Sevgili müşterimiz doğrusunu istersen yorumuna çok sevindim daha kötü ya da bizi hakikaten yerin dibine batıracak bir yorum bekliyordum ama değilmiş. Demek ki hakikaten müşteriymişsiniz ve demek ki hakikaten düzgün ve hakkaniyetli yorumlar da yazılabiliyormuş. Bizleri bu hale getiren beklentilerimizi ve şüphelerimizi devamlı tetikleyen bu ortam hakikaten paranoyaklaşmamıza neden olmaya başladı sanırım. Neyse tabii ki bu sizin sorununuz değil ve tabii ki bunun arkasına saklanacak değiliz. Aslında yorumunuzun katılmadığım yönleri olmasına rağmen yine de en azından balığın lezzetini beğenmişsiniz ve bu bile iyi bir şey. AMA öncelikle rezervasyonunuzu ben aldım tek başına bir Türk rezervasyon veriyor, bu çok kuşkulu bir durum ama bizler eğer yerimiz var ise hiç bir rezervasyonu geri çevirmeyiz ve günü ve saati geldiğinde bu arkadaş tek başına rezervasyon saatinde restorana geliyor bu daha da şüphe verici bir durum bizler için. Öncelik le eğer sizin hakkınızda " bundan fazla kazanamayız " diye düşünseydik ya da aman bu arkadaş Türk hem de tek başına bu bir restoran için hem para, hem zaman kaybı ve hem de tehlikeli bir durum diye düşünseydim sizin rezervasyonunuzu baştan kabul etmezdim. Geldiğinizi gördüm ama başka bir elemanıma size bakması için yolladım. En arka ve köşe masaya oturdunuz. Bu arada doğrusunu söylemek gerekirse benim ve çalışanlarımın sizin hakkınızdaki peşin yargısı büyük bir olasılıkla gönderilmiş ve bizi olmadığımız gibi gösterecek bir arkadaş daha idi. Bu maalesef böyle bir çok diğer işletmenin yalnız bir Türk e bakış açısı bu olur, bu söylediğim maalesef tecrübe ile defalarca kanıtlanmış bir durum, genelde bir çok Türk arkadaş rezervasyon yapsalar da gelmezler ve genelde iptal etmek akıllarının ucundan bile geçmez. Neyse size kuşkulu baktığımızı kabul ediyorum. Masanıza balık servisinizi ben yaptım ve teşekkür ettiğinizi duydum ve ben de başım la onayladım, daha sonra geldim ve her şeyin yolunda olup olmadığını özellikle ben sordum ve evet yolunda dediniz. Şimdi bende işletme sahibi olarak kabul ediyorum ki çok sıcak davranmadık, şüpheliydik ve ne yaparsak yapalım zaten çok kötü bir yorum alacağımız beklentisindeydik ve bu kesinlikle çok yanlış. Evet biz Türk müşterilerimizi kesinlikle öncelikli tutuyoruz ve elimizden geleni de onlar için yapmaya çalışıyoruz. Kalkan pahalı bir yer bizim restoran da ucuz bir yer değil, evet kesinlikle iyi bir manzaramız da yok ama devamlı bir çok Türk müşterimiz var ve bizler bununla gurur duyuyoruz. Sizin son gününüzde böyle bir deneyim yaşamanıza üzüldüm, eğer tekrar Kalkan a gelirseniz benim misafirim olunuz ve daha sıcak karşılanacağınızı garanti ederim. Ancak bize lütfen kim olduğunuzu hatırlatınız ve siz de biraz da ha dostça davranmaya çalışınız sadece bizden beklemeyiniz. Mesela yoğurtlu semizotunu beğenmediyseniz bizi çağırınız ve bize söyleyiniz ki değiştirelim ya da başka bir şey vereli ya da iptal edelim. Yakınlaşma böle olur her şey bitip ayrıldıktan sonra buraya yazmakla yakınlaşma olmaz. İnanınız ki bizlerin bir çok güzel dostlukları, böyle bazı ürünleri beğenmeyen ya da durumdan, halden, müzikten ya da herhangi bir şeyden memnun olmayan ama ÜŞENMEYİP ya da ÇEKİNMEYİP bizlere bunu ZAMANINDA belirten sevgili müşterilerimizle başlamıştır. Siz bize bir adım yakınlaşırsanız bizler size on adım yakınlaşırız. Saygılarımla. Murat