Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Porto Bello Hotel Resort & Spa
Yakınlardaki Oteller
$113
CrownePlaza.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Hotel Su(Antalya)
$121
$109
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %11 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($122/gece) %11 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

Akra Otel(Antalya)
$241
$195
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$177
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$264
$221
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$339
$332
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
$476
$436
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$460
$388
Priceline
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
IC Hotels Green Palace(Antalya)
$341
Cancelon
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$394
$338
Cancelon
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %16 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($400/gece) %16 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

Yorumlar (1.485)
Yorumları filtrele
1.486 sonuç
Gezgin puanı
855
335
166
77
53
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
855
335
166
77
53
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
365-370/1.486 yorum
Yorum Zamanı: 27 Kasım 2016 mobil cihaz aracılığıyla

Hoteldeli konaklamamı 2 kez yapıyorum ve bu sefer memnun kalmadım.Gecen sene Animasyon daha iyiydi ve eğlenmiştik hotelde karşılama yok ve bilgilendirme yok.Missfir ilişkilerindeki Melik beyin eksikliği belli oluyor yemekleri çok iyi personelin daha cok ilgisi gerekli odaları yıpranmış ve yenilenmesi gerekli kısacası memnun kalmadım.

Konaklama tarihi: Kasım 2016, seyahat türü: Arkadaşlarla
2  Teşekkürler dejaybobo
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Aylin K - Porto Bello Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Kasım 2016

Değerli dejaybobo,

Tatiliniz için otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli yorumunuzu bizimle buradan paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
Porto Bello Resort & Spa Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen önerilerin yönetim olarak yapacağımız çalışmalara olumlu katkıda bulunacağına inanmaktayız.
Bu kapsamda sizden aldığımız olumsuz görüşleriniz konusunda gereken iyileştirmelerin yapılabilmesi için ilgili Departman sorumlularına ulaştırılmıştır.
Sizi yeniden otelimizde görmek dileği ve saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Sorumlusu
Aylin KOCAELİ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 22 Kasım 2016

Otelin konumu ve verilen hizmet çok iyi. Tüm personel ama özellikle resepsiyon görevlileri çok özenli ve güleryüzlü. Yemekler lezzetli ve yemek çeşidi çok fazla. Fiyatlandırma politikası güzel, bu kaliteye göre çok uygun fiyatlı. Otel yönetimine ve tüm çalışanlara teşekkür ediyorum... Kısacası tekrar Antalya'ya gidecek olsam aynı oteli tercih ederim.

  • Konaklama tarihi: Kasım 2016, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler Memo3570
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Aylin K - Porto Bello Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Kasım 2016

Değerli Memo3570,
Porto Bello Resort & Spa otelimizi tercih ettiğiniz ve zaman ayırarak güzel düşüncelerinizi Tripadvisor kullanıcılarıyla paylaştığınız için ayrıca teşekkür ederiz. Konaklamanız ile ilgili sizi memnun edebildiğimizi duymak bizim için çok büyük bir mutluluk.
Sizleri yeniden Porto Bello Resort & Spa ayrıcalıkları ile ağırlayabilmek umudu ile güzel ve sağlıklı günler dileriz.
Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Sorumlusu
Aylin KOCAELİ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 16 Kasım 2016 mobil cihaz aracılığıyla

Kasım ayında yedi gece konakladik . Yaş konsepti nasıl bilmiyorum kış konsepti üzerinden konuşmak gerekirse otel daha çok bir şehir oteli ve her taraf takım elbiseli adamlarla kaynıyor. Yani anlayacağınız kendimizi tatilde gibi hissetmedik. Otelde eğlence adına pek aktivite yok hatta hiç yok! Oda,lobi,restorant arası gittik geldik hep ama tabiki bu kış konseptiydi. Amacim kotulemek veya başka birsey değil ama bu otelde en iyi şey ne diye sorardanis, 'servis' derim ben bir restorant işletmecisi olarak söylüyorum bunu ; ben ömrü hayatımda bu kadar güler yüzlü bu kadar samimi personeller görmedim. Çok çok cokkk iyiler. Resepsiyonundan tutun restorantina lobi barina kadar hatta belboyuna housekeeper ina kadar bir dediğini ikiletmiyorlar aile havası oluşturuyorlar. Inanın ilk günlerde arkadaşımla beraber dönmek istedik fakat bizi burda tutan bu insanların o güzel yüzü ve hizmetiydi. Böylelikle kalmaya karar verdik. Özellikle lobi bar çalışanları ve Guest relation faki Aylin hanım malesef ki bizi buraya tekrar getirecek en büyük etken. Animasyon ekibi de bize iki güzel karaoke gecesi yaşattı. Herkes fazlasıyla işinin hakkını veriyor. Herkese çok teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Kasım 2016, seyahat türü: Arkadaşlarla
Teşekkürler Cennet H
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Aylin K - Porto Bello Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Kasım 2016

Değerli Cennet H,
Porto Bello Resort & Spa otelimizi tercih ettiğiniz ve zaman ayırarak güzel düşüncelerinizi Tripadvisor kullanıcılarıyla paylaştığınız için öncelikle teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince sizi personellerimizin ilgisi, alaka ve güler yüzlülüğü ile memnun edebildiğimizi duymanın mutluluğunu yaşamakdayız.
Sizleri yeniden Porto Bello Resort & Spa ayrıcalıkları ile ağırlayabilmek umudu ile güzel ve sağlıklı günler dileriz.
Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Sorumlusu
Aylin KOCAELİ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 14 Kasım 2016

12 kasım da tek gece olarak ailemle beraber antalyaya gelmiş otel olarakta porto belloyu tercih ettik.Fakat otelde resepsiyon haricindeki tüm branşların ciddi bir eğitimden gezmesi gerekmektedir.House keeping bile bornozun ücretli olduğunu yanlı bilgi vermesi doğrultusunda yarım saat odada bornoz beklemiş bulunmaktayım.Ve size mahalle ağzıyla konuşup, koridorlarda yüksek sesle konuşuyorlar.Lobi barda çalışanlarda müşterilerler senli benli konuşmaktadırlar.Resotrandakiler ise çalışmaktan mutsuz bir halleri vardır.Fiyatına göre idare bir oteldir.Fakat resepsiyondaki çalışanlar bu durumu profesyonellikleriyle kapatmalarına rağmen bir daha kesinlikle tercih etmeyeceğim bir oteldir.

  • Konaklama tarihi: Kasım 2016, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
2  Teşekkürler GİZEM A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Aylin K - Porto Bello Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Kasım 2016

Değerli GİZEM A,

Tatiliniz için otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli yorumunuzu bizimle buradan paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
Porto Bello Resort & Spa Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen önerilerin yönetim olarak yapacağımız çalışmalara olumlu katkıda bulunacağına inanmaktayız.
Bu kapsamda sizden aldığımız olumsuz görüşleriniz konusunda gereken iyileştirmelerin yapılabilmesi için ilgili Departman sorumlularına ulaştırılmıştır.
Sizi yeniden otelimizde görmek dileği ve saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Sorumlusu
Aylin KOCAELİ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 1 Kasım 2016 mobil cihaz aracılığıyla

Fena Değil İdare Eder Tabi Sezonuda Göz Önunde Bulundurmak Gerekli Normal olarak Turist Yok Çok FazlaYİNEDE HİZMET KALİTESİ İYİ GİDİLECEK HOTELLER LİSTESİNDE PERSONEL YETERSİZ BİRAZ bakanlık seminerleri ile çalışıyorlar genel olarak dolu geçiyor.

Konaklama tarihi: Kasım 2016, seyahat türü: İş için
1  Teşekkürler BeyzaBeyza1453
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Aylin K - Porto Bello Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Kasım 2016

Değerli BeyzaBeyza1453

Tatiliniz için otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli yorumunuzu bizimle buradan paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
Porto Bello Resort & Spa Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen önerilerin yönetim olarak yapacağımız çalışmalara olumlu katkıda bulunacağına inanmaktayız.
Bu kapsamda sizden aldığımız olumsuz görüşleriniz konusunda gereken iyileştirmelerin yapılabilmesi için ilgili Departman sorumlularına ulaştırılmıştır.
Sizi yeniden otelimizde görmek dileği ve saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Sorumlusu
Aylin KOCAELİ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın