Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (918)
Yorumları filtrele
918 sonuç
Gezgin puanı
517
175
65
68
93
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
517
175
65
68
93
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/918 yorum
24 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

En son ne zaman böyle kötü bir otele gittim hatırlamıyorum. otelin girişinden itibaren sıkıntı. eşyalar elimizde bellboy odayı asağıdan gösterdi . kapı açık odanız yukarda diye . temizlik adına hiçbirsey yapılmamış. Odanın halini gösterince bir daha temizlediler. sahile indik plaj havlusu yokmuş nedeni covidden dolayı bu hizmet iptal edilmiş. Napıcaz deyince butikden satın alacaksınız dediler. ihtiyaç olduğu belli ama satın al hiç görmediğim bir uygulama. pazar sabahı kahvaltıda çalışan personel günübirlik inşaattan toplanmış gibiydi . Kaş ta her seferinde değişik otellere giderim bu Kaş daki en kötü oteldi.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Teşekkürler Ozgur O
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Ekim 2020

Değerlendirmelerinizi incelediğimizde 2015 yılında en son kötü deneyiminiz olduğunu gördük. Otelin girişinden itibaren sıkıntı yaşayan sizler değil bizzat evine ekmek götürmeye çalışan Saygıdeğer çalışanlarımızdır.

Size saygıda kusur etmemiş Kadın ön büro çalışanlarına küfür- hakaret etmekten geri kalmadığınız için odaya gitmeye geç kalmış olabilirsiniz.

Eşiniz önden odaya gitmek istediğinden kaynaklı odamız hangisi? Sorusuna Eşyaları taşıyan belboy arkadaşımızın cevabı; yönlendirme amacı taşımakta idi. Odanın temiz halini beğenmediğiniz için tekrar temizlenmiş olan odanızı bu şekilde değerlendirmeniz şaşırtıcı.

Devlet denetiminde misafirlerin sağlığını düşünerek kaldırılması söylenen bir uygulamaya karşı gelinemeyeceğinden kaynaklı size gerekli bilgiler verilmiş – hatta yardımcı olmak babında 2 takım ekstra havlu yönlendirmesi yapılmıştır küfür ve hakaret ile karışık bağırmalarınızdan duyulmamış olabilir.

Personelimizi çok seviyoruz ve nereden ne şekilde geldikleri inanın bizleri rahatsız etmiyor, her insanın hatta canlının gelişi aynı, amacı aynı fakat bazen insanlar geldiği yeri ve amacını unutabiliyor, bu yüzden (1 GÜNLÜK) tatilinizin kötü geçmesine üzüldük.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelin yeri mekan güzel odalar temiz mümkün oldukça deniz gören odaları tercih edin. Yemekler ve ızgara menüleri güzeldi. Lakin tam pansiyonda (2 kişi 1 gün 800tl)biz arkadaş yardımıyla 500e kaldık ama fiyatlar yüksek geldi. su 8tl bira 25 tl tüm içecekler ücretli. Her içeceğe para öderim sıkıntı yok diyorsanız gidin ama her şey dahil imkanı oteller varken çok mantıksız bir uygulama. Odadan çıkmadan minibar kontrolüne gelmeleri hoş olmadı lakin Personeller saygılı insanlar.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler AUR1513
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Ekim 2020

Cok tesekkur ediyoruz misafirimize. Kas'ta hersey dahil konsepti yok. Bizde Kas'ta tam pansiyon hizmet veren tek oteliz.

Hersey dahil konsepti bizede Kas'a da gore degil.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otel konumu ve denizi harika ötesi. Personel özellikle Ramazan Mehmet Ahmet ve Yakup kardeşlerimiz canla başla çalışıyor. Canan hanım ise otelin yüzü olarak değer katıyor. Tavsiyemiz Oda temizliği hususunda daha iyi profesyonel yani kısacası bayan çalışanlar tercih edilirse bu konudaki zaafiyet ortadan kaldırılabilir. Bunun dışındaki eksiklere takılmıyorum. Önemsiz olduğunu düşünüyorum. Yemekler gayet başarılı. Hizmet Gayet yeterli ve özverili. Tavsiye edilir.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler mehmetozcans
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Ekim 2020

Cok tesekkur ediyoruz misafirimize. Sizleri tekrar tekrar agirlamak dilegiyle.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bu kadar rezalet bir yer olamazdı.Oda leş gibi rutubet kokuyor ve duvar dökülmüş,sorunu ilettiğimizde ilgi sıfır.İnsanlardan girişte ücreti peşin almalarından belli kendilerine güvenen işletme bunu yapmaz.Hijyen sıfır,mahremiyet sıfır,müşteri memnuniyeti sıfır.Kprona şartlarında kapatılması gereken bir tesis.Mağduriyetimizin hiçbir karşılığı yok o yüzden daha çok şey söylemek gerekir ama işletmenin denetlenmesini öneririm sayın bakanlığa

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler 857faziletb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ekim 2020

Öncelikle eşiniz ile billikte boş zamanınızı ayırıp ayrı ayrı paylaşmış olduğunuz yorumunuzu bizlerle tekrar tekrar paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Sizlerin memnuniyetini sağlamanın tek ve öncelikli amacımız olduğu tesisimizde yorum portalında bahsettiğiniz konuları tesiste iken bizler ile paylaşmış olmanızı arzu ederdik.

Bu sayede sizlere en kısa sürede çözüm üretip tatilinizden daha fazla zevk almanızı sağlayabilirdik.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merhaba, 13/19 eylul arasında kaş'ta yarımadanin vazgeçilmezi BARBAROSsada konakladim.gecen yildan sonra 2.gelisimdi.
Denizi doğasi otelin konumu anlatilmaz yaşanir.
Personel cok ilgili, öğle yemeklerinde alakart olarak Ramazan beyin lezzetli yemekleriyle değerlendirebilirsiniz güler yüzlü hizmet anlayisi sicak sohbeti ile sizinle, restoran bölümünde RIfat bey izgarada ismini ogrenedigim sicak samimi hizmet sunan calisanlar ve tüm servis elemanlari taktidiri hak ediyor. Bir once ki yila gore beni sadece oda temIzligi hayal kırıklığına ugratti bunu soylemeden gecemiycem. Ama aldığım güler yüzlü hizmet personelin ilgisi beni seneye yine BARBAROSsaya götürür mü derseniz kesinlikle. Kaş tatili artik vazgecilmezimiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler nilayg_k_ee
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Ekim 2020

Cok tesekkur ediyoruz misafirimize. Korona doneminde daha fazla dezenfekte vs ile ugrastigimizdan estetik olarak oda temizligi maalesef istedigimiz seviyede degil. Uzerinde calisacagiz.


Sizleri tekrar tekrar agirlamak dilegiyle. Daha iyi agirlamak.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın