Geldiğiniz için çok teşekkür ederim ve tatsız deneyiminiz için üzgünüm. Ancak değerlendirmeniz konusunda kafamız çok karışık ve çaresiziz. Öncelikle sipariş verdiğinizde sıcak kahve içmek istediğinizi söylüyorsunuz.Umut normal menüdeki tüm sıcak kahve çeşitlerini tavsiye ediyor, aynı zamanda mağaza menüsündeki tüm kahve çeşitlerini tanıtıyor.Mağaza menüsünde tüm kahveler sıcak ve soğuktur. Hatalardan kaçınmak için hepsi detaylı bir şekilde işaretlenmiş ve yaz soğuk içecekleri için özel kahvede fiziksel bir resim menüsü bulunmaktadır. Özel yaz menüsünü gördüğünüzde orijinal düşüncelerinizi değiştirip bazı özel tatlar denemek istediğinizi söylediniz ve gerçek objelerin resimlerine bakıp tüm özel kahvelerdeki kahve aromalarını ve malzemelerini sordunuz ve son olarak Blackorange, Linckia Spring 2 soğuk içecek sipariş etmeye karar verdiniz. , Kahvemiz bittiğinde, o gece hava biraz soğuk olduğu için, yeni bir lezzet denemeye karar verirken hata yaptığınızı ve tekrar sıcak kahve içmek istediğinizi fark ettiniz ve ön büroya gidip sipariş ettiğiniz kahvenin sıcak mı soğuk mu olduğunu sordunuz, kahve tamamlandı. , Sipariş verdiğinizde size nazikçe cevap verdik, ama hiç konuşmak istemiyorsunuz, sadece söylemediğimiz için bizi suçlayın (Gerçek resimden daha detaylı açıklamalar var mı?) Sonra Tirpadvisor'ı açtı ve bu incelemeyi yazdı. Hava biraz soğuk olduğu için soğuk kahve içmek istemediğinizi nazikçe açıkladıysanız ve şu anda yanlış kahve sipariş ettiyseniz, diğer sıcak kahveyi değiştirmeye yardımcı olursanız, kazancınızı veya kaybınızı hiç hesaba katmayacağız. Sıcak kahveyi değiştirin. Ancak tavrınız ve uygulamanız bizi çok üzdü, bu yüzden sizin yerinize onu değiştirmedik. Bize kötü bir eleştiri yazdığınızı bile bile, kocanız dışarı çıktığında size teşekkür ettik ve size dostça veda ettik.