Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
eDreams
Hotels.com
$163
View deal
FindHotel
$163
$121
View deal
$42 TASARRUF EDİN
Booking.com
Expedia.com$163
Priceline$149
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.779)
Yorumları filtrele
1.779 sonuç
Gezgin puanı
1.206
249
134
80
110
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.206
249
134
80
110
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
16-21/1.779 yorum
5 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin konumu harika,sahil uzun ve sırf kum,çalışanlar size mutlu bir tatil geçirebilmeniz için çabalıyorlar çözüm odaklı ve güler yüzlüler,hem çocuklu ailelere hem yetişkinlere hitap eden aktiviteler var,otelin çok geniş alama kurulu olması nedeniyle ortak alanlarda rahat hareket edilebiliyor.Her yer yenilenmiş ve tertemiz ,özellikle pandemi döneminde alınan önlemler ve itinalı davranışları dikkat çekici,fiyatına göre çok iyi tatil yapabileceğiniz bir otel.Swandor Topkapı ailesine teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Serkan B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,
Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Güzel bulduğumuz nadir otellerden biri oteli begendık yemekleri cesıtli ve lezzetli bulduk oda temizliği iyiydi ana restaurantta ki kahvaltılar süperdi akşam yemeklerı de bol çeşitliydi. Personel güleryüzlü çok çalışkan havuzlar büyük temiz iskele denizi güzeldi pastanedekı yaylılar bızı çok mutlu etti. Animasyon geliştirilebilir, Misafir ilişkileri Zeliha ve safiniz hanımla harika bir sohbette bulunduk. Ve odamızı temizleyen bayan aşırı ilgiliydi.Teşekkürler hersey için.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler borag222
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,
Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Tatil için gittiğimiz yerde burnumuzdan geldi kızımın gözünün altı açıldı ve 3 dikiş atıldı. Çocuklu aileler için kesinlikle önermiyorum odalardaki yatak ve bazanın birbirini karşılamaması ve yatağın köşe kısımlarında 5 Cm lik açıklıklar olması kabul edilemez!!!

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler mesutkarakas27
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz ,
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimizi iletmek isteriz. Yaşadığınızı ifade ettiğiniz durum ile ilgili konaklamanız esnasında sizlere sözlü olarak , daha sonrasında şikayetiniz üzerine polis merkezinde yazılı olarak cevapladığımız gibi : Oda donanımlarımız genel kabul görmüş teknik standart ve özelliklere sahip , kaliteli - güvenli malzemelerden üretilmiştir. Yatak ve bazanın teknik detaylarında herhangi bir imalat hatası veya riskli bir durum olduğunu düşünmemekteyiz. Unutulmaması gereklidir ki çocuklar ailelerinin sorumluluğu altındadır .

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ortamı ve yemekleri çok sevdiğimiz için 3 günlük tuttuğumuz otelde günü 4'e çıkardık. Yemekler, hizmet, servis, temizlik harika. Adlarını bilmediğimiz tüm personel ve Hünkar Restaurant bölümündeki İsmail Bey çok yardımseverdi. Pandemiye uygun olarak her şey düşünülmüş. Otel kalabalık değildi. Kaliteli ve dışarıda pahalı olan içkiler de ücretsizdi. Eksiklikleri ise odalarda ütü olmaması ve ütüleme hizmetinin de bulunmaması, saç kurutma makinelerinin zayıf olması.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 637ay_eg_lb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,
Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Belirtmek isteriz ki otelimizde kuru temizleme hizmeti mevcuttur. Misafirlerimize ütü hizmeti bu şekilde sunulmaktadır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otele 3. Gelişimiz,daha önce begenerek geldigim zevk aldigim kaliteli bir oteldi. Fakat bu sene ilk günden itibaren hayal kirikligiyla basladik. Resepsiyonda sahin bey haric hic birisi yardimsever ve insancil degiller. Otelin kaliteside musteri portfoyude cok düşmüş. İcecekler kalitesiz yemekler yetersiz ve lezzetsiz. Pandemi kurallarinada dikkat edilmiyor. Tek güzel şey sahildeki dondurma! Genel olarak musteri memnuniyeti odaklı degıl, 5115 nolu odada hala konaklamaktayım ama memnun kalmadan.. siz gelmeden önce bir kez daha düşünün..

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler yagmuro511
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz,

Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Mükemmeli yakalamak adına sizden gelen yorumlar, bizler için her zaman çok kıymetli, siz değerli misafirlerimizin görüşleriyle çok daha iyi olacağımızdan hiç şüphemiz yok.
Sizlerle yapılan telefon görüşmesinde ve sonrasında harika geçen tatilinize eşlik etmenin gururunu yaşıyoruz. Ayrıca tesisimizi tekrar tercih edeceğinizi duymak bizleri çok mutlu etti. Yorumunuzda bahsettiğiniz konular yönetimimiz tarafından dikkate alınmış ve önleyici faaliyetler arttırılmıştır.
Tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır.

Otelemizde sizleri ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağız!


Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın