Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.748)
Yorumları filtrele
1.748 sonuç
Gezgin puanı
1.175
249
134
78
112
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.175
249
134
78
112
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
69-74/1.748 yorum
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

plaja yakın kaliteli bir deniz oteli.kum plajı var.farklı yaş grubundaki çocuklar için havuzu var.aquapark konusunda iddaalı olduğunu söyleyemem,ama denizin güzelliği,havuzda çok vakit geçirmenize gerek bırakmıyor..yemek içme süresi ve toplu alan kullanımında pandemi süreciyle ilgili gerekli önlemler alınmıştıydı.lezzet olarak 5*standardının biraz altında kaldığını hissettik. herşey dahil konsepti çok kısa bir süre sonra sabah ve akşam yemeği olarak yaşamaya başladık.gittiğimiz dönemdeki fiyatına göre beklentilerimizi dört dörtlük karşıladı..

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler ozcan1can
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki olumlu yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel odaları,denizi, yemekleri ile çok memnun kaldığımız bir otel oldu.. personelleri çok güler yüzlüydü..Ayrıca Ets turdan Can bey otele ilk vardığımızda bizimle yeteri kadar ilgilendi.. yemekler enfesti..daha ne olsun..

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler tolunay_1979
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Oda temizliği çok iyi değildi açıkçası.Derya restaurantta sıcak yemek bulma şansımız pek olmadı.Ama yemekler genel itibariyle lezzetliydi.Havuz muhteşemdi.Personel yeterince ilgiliydi.Organizyonlar çok iyiydi.Yeterince eğlendik çünkü.Canlı müzik performansları gayet güzeldi.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler ercanguney
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki olumlu yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Günlük toplantılarda çalışanlarımıza özellikle el hijyeni olmak üzere tüm temizlik ve hijyen kurallarını hatırlatıyor ve uygulanmasını sağlıyoruz. Temizlik ve hijyen talimatlarımızı günceller ve çalışanlarımıza gerekli eğitimleri veriyoruz.
Misafir odalarımızı titizlikle temizliyor ve dezenfekte ediyoruz. Tüm temizlik ve dezenfeksiyon süreçlerinde yaygın olarak kullanılan yerlere (resepsiyon, kapı kolları, asansör ve düğmeler, ortak tuvaletler vb.) Daha duyarlıyız.
Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otele ilk geldigimizde neredeyse hic hos karsilanmadik. Resepsiyon hizmeti hic kaliteli degildi, otel hakkinda hic bir ön bilgilendirme yapilmadi ve bir hayli bekletildik. Ilk geldigimizde alakart restorana rezervasyon yaptirmak istedik ancak restoranda yer oldugu halde rica da etmemize ragmen rezervasyon saatinin gectigini söyleyip bizi gecistirdiler. Giriste valizlerimizi takip edilmedi ve disarida birakildi. Görevlilere tekrar valizlerimizi tanitmak zorunda kaldik. Bize oda numaramizi verdiler ama ayni kalitede sanilan diger otellere göre odaya kadar eslik edilmedi. Odayi aramak icin kendimiz caba göstermek zorunda kaldik. Odaya ilk girdigimizde carsaflarda lekeler vardi.
Calisanlar Covid-19 önlemini aliyorlardi fakat misafirler sosyal mesafe konusunda her yerde dipdibe ve maskesiz olarak tatil yapiyorlardi.

iyi olan ve memnun kaldigimiz tek sey, restorandaki yemek ve hizmet kalitesiydi, bunun disinda pozitif baska hic bir konuda bu oteli malesef öneremeyiz.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler cizmeci2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır. Görüşlerinizi paylaştığınız için size teşekkür eder, memnuniyetsizliğiniz için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Görüşlerinizi tesiste bulunduğunuz süre içinde tarafımıza iletmiş olmanızı arzu ederdik. Tüm konuları çözüme kavuşturarak, sizlerin memnuniyetini sağlayabilirdik.Tesisimizde ortalama olarak 800 üzeri personel siz değerli misafirlerimize hizmet vermektedir. Tüm ekip arkadaşlarımız güler yüzle sizlere hizmet edinmeyi görev edinmişlerdir. Servis departmanımızın performansı hakkındaki kıymetli yorumlarınız ilgili departman yöneticilerine özellikle iletilmiştir.Alacrte Restaurantlarımız rezervasyon usulü çalışmakta, ve birgün öncesinde müsaitlik doğrultusun da yapılmaktadır, Bahsettiğiniz gibi yardımcı olunmadı, geçiştirildi olarak değerlendirmenize üzüldüğümüzü ayrıca belirtmek isteriz, persoenlimiz ve tüm çalışanlarımız misafir memnuniyeti için gereken özveride bulunmaktadır. Alacrte restaurantımız da müsaitlik olması halinde ı emin olun rezervasyonunuz yapılırdı.
Bahsetmiş olduğunuz konular ile ilgili kontrollerimizi detaylı araştırmalar yapıp, gerekli görülen yerlerde Swandor yönetimi olarak aksiyon alacağımıza emin olabilirsiniz. Umarız sizleri tekrar tesisimizde ağırlama fırsatımız olur.
Misafir memnuniyetini ölçümlendirmek adına otelimizde konaklayan her misafir ile görüşmek kalite politikamızın vazgeçilmezleri arasındadır. Çağrı merkezimiz misafir ilişkileri departmanına bağlı olmakla birlikte tüm gün hizmetinizdedir. Ayrıca resepsiyon karşısında misafir ilişkileri birimi bulunmaktadır. Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız Swandor bünyesindeki otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Cok mükemmel bi tatil oldu ve seneye insallah yine gelecegiz.. herseyi dört dörtlük hele ki mutfakdan cikan yemekler fevkalade müthis harika tadı damagımızda kaldi.. odalar ve temizligi en üst seviyede otel ve sunumu ayri bi güzel

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler 922hayo
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Обслуживание гостей/стойка регистрации Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Eylül 2020

Degerli misafirimiz,

Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ve yemeklerimiz ile ilgili yapmış olduğunuz olumlu yorumlar bizi çok mutlu ve motive etmiştir. Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız Swandor bünyesindeki otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın