Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Expedia.com
$178
View deal
Booking.com
$182
View deal
Agoda.com
$182
$138
View deal
$44 TASARRUF EDİN
Hotels.com$178
Priceline$163
Travelocity$178
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.776)
Yorumları filtrele
1.776 sonuç
Gezgin puanı
1.203
249
134
80
110
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.203
249
134
80
110
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
14-19/1.776 yorum
12 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Olumlu;

Tesisin Antalya'nın çok dışında olmayışı iyi. Havalimanından 20 dk sürdü. Ayrıca tesisin geniş olması ve içerisindeki olanakların bu geniş alana yayılmış olması da insanı rahatlatıyor. Belirli bir alana sıkışmış hissetmiyorsunuz. Sahil ve iskele alanı da keza aynı şekilde.

Resepsiyon'da giriş işlemlerimizi tamamlayan hanımefendiye odamızın manzarası hususunda bizlere yardımcı olduğu için teşekkür ederim. Gerçekten mükemmeldi.

Misafir ilişkilerindeki arkadaşlara günlük havlu çarşaf değişimi talebimde destek oldukları için teşekkür ederim.

Ana restoranda bulunan Gulnur, Emre (veya Eren de olabilir) ve İsmail isimli arkadaşlara çok teşekkür ederim. Misafire karşı yaklaşımları oldukça titiz ve özverili. Fakat İsmail Bey'e nezaketi ve işine ve misafire yönelik özverisi için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum. Her hotelde bu arkadaşlar gibi personeller olmalı.

Yemek çeşitleri yeterli ve lezzeti gayet iyiydi.

Lalezar Bar'daki (ismini yanlış telaffuz etmişsem affetsin :) Kenykei isimli gözlüklü hanımefendiye her talebimi tam istediğim gibi sunduğu için teşekkür ederim.

Olumsuz;

Tesis içerisinde her alanda barlar mevcut fakat her barda aynı alkolün olmayışı kötü. Votka, viski ve cinlerde iyi markalar genellikle havuz kenarındaki Lalezar Bar'da bulunuyor. Her barda aynı standart oturtulmalı kesinlikle. Tesis zaten geniş, bunun için Lalezar'a kadar yürümek bir süre sonra yoruyor.

Uzatma işlemlerimizi gerçekleştiren arkadaş bilgi vermemiş olacak ki temizlik görevlisi odamıza boş sanarak giriş yaptı ve o esnada havuza inmek için hazırlanıyorduk. Hiç hoş olmayan ve hotel açısından büyük hayal kırıklığı yaratan bir durum oldu bizim için. Bu tarz basit fakat sonuçları memnuniyetsizlik yaratan hatalar böyle bir hotelde asla olmamalıydı.

Çıkışımızda akşam 7 gibi orada bulunan arkadaş her kimse işini çok sallamadığı aşikar. Valizlerimizi teslim almak istediğimizi kendisinden rica ettik, telefondan kafasını kaldırmayıp lakayt bir şekilde topu Cabbar ismindeki arkadaşa attı. Misafiri önemsemeyecek kadar Instagram bağımlısı olunmamalı.

Bir görevli havuz kenarında bardaklarımızla oturamayacağımızı belirterek absürt bir şekilde bardaklarımızı elimizden alıp sehpaya kaldırmıştı, bu saçmalık hakkında Misafir İlişkileri'nden geri dönüş beklemiştim fakat dönmediler.

Call center a bir çok kez ulaşım sağlayamadım. Kimi zaman ulaştığımda da sorduklarımın cevabının alamadım. Amaç yardım etmek ve bir şekilde çözüm üretmek olmalı. Bu noktada tesis ve operasyon hususunda da bilgi eksiklikleri olduğundan "fikrim yok" cevabını aldığım oldu bir çok kez.

Lalezar Bar'daki Can Bey in misafirlerin tercihlerini personel olarak sorgulaması ve yorumlaması hiç hoş değil. Alkol içmek-içmemek veya sert-hafif içmek gibi bir çok çeşitli tercih misafirlerin kendisini bağlar. Misafir olarak bu noktada değerlendirme beklemiyoruz, seviyeli bir hizmet bekliyoruz.

Oda ipucu: Deluxe Superior Oda manzarası daha güzel
Konaklama tarihi: Eylül 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler beratduman
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ekim 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır. Görüşlerinizi paylaştığınız için size teşekkür eder, memnuniyetsizliğiniz için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Görüşlerinizi tesiste bulunduğunuz süre içinde tarafımıza iletmiş olmanızı arzu ederdik. Tüm konuları çözüme kavuşturarak, sizlerin memnuniyetini sağlayabilirdik. Tesisimizde ortalama olarak 800 üzeri personel siz değerli misafirlerimize hizmet vermektedir. Tüm ekip arkadaşlarımız güler yüzle sizlere hizmet edinmeyi görev edinmişlerdir.
Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır.
Personellerimizin davranış standartları eğitimi aldıktan sonra göreve başladıklarını sonrasında periyodik olarak eğitime tabi tutulduklarını da ayrıca bilmenizi isteriz. Misafirlerimizin sağlıklı bir ortamda hizmet alabilmelerini sağlamak esneklik kabul etmediğimiz bir durum olduğundan bazen alışılmışın dışında olan hizmetlerimizin sizlere rahatsızlık verdiğinin bilincinde olarak açıklamak isteriz ki ; yiyecek içecek hizmetlerimizin sosyal ortamlarda ulaşılabilirliği, servis anlayışı ve kullanılan malzemeler önceki yıllara nazaran değişiklik göstermektedir. Otelimizde seçkin ve tercih edilen yiyecek içecek markaları ile hizmet vermeye devam etmekteyiz. Misafirlerimizin alışık oldukları hizmet kalitemizden ödün vermediğimizi de bu bağlamda belirtmek isteriz. Otel konseptimizde vermeyi taahhüt ettiğimiz her türlü hizmet eksiltilmeden devam etmektedir.
Konsept gereği tümr barda Alkollü ve Alkolsüz içecekler mevcuttur.
Telefonda görüşmemize istinaden Yorumunuzda bahsettiğiniz konular yönetimimiz tarafından dikkate alınmış ve önleyici faaliyetler arttırılmıştır. Gerekli aksiyonlar alınacağını temin ederiz.
Tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır.
Otelemizde sizleri ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağız!
Yeniden görüşmek dileğiyle


Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otel yetkililerine telefon aracılıgı ile geri bildirimde bulundum hicbir sekilde ilgilenilmedi.otelden ayrılana kadarmış hersey yuzumuze gulmeleri vs. Ayrıca fotograf bolumundeki laz fotografcıda daha iyi fotograf cekmemi istiyorsan daha fazla para verceksiniz gibi hitamlarda bulundu buna da tedbir alinmalı.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler burakozkalpp
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ekim 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır. Görüşlerinizi paylaştığınız için size teşekkür eder, memnuniyetsizliğiniz için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz.
Misafir memnuniyetini ölçümlendirmek adına otelimizde konaklayan her misafir ile görüşmek kalite politikamızın vazgeçilmezleri arasındadır. Çağrı merkezimiz misafir ilişkileri departmanına bağlı olmakla birlikte tüm gün hizmetinizdedir. Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız Swandor bünyesindeki otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.Bahsettiğiniz konularla ilgili Aksiyon alacağımızı da belirtmek isteriz.Swandor bünyesindeki otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla
Misafir İlişkileri


Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin konumu harika,sahil uzun ve sırf kum,çalışanlar size mutlu bir tatil geçirebilmeniz için çabalıyorlar çözüm odaklı ve güler yüzlüler,hem çocuklu ailelere hem yetişkinlere hitap eden aktiviteler var,otelin çok geniş alama kurulu olması nedeniyle ortak alanlarda rahat hareket edilebiliyor.Her yer yenilenmiş ve tertemiz ,özellikle pandemi döneminde alınan önlemler ve itinalı davranışları dikkat çekici,fiyatına göre çok iyi tatil yapabileceğiniz bir otel.Swandor Topkapı ailesine teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Serkan B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,
Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Güzel bulduğumuz nadir otellerden biri oteli begendık yemekleri cesıtli ve lezzetli bulduk oda temizliği iyiydi ana restaurantta ki kahvaltılar süperdi akşam yemeklerı de bol çeşitliydi. Personel güleryüzlü çok çalışkan havuzlar büyük temiz iskele denizi güzeldi pastanedekı yaylılar bızı çok mutlu etti. Animasyon geliştirilebilir, Misafir ilişkileri Zeliha ve safiniz hanımla harika bir sohbette bulunduk. Ve odamızı temizleyen bayan aşırı ilgiliydi.Teşekkürler hersey için.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler borag222
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,
Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Tatil için gittiğimiz yerde burnumuzdan geldi kızımın gözünün altı açıldı ve 3 dikiş atıldı. Çocuklu aileler için kesinlikle önermiyorum odalardaki yatak ve bazanın birbirini karşılamaması ve yatağın köşe kısımlarında 5 Cm lik açıklıklar olması kabul edilemez!!!

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler mesutkarakas27
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz ,
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimizi iletmek isteriz. Yaşadığınızı ifade ettiğiniz durum ile ilgili konaklamanız esnasında sizlere sözlü olarak , daha sonrasında şikayetiniz üzerine polis merkezinde yazılı olarak cevapladığımız gibi : Oda donanımlarımız genel kabul görmüş teknik standart ve özelliklere sahip , kaliteli - güvenli malzemelerden üretilmiştir. Yatak ve bazanın teknik detaylarında herhangi bir imalat hatası veya riskli bir durum olduğunu düşünmemekteyiz. Unutulmaması gereklidir ki çocuklar ailelerinin sorumluluğu altındadır .

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın