Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Kemer
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.881)
Yorumları filtrele
3.881 sonuç
Gezgin puanı
3.326
379
116
38
22
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.326
379
116
38
22
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/3.881 yorum
12 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle daha önceleri rixos ve voyage lar da tatil yapmış bir gezgin olarak otel ile ilgili tüm izlenimlerimi olabildiğince objektif biçimde açıklamaya gayret göstereceğim. Otelde eylül ayının ilk haftası 3 aylık kızımız ile 1 haftalık konaklama gerçekleştirdik. Girişte personel yoğunluk olmasına rağmen bebeğimizden dolayı bize öncelik tanıdı ve hemen odamıza yerleşmemizi sağladı. Bebek ile ilgili bebek telsizi ve chicco marka bebek park yatağı dahil hemen hemen tüm ihtiyaçlarımız temin edildi, bu gerçekten çok hoşumuza gitti, tek kullanımlık bebek alt değiştirme örtüleri dahi tarafımıza verildi, otel gerçekten bebek dostu bir otel olduğunu ispatlamış oldu. Otel gayet ferahtı, asansor sayısı çok fazla olduğundan hiç bekleme sorunu yaşamadık.odalar oldukça ferah ve iyi döşenmişti. otel garsonları bizi memnun etmek için canla başla çalışıyorlardı. Lobide ve restoranda açıklamalarda belirtilen her kalitede sınırsız orjinal içki(chiwas , miller vb) tamamı mevcuttu hatta yukarıda belirttiğim diğer otellerde karşılaşmadığım malt viski dahi tattım. Yani belirtiğim gibi işletme sahipleri inanılmaz bonkör, her şeyin iyisi olsun istiyor yönetime sınırsız kalitede malzeme alma yetkisi vermiş, ancak ANA RESTORAN, SNACK ve ALA CART kısmında yani yeme içme bölümlerinde YÖNETİM EKSİKLİĞİ var zira şurdan başlayayım ki ilk gün gittiğimiz türk ala cart restoranda , yiyecekler öylesine özensiz hazırlanmıştı ki, çoban salata diye getirdikleri koca koca salatalık ve domateslerin kabaca dörde bölünüp konulmasından ibaretti, deniz ala cartında gelen kalamarlar zarından bile ayrılmamıştı, karidesler iyi temizlenmemişti. uyarmamıza rağmen sonraki günlerde de aynı şekilde geldi, ana restoranda omlet yapılan yumurta kabının kenarlarında yumurtalar kurumuş vaziyetteydi, kabın her gün üst üste hiç yıkanmadan kullanıldığı belliydi, ve üçüncü gün omlet sırasında beklerken kabın içersinde koca bir yumurta kabuğu gördüm, aşçı genç arkadaş kabuğu alıp attı ama aynı kaptaki yumurtalarla omleti yapmayı sürdürdü. peynirlerin çoğu kesinlikle ekşimişti, yine ezmeler aynı şekilde ekşimişti, bu sorunu ara ara yanımıza gelip izlenimizi soran bayan çalışana ilettik ama çok bir etkisi olmadı. Bu sebeplerden yeme içme kısmı biraz canımızı sıktı, bebeğimiz emdiği için hijyene ayrı bir önem veriyorduk, bu önemli eksiklik diğer tüm artıların bizim nazarımızda yok olmasını sağladı, çünkü belittiğim gibi bizim için en önemli kriterdi, bunu işletme sahiplerine iletebilmek için de elimden geleni yapacağım çünkü çok net biçimde anlaşılıyor ki onlar müşterileri memnun etmek için hiçbir masraftan kaçmıyorlar ancak ilgisiz restoran bölümü şefleri yöneticileri ve ahçıları onların bu çabasını hiçe sayıyor...

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
4  Teşekkürler salvation83
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BarutHotels - Kemer Barut Collection, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2019

Sayın hanils2016 ,

Otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli yorumlarınızı bizler ile paylaştığınız için teşekkür ederiz. Misafir odaklı hizmet anlayışımız doğrultusunda eleştirilerinizin bizler için büyük bir önem arz ettiğini belirtmek isteriz. Bu doğrultuda tam memnuniyetinizi sağlayabilmek için sizleri tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,
Asım Burak KIPÇAK
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Senede 3-4 kez gerek iş gereği gerek tatil için antalya bölgesinde turistlik tatil için bulunuyorum.Böyle müşteri odaklı böyle temiz böyle ilgili böyle yemekleri ve tatlıları güzel bir otelle karşılaşmadım.Hem müşteri hem de çalışan personel kalitesi oldukça iyi.Resepsiyonda ki arkadaşlar hem çok kibar hem de çok güler yüzlüler.Temizlikçisinden ,restaurant ve bar çalışanına kadar herkes size hizmet etmek için gözlerinizin içine bakıyor.Ben ve arkadaşlarım Barut kemer ailesine bizleri böyle güzel ağırladığı için çok çok teşekkür ediyoruz.Başarılarınızın devamını diliyoruz.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 447hasanm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BarutHotels - Kemer Barut Collection, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ekim 2019

Sayın Hasan M,

Öncelikle Barut Kemer Ailesi olarak mutlu bir gün geçirmenizi dileriz. Güzel yorumlarınızı bizlerle ve tüm tatil severlerle paylaştığınız için teşekkür etmek isteriz. Sizlerin değerli görüşleri sayesinde mükemmeli hedef alan rotamıza yön vermekteyiz. Yorumlarınız sayesinde doğru yolda olduğumuzu görmek bizleri oldukça mutlu etmektedir.

Saygılarımla,
Asım Burak KIPÇAK
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Son derece güzel bir otel hizmet kalitesi üst seviye de çalışanlar müşterilere karşı nazik ve anlayışlı aienizle birlikte tatil yapabilceğiniz güzel bir otel ayrıca animatörler işinde son derece uzman ve eğlendirmeyi iyi biliyorlar kısacası ailenizle kemerde tatil yapmak için 1 numaralı tercihiniz

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Tuna Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BarutHotels - Kemer Barut Collection, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ekim 2019

Sayın Tuna Ö,

Tatilinizin arzu ettiğiniz gibi geçmiş olması ve sizlerin buradan hoş anılar ile ayrılmış olmasından ötürü Barut Kemer Ailesi olarak büyük mutluluk duyduk. Değerli yorumlarınızı bizler ile paylaşıp otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür eder sizler ile bir daha ki tatilinizde görüşmek üzere esenlikler dileriz.

Saygılarımla,
Asım Burak KIPÇAK
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Sahilde sezlong bulmak Eylul ayi olmasina ragmen neredeyse imkansizdi. Plaj havlusunu sadece tek bir noktadan, Spa’dan veriyorlar. Devlet dairesi gibi her gun oradan gecip, kart verip havlu aliyorsunuz ve spa personelinin hizmet satmak icin pazarlama cabalarina maruz kaliyorsunuz. Otelden check-out yaptik ve ucagimiz aksam 22’de oldugu icin 19:30’da cikmak istedik. Cikarken aksam yemegi icin iki kisi 70 euro ekstra cikardilar, kur oranlariyla birlikte iki kisilik aksam yemegine yaklasik 500 TL odemek durumunda kaldik. 1 hafta kaldiginiz otelden check-out yaptiginizda kapidan yeni girmis gunubirlik ziyaretci muamelesi gormek ve o fiyatlardan ucretlendirilmek gercekten cok can sikici ve bu tur hersey dahil konseptli otellerde ilk defa karsilastigimiz bir olay.

There are not enough sunbeds on the seaside, it is almost impossible to find one if you don’t wake up early in the morning. They give you beach towels from only one distribution point, Spa. You have to give them a card and listen their sales trials as they try to sell you turkish bath or massage every time. We had our flight at 22:00 in the evening, so we had to leave the hotel at around 19:30 and they charged us 70 euro for the dinner. After checking out you’ll be charged for everything as a new comer daily guest.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
8  Teşekkürler Mobile449857
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BarutHotels - Kemer Barut Collection, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,

Otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli yorumlarınızı bizler ile paylaştığınız için teşekkür ederiz. Misafir odaklı hizmet anlayışımız doğrultusunda eleştirilerinizin bizler için büyük bir önem arz ettiğini belirtmek isteriz. Bu doğrultuda tam memnuniyetinizi sağlayabilmek için sizleri tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,
Asım Burak KIPÇAK
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

En son temmuz 2018 tarihinde geldiğim bu otele Eylül 2019 tarihinde 2.kez geldim. Bir kere alakart kahvaltı, fazla hizmet eden personel, hemen dikkatimi çekti. Suratı asık bir personele rastlamadım. Herkes işini severek yapıyor. Yemekleri yine çok lezzetli ve her şeyden önemlisi, odanızdan genel alan, havuz ve sahile kalan tüm yerler pırıl pırıl ve devamlı temizleniyor. Bu çok önemli bir ayrıntı. Bu sene kangoo jumping etkinliğinden çok keyif aldım ve çoğu etkinliklere katıldım. Otelde yetişkinler için restoran bölümünde ve sahil bölümünde ayrı yerler olması sakin tatil düşünenler için önemli bir ayrıntı. Biz yetişkin oteli tercih ettiğimiz halde, Barut Kemer Collection'da sorun yaşamadık. Klasik olarak çalışanların isimlerini belirtmek istedim ama sayılarını yazmaya satırlarım yetmez diye başta otelin genel müdürü Asım Burak Kıpçak beye ve nezdindeki tüm personele ayrı ayrı müteşekkirimi bildiririm. Şimdiden erken rezervasyon tarihi gelmesini iple çekiyorum, çünkü tekrar geliyoruz.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
2  Teşekkürler hasanyy55
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Geschäftsführer BarutHotels - Kemer Barut Collection, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Eylül 2019

Değerli Misafirimiz,

Tatilinizin arzu ettiğiniz gibi geçmiş olması ve sizlerin buradan hoş anılar ile ayrılmış olmasından ötürü Barut Kemer Ailesi olarak büyük mutluluk duyduk. Değerli yorumlarınızı bizler ile paylaşıp otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür eder sizler ile bir daha ki tatilinizde görüşmek üzere esenlikler dileriz.

Saygılarımla,

Asım Burak KIPÇAK
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın