Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“BOZULMUŞ ÜRÜNLER”

Nar Beach Bistro
24 / 1.479. sıradaki Restoranlar - Antalya
Mükemmellik Sertifikası
Fiyat aralığı: $1 - $3
Yemek seçenekleri: Gece Eğlencesi, Kahvaltı, Rezervasyonlar
Restoran detayları
Yemek seçenekleri: Gece Eğlencesi, Kahvaltı, Rezervasyonlar
Yorum Zamanı: 5 hafta önce

Yakın bir aile dostumuz mekanda yedikleri tavuktan dolayı zehirlendiler hastanelik oldular kesinlikle giderken 2 kere düşünün tavsiye etmiyorum

Ziyaret tarihi: Eylül 2020
Teşekkürler 439fatihy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici NarBeachBistro - Nar Beach Bistro, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Değerli 439fatihy,
Özellikle sizin bizzat kendinizin tecrube etmediğiniz bir olayda yakında olsanız bir aile dostunuzdan duyduklarınıza dayalı olarak, böylesine acımasızca bir olumsuz yorumda bulunduğunuz için objektif olamadığınızı belirtmek isteriz.
O yüzden bahsi geçen olayı bir kere de biz aşağıda belirtmek ve yorumunuzu tekrar gözden geçirmenize fırsat tanımak isteriz.
Öncelikle bahsi geçen olayda misafirlerimizin siparişleri kendi beyanlarına göre sadece tavuk değildir; biri tavuk diğeri ise et yemişlerdir. Dolayısıyla ortak bir yemek yememelerine rağmen aynı şikayeti yaşamaları, mağdur oldukları durumun işletmemizden kaynaklanmadığının en önemli belirtisidir.
Ayrıca mağduriyet yaşayan yakınlarınızın işletmemizde bulunduklarını belirttikleri gün tavuk ve köfte siparişi veren başkaca müşterilerimiz de olmuştur. Aynı günkü adisyonlarımızdan da görüleceği üzere 7 misafirimize tavuk, 18 misafirimize köfte ikramı yapılmış olup diğer hiçbir misafirimizden aynı veya benzer bir şikayet gelmemiştir. Ayrıca aynı gün öğlen yemeğinde personelimizin yemeğinde de ızgara köfte servisi yapılmış ve hiçbir benzer olay yaşanmamıştır.
Üstelik maalesef üzücü olan şudur ki yakın dostunuz olduğunu belirttiğiniz misafirlerimizden birinin ağabeyi olduğunu söyleyen Ramazan Bey isimli kişiye de misafirimiz olduğunu belirten Emrah Beye de “önceden haber vermeksizin kedisinin veya yakınlarının işletmemize gelerek tüm mutfak üretim süreçlerini izleyebilecekleri, gönül rahatlığı içerisinde mutfağımızı denetleyebilecekleri” konusunda davette de bulunulmuş ama maalesef bir cevap alınamamıştır.
Kalite kontrol uygulamalarında son derece titiz olan işletmemiz günlük menüdeki yemeklerin şahit numunelerini de yasal süresi içerisinde saklamaktadır. Bahsi geçen yakınlarınızın şikayeti üzerine yetkili Antalya İl Tarım Müdürlüğü nezdinde habersiz bir şekilde gelinmiş, yaptıkları denetimde tüm uygulamalarımızın sağlık mevzuatına uygunluğu belirlenmiş, hiçbir eksiklik veya olumsuzluk özellikle servis edilen ve üretimi yapılan mamullerden kaynaklı zehirlenmeye sebebiyet verecek bir çapraz bulaşı vb kaynaklı veya bakteriyel bir durum tespit edilmemiştir. Yapılan denetim son derece ayrıntılı olup mal kabul süreçlerinden başlayarak, ürünlerin saklanması, uygun ısılarda çözdürülmesi, gıdaların renk kodlarına göre uygun tablalarda kesilip kesilmediği, sebzelere ozon uygulanmasından, üretim süreçlerinin izlenim raporlarına, yağ ölçümlerinden , kullanılan yağlara, pirinç, tavuk, tereyağ, krema vb. risk yaratabilecek ürünlerin yanı sıra dondurucu dolabımızla beraber +4 diye değerlendirilen soğuk hava dolaplarımız da incelemiş ve tüm prosedürler adım adım takip edilmiş ve bu denetlemenin ardından işletmemizde uygulanan gıda hazırlanma, hijyen ve ürün üretim süreçlerinde bir sorun olmadığı tespiti yapılmıştır.
Kaldı ki kalite kontrol sürecine verdiğimiz özen nedeniyle işletmemiz olarak bağımsız bir denetim firması ile yaptığımız anlaşmamız gereğince zaten önceden haber vermeksizin yaptıkları Gıda Hijyen Denetiminde işletmemizde satın alma bölümünden başlayarak depolama üretim, servis ve sunum aşamalarını kapsayan tetkikler yapılmaktadır.
Yakınınızın yaşadığı sağlık problemleri şüphesiz ki üzüntü vericidir ancak işletmemizle bir ilgisi bulunmadığını bir kere de bizzat sizin kullandığınız bu platformda belirtmek isteriz.

Saygılarımızla…
Melih ÖZMEN

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum yazınYorumlar (250)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

8-12/250 yorum

Yorum Zamanı: 14 Eylül 2020

İlk defa gittim.Açıkcası ne bileyim tedirgindim biraz.Çünkü böylesi mekanlar keşketmek biraz şans ve ben o şansa denk geldim.Muhteşem lezzetine manzara eşlik edince hele bir de servis elemanlarının akabinde işletme sahibinin ilgisi takdire şayandı..Huzurlu bir müzik; rakınız,şarabınız,ya da ne bileyim damak tadınıza göre biranız vs.vs.İnsan başka ne ister ki :)Şu covid 19 var ya !!Böyle mekanların değerini bilelim.Garsonlar suratsız,servis kötü,ücret yüksek diyenler ;farkında mısınız .MEKANLAR ARTIK CORONA DAN DOLAYI EKSİK ELEMANLA ÇALIŞMAK ZORUNDALAR. Sizde artık şu yüksek EGONUZU bırakın da yediğiniz içtiğinizin değerini bilin . YAKINDA SOKAĞA BİLE çıkamezken böylesi kalteli ve samimi mekanları evlerinizde otururken hayalini kuracaksınız:)=)

Ziyaret tarihi: Eylül 2020
    • Değer
    • Hizmet
    • Yemek
1  Teşekkürler 473_zlemk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 14 Eylül 2020

Eşimin doğum günü için 12 Eylül akşamı mekanınıza geldik. Yemekten sonra doğrudan eve gittik ve yattık. Gece aniden ikimizde de zehirlenme belirtileri oldu şiddetli bir şekilde. Ölümün kıyısından döndük deyim yerindeyse. Bugün 2. Gün ve hala şiddetli bir şekilde belirtiler devam ediyor. Sizi aradığımız zaman bize bizden olduğu ne belli başka bişeyler yemişlerdir gibi bir cevap aldık. Çok çirkin bir üslupla karşılaştık. Böyle bir söylemin hiç hoş olmadığını belirtmek isterim. İkimiz de kendimizi bilecek yaştayız ne yiyip ne yemediğimizi biliyoruzdur diye düşünüyorum. Şikayet etsek bişeyi kanıtlayamacağımızı elbette ki biliyorum. Bir şekilde üste çıkarsınız nasıl olsa. Uğraşmak da istemiyorum. Yemekte bir yaşında bebeğimiz de yanımızdaydı ve neyseki o bişey yemedi. Eğer ona bişey olsaydı sonuna kadar giderdim sonucu ne olursa olsun. Sizin gibi dışarıdan güzel görünen bir işletmenin bozuk, soğuk ve lezzetsiz ürün önümüze getirmesini şiddetle kınıyorum.

Ziyaret tarihi: Eylül 2020
Teşekkürler 28peliny
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür NarBeachBistro - Nar Beach Bistro, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 hafta önce

Öncelikle 12 Eylül 2020 tarihinde işletmemizde yaşadığınızı belirttiğiniz olayla ilgili olarak yaptığımız görüşmede birinizin tavuk diğerinizin ise et yediğinizi ifade etmektesiniz. Dolayısıyla ortak bir yemek yememiş olmanıza rağmen aynı şikayeti yaşamanız, mağdur olduğunuz durumun işletmemizden kaynaklanmadığının en önemli belirtisidir.
Ayrıca işletmemizde bulunduğunuzu belirttiğiniz 12 Eylül günü gün tavuk ve köfte siparişi veren başkaca müşterilerimiz de olmuştur. Aynı günkü adisyonlarımızdan da görüleceği üzere 7 misafirimize tavuk, 18 misafirimize köfte ikramı yapılmış olup diğer hiçbir misafirimizden aynı veya benzer bir şikayet gelmemiştir. Ayrıca aynı gün öğlen yemeğinde personelimizin yemeğinde de ızgara köfte servisi yapılmış ve hiçbir benzer olay yaşanmamıştır.
Üstelik maalesef üzücü olan şudur ki ağabeyiniz olduğunu söyleyen Ramazan Bey isimli kişiye de eşiniz Emrah Beye de “önceden haber vermeksizin kedisinin veya yakınlarının işletmemize gelerek tüm mutfak üretim süreçlerini izleyebilecekleri, gönül rahatlığı içerisinde mutfağımızı denetleyebilecekleri” konusunda davette de bulunulmuş ama maalesef bir cevap alınamamıştır.
Kalite kontrol uygulamalarında son derece titiz olan işletmemiz günlük menüdeki yemeklerin şahit numunelerini de yasal süresi içerisinde saklamaktadır. Bahsi geçen yakınlarınızın şikayeti üzerine yetkili Antalya İl Tarım Müdürlüğü nezdinde habersiz bir şekilde gelinmiş, yaptıkları denetimde tüm uygulamalarımızın sağlık mevzuatına uygunluğu belirlenmiş, hiçbir eksiklik veya olumsuzluk özellikle servis edilen ve üretimi yapılan mamullerden kaynaklı zehirlenmeye sebebiyet verecek bir çapraz bulaşıvb kaynaklı veya bakteriyel bir durum tespit edilmemiştir. Yapılan denetim son derece ayrıntılı olup mal kabul süreçlerinden başlayarak, ürünlerin saklanması, uygun ısılarda çözdürülmesi, gıdaların renk kodlarına göre uygun tablalarda kesilip kesilmediği, sebzelere ozon uygulanmasından, üretim süreçlerinin izlenim raporlarına, yağ ölçümlerinden , kullanılan yağlara, pirinç, tavuk, tereyağ, krema vb. risk yaratabilecek ürünlerin yanı sıra dondurucu dolabımızla beraber +4 diye değerlendirilen soğuk hava dolaplarımız da incelemiş ve tüm prosedürler adım adım takip edilmiş ve bu denetlemenin ardından işletmemizde uygulanan gıda hazırlanma, hijyen ve ürün üretim süreçlerinde bir sorun olmadığı tespiti yapılmıştır.
Kaldı ki kalite kontrol sürecine verdiğimiz özen nedeniyle işletmemiz olarak bağımsız bir denetim firması ile yaptığımız anlaşmamız gereğince zaten önceden haber vermeksizin yaptıkları Gıda Hijyen denetiminde işletmemizde satın alma bölümünden başlayarak depolama üretim, servis ve sunum aşamalarını kapsayan tetkikler yapılmaktadır.
Yakınınızın yaşadığı sağlık problemleri şüphesiz ki üzüntü vericidir ancak işletmemizle bir ilgisi bulunmadığını bir kere de bizzat sizin kullandığınız bu platformda belirtmek isteriz.
Saygılarımızla…

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 Eylül 2020

Gerek manzarası gerek lezzetleri gereksede menüsüyle çok kaliteli bir mekan , herkese tavsiye ediyoruz , biraz pahalı gideceklere bilgi olsun

Ziyaret tarihi: Eylül 2020
1  Teşekkürler Saba2323
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 2 Ağustos 2020 mobil cihaz aracılığıyla

Garsonlar suratsız ama çok kaliteli bir kafe. Yemekler ve manzara ortam harıka. Kalite... fiyatı bu kaliteye göre normal

Ziyaret tarihi: Ağustos 2020
Teşekkürler matkabistan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.

Nar Beach Bistro işletmesini inceleyenler şunları da inceledi:

 

Nar Beach Bistro - hiç orada bulundunuz mu? Deneyimlerinizi paylaşın!

Bir Yorum Yazın Resim Ekleyin

İşletme Sahipleri: Hikaye sizin açınızdan nasıl?

Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.

Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın