Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (843)
Yorumları filtrele
843 sonuç
Gezgin puanı
486
164
56
62
75
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
486
164
56
62
75
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
6-11/843 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Corona döneminde uzun süre dışarıya çıkmadan evden çalıştıktan sonra, artık bir tatil yapma zamanı geldiğini düşünerek, yıllar önce gittiğim ve büyük keyif aldığım Kaş’taki bu otele rezervasyon yaptım. Oteli ilk arayıp, hangi odayı açık bir şekilde istediğimi bildirdikten sonra, ne dediğimi tam anlamayan bir resepsiyon görevlisi ile tartışmalı görüşmelerden sonra, istediğim oda ayarlanmıştı ve istediğim temizlik yapılmıştı. Ancak odanın Çamaşır suyuyla dezenfekte edilmesi gerektiğini özellikle vurgulayarak yeni bir temizlik istedim. Özellikle sehpalar, komidinlerin üstü ertesi gün yeniden temizlendi.
Ancak sonraki dört günde pandemi açısından otel iyi bir sınav vermedi. Hassas olunması gereken bu dönemde, tesiste farkındalık son derece düşüktü. Maskeler düzgün kullanılmıyordu,eldivenleri sık değiştirmiyorlardı. Sosyal mesafeye, servis yaparken çalışanlar dikkat etmiyordu. Masalar her oturumdan sonra dezenfekte edilmiyordu, benim hatırlatmam gerekiyordu.
Bunları gören, uyaran ve denetleyen bir yönetim de ortada görünmüyordu. Anladığım kadarıyla Kaş, koronadan uzakta ve güvenli olduğu için bu alışkanlıklar henüz oturmamış.Ancak Ankara ve İstanbul’dan misafirlerin geldiği düşünülürse bu önümüzdeki dönemde de çok kritik bir konu olmaya devam edecek, kendi güvenlikleri açısından da mutlaka farkındalık kazanmaları gerekiyor. Bu farkındalığın olduğu görülürse, bu önümüzdeki dönem için mutlaka daha fazla müşteri kazandıracaktır.

Yemek ve kahvaltı çeşitleri sınırlı olsa da iyiydi, Ahçıbaşı ve pideleri yapan diğer usta, gayet lezzetli şeyler yaptılar.

Ancak bazı amatörlükler de dikkat çekiyordu. Örneğin Housekeeping ekibi,odanın temizliği için anahtarları benden alarak kapıyı açtı çünkü resepsiyon, oda anahtarının kendilerinde olmadığını bildirmiş. :-)
Başka bir örnek: odaya ben tam yerleşirken iki kişi geldi ve “perdeleri yeni yıkadık, tülleri
asabilir miyiz “diyerek benim yanımda tülleri astılar. :-)
Bir örnek daha: garson yemekleri, ara sıcağı, hepsini bir arada getiriyor. Düzene, sunuma dikkat edilmiyordu. Haziran ortası itibarıyla tadilatlar da devam ediyordu . Otelin farklı taraflarında inşaat gürültüsü vardı.
Plaj kısmı da bu inşaat faaliyetlerinden payını alıyordu. İskeleler yeniden tadilat yapıldığından alt kısımda otelin kendine ait plajında (geniş ve güzel bir plaj) yeme içme hizmeti yoktu, o bölgedeki kafe kapalıydı.

Yarım pansiyon günlük 500 tl ödeyerek (indirimli!!!) en azından 3-4 yıldızlı otel hizmeti beklediğiniz bir yerde, bu amatörlüklerin olmaması gerekirdi.

Özetle ;çalışanların amatörce iyi niyetleri ile ortada koştuklarını ancak genelde bir yönetim, denetim ilkeler bütünü, takip,kontrol ve ciddiyet olmadığını söyleyebilirim.Sanki genç garson çocuklara ve stajyerlere genel bazı bilgiler verilmiş ve sonra bir şekilde “kendiniz halledin” denilerek çocuklar kendi haline bırakılmış.
Belli bir yaşı geçmiş, belli bir kalitede hayat yaşayan, beklentisi olan insanlar için yetersiz bir tesis. Belki paralı öğrenciler, yeni evliler, genç çiftler ve genç gruplar ile Farkındalığı olmayan yabancı turistler için tek ziyaretlik geçici bir otel olabilir. Ancak kalıcı müşteri kazanabileceklerini sanmıyorum.
Muhtemelen bir sermaye problemi de olduğu için,otel bir bütün olarak; alt ve üst yapısıyla yeniden ele alınarak revize edilmesi gerekirken; kendi içinde estetik bütünlük arz etmeyen küçük eklemeler ve iyileştirmelerle günü kurtarmaya çalışan bir yer gibi geldi bana. Bunları objektif eleştiriler olarak ele alarak gerekli düzeltmeleri yapmalarını diliyorum.

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler HalukE821
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Haluk Bey zaman ayirip yazmis tesekkur ederiz.

Miafirimiz asiri derecede tedirgin oldugu icin hersey biraz daha zor oldu.

Kas'ta korona yoktu - bu bir rahatlik degil, gelenlerden tedirginlik seklinde sekillendi. Sizde dusunun. bir yere gidiyorsun. Hic kimse yasamamis Korona olayini. Siz onlardan rahatsiz oluyorsunuz. Onlar sizden degil.

Barbarossa pandemi suresince hic bir calisinini isten cikarmadi. Yani calisanlar kidemli - servis personelide bir kac yil tejrubeli en azindan. Sermaye problemi olan bir isletme 40 calisanini pandemi suresince iste tutmazdi.

Kis doneminde zarar goren plajin acilma asamasinda idik. Pandemi dolayisi ile kapali idi plajlar daha once bilindigi gibi. Deniz kenarindan 150 metrelik plajin bir kismini acmistik. Haluk bey calisma olan kisminda oldugu icin tedirgin oldu. Ayrica plaj tamamen acilmadigi icin servis yukardan yapilmakta idi...

Ilk misafirlerimizden biri oldu,. Haluk bey, pandemi sonrasi...
Daha iyi agirlamak isterdik. Kendi tedirgin oldugu kadarda maalesef personelimizi tedirgin ettiler...


Tesisisimizde VIP misafiri agirlamak icin ozenle hazirlanmis 7 villa ve ana bir bina var. Villa misafirlerimiz daha cok ust egitim ve gelir gurubundan. Su anda ciddi sekilde yer bulma zorlugu yasaniyor. Daha iyi olmak icin calisacagiz.

Ayrica ODTU mezunu bir kardesimizin ODTU mezunu bir agabeyi ile daha iyi iletisimi kurup daha iyi bir tatil gecirmesini dilerdik...

Sevki

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Odaya yerleşemeden çıktık, Pandemi sürecinde aldıklarını iddia ettikleri önlemleri biz göremedik, oda toz içinde yerler ve odadaki tüm eşyalar dahil, balkonun zemini ve sandalyelerinde kuş pislikleri vardı, banyodaki pis detaylardan bahsedemiyorum bile, yarım saat vakit geçirmeden çıktık, otelin tek güzel yanı aynı gün içinde para iadesi yapmaları oldu

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 540fazilet_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Owner Sevki Serkan Erdogan - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Pandemi herkesi ayri sekilde etkiliyor. Misafirin sikayet ettigi odayi bir kac bagimsiz calisanimiz ve bizzat kendim gordum. Bazen atlanmis detaylar olabilir, ancak bu oda cillop denilen sekilde hazirlanmisti.

Misafir cikmak istemis. Pandemi olayini bahane edip cikan ilk misafir. Biz 38 bin TL lik pandemi ile mucadele tedbir paketi satin aldik. Calisanlarimizi egittik.

Umariz daha anlayisli olup kus pisliginin tabiatin bir parcasi olmalari dolayisi ile temizlenmesini isteyebilirlerdi.

Oda tabiatin icinde, penceresi acik sekilde bekliyordu misafirimizi. Disardan polen gelebilir ... kapali havasiz bir odadan cok daha iyi oldugunu dusunuyoruz pencere acik bekletmeyi. Zaten hasare vs ye karsi camlarda tel mevcut.

Daha sonra gelen misafirlerin yorumlari ile moralimiz duzeliyor. Uzdu misafirimizin davranisi.

Ancak daha iyi hazirlik icin bir deneyim deyip iade yapildi.

Sevki

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kampımız süresince hiçbir sorun çıkmadı oda bakımından. Yalnız 33 te dolaplardan birisinin ayağı kırık sürekli sallanıyor. Biz öğrenciyiz ve kampa gelmiştik önemsemedik ama diğer müşterileriniz bundan hoşlanmayabilir :)

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler dijanbasay
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BerkTuncel - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Şubat 2020


Merhaba dijanbasay,

Club Barbarossa hakkındaki değerlendirmeniz ve ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederiz.
Geri bildirimlerinizin titizlikle değerlendirilip gerekli önlemleri alacağımızdan emin olabilirsiniz. Paylaşmak istediğiniz ek geri bildirimlerinizi yonetim@hotelbarbarossa.com adresinden bizlere ulaştırabilirsiniz.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Personeli ve bulunduğu yer olarak çok güzel,odalar farklı ama istediğinizi nasıl bir odada kalmak istediğinizi önceden söylerseniz yardımcı oluyorlar. Kaş için ideal bir otel.Yarımadadan merkeze çok gitmek istemeyeceksiniz. Merkeze gece eğlenmek için gidilebilir yoksa otel her manasıyla güzel

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler mthntn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BerkTuncel - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz Mthntn,

Club Barbarossa Hotel konaklamanızla ilgili yorumlarınız için teşekkür ederiz.

Konuklarımızdan olumlu geri bildirimlerini almak bizim için her zaman mutluluk kaynağı olmuştur. Yorumlarınızı tatilinizin güzel geçmesine katkı sağlayan ekibimizle mutlaka paylaşacağız. Hizmetlerimizin kalitesini sürekli arttırmaya çalışırken, bu geri bildiriminizin tüm çalışanlarımız için bir teşvik olacağına eminiz.

Bir sonraki ziyaretinize kadar güzel anılarınızı tazelemek için sizleri bekliyor olacağız. En yakın zamanda tekrar görüşebilmek dileğiyle...

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle Club Barbarossa Hotel çalışanlarına gösterdikleri ilgi ve saygıdan dolayı teşekkür ederim. Emin olabilirsiniz ki Club Barbarossa Hotel evinizdeki konforu aratmayacaktır. Yemek ve temizlik konusunda oldukça titizler. Odalar her gün temizleniyor. Yemekler oldukça lezzetli. Manzaraya diyecek söz yok. Club Barbarossa Hotel ailesine tekrar teşekkürler.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler hakki6464
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür BerkTuncel - Club Barbarossa Hotel and Villas, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz Hakkı Bey,

Kıymetli vaktinizden bizim için de zaman ayırarak Tripadvisor web sitesine bizimle ilgili bu güzel yorumu yazmış olduğunuz için size çok teşekkür ederiz.

Sizi en kısa zamanda yeniden aramızda görebilmeyi ümit eder, tekrar buluşuncaya kadar size mutluluk, sağlık ve huzur dolu günler dileriz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın