"Yazdığınız yorumlara teşekkür ederiz. Fakat ben bir otele gittiğimde üç gün içinde otel odam temizlenmez ve bana ilgi gösterilmez ise ben o otel den giderim yada yetkili kişileri bilgilendiririm. Ama sizler 6 gece 7 gün kalıyorsunuz,teşekkür ederek çıkıyorsunuz arkasından bu yorumu yazıyorsunuz. Başka bir problem mi var acaba anlayamadım .?" diye bir soru sormuş beyfendi dalga geçer gibi.. Öncelikle eleştiriye açık olmalısınız. Eğer otel işletmeciliği yapıyorsanız hele.. Varsa eksiklik müşteri dikkate alınır, bundan sonrakiler için gerekli düzeltmelere gidilir. Lakin aşağıdaki cevaplara baktığımda zaten uslup genelde aynı. Yani "tahammülsüzlük" Kısacası, olay şu.. Sanki kaçacakmış gibi girer girmez bizden 6 gecenin ücretini peşin alırsanız kusura bakmayın da çıkamayız. Demek ki kendinizi biliyorsunuz ki peşin alıyorsunuz. Bu kadar konaklama yaptık ilk defa böyle bir uygulama ile karşılaştık. Ayrıca zaten gerekli bilgilendirmeleri yaptık siz de konaklama ücretini peşin verdiğimizden bir yere gidemeyeceğimizi bildiğinizden zaten otel yönetimi ve sahibi olarak bir çözüm üretmediniz. Bir de mesela bazı nezaket kuralları vardır "teşekkür etmek" gibi.. Hani birbirinize bir şey alıp verirken söylerken. Bundan daha normali nedir? Siz burada cevap kasacağınıza bence "2018 yazına daha iyi nasıl hazırlanır, müşterimi daha iyi nasıl memnun ederim?" gibi konulara odaklanın. Saygılar. (Not: Tripadvisor aynı mekana tekrar yorum yapabilmek için 3 ay süre koyduğundan anca bu süre sonunda yorum yazabiliyorum. Çünkü hiçbir abartı olmadan gerçekleri, iyi ve kötüyü yazdım. Buna karşılık hiç kimse dalga geçer gibi tahammülsüz bir üslupla cevap yazamaz. Hele ki otel sahibi ise.. O nedenle bu konuya cevapsız kalmak istemedim.)