık.
Tesisimiz sertifika sonrasında da periyodik olarak gerek yetkili kuruluş gerekse Turizm Bakanlığı tarafından yapılan denetimlerden geçmeye devam etmektedir.

Yorumunuz için tekrar teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.

Saygılarımla,

Şinasi Gürocak
Club Hotel Phaselis Rose Genel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Başta tüm çalışanlar olmak üzere özellikle serkan sağolsun çok ilgilendi herşey mükemmeldi çok eğlendik çok güzel zaman geçirdik yemekler dahil herşey mükemmel odalar tertermiz 10/10 kesinlikle tavsiye ederim

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler emreaX6090YQ
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Şinasi Gürocak - Club Hotel Phaselis Rose, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Eylül 2020

Sayın Emre Bey,

Tatiliniz geçirmek üzere Club Hotel Phaselis Rose’u seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Keyifli bir zaman; mutlu ve huzurlu bir tatil geçirmiş olmanız bizleri çok mutlu etti.
Tüm personelimiz adına çok mutlu ve gururluyuz.
Bir sonraki tatilinizde sizleri tekrardan otelimizde ağırlamak dileğiyle, iyi günler dileriz .

Saygılarımızla ,

Şinasi GÜROCAK
Club Hotel Phaselis Rose Genel Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın