Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.744)
Yorumları filtrele
1.744 sonuç
Gezgin puanı
1.172
248
134
78
112
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.172
248
134
78
112
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
107-112/1.744 yorum
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin personel çok iyiydi ama sayıları yetersizdi. Covid-19 önlemleri alınmıştı ama kalabalık dışında. Havuzda şezlong bulmak sıkıntıydı ve gittiğimiz dönemin kalabalığı göz önüne alınınca ufaktı. Gece eğlenceleri çok iyiydi. Yemekler çok lezizdi.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Tour510011
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır.

Bahsetmiş olduğunuz konular ile ilgili kontrollerimizi detaylı araştırmalar yapıp, gerekli görülen yerlerde Swandor yönetimi olarak aksiyon alacağımıza emin olabilirsiniz. Eğer konaklamanız esnasında paylaşmış olsaydınız tatilinizi güzel geçirmeniz adına elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirdiniz. Umarız sizleri tekrar tesisimizde ağırlama fırsatımız olur.

Saygılarımızla
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Berbat bir tatil geçirdim belirli bir seviyeden sonra mafya adabiyla işletmecilik anlayışına burunuyorlar. Tamamiyle fiyasko bir tatil geçirdim ailemle diyebilirim. Kesinlikle birdaha otel tatili yapmayacağım beni resmen otel tatilinden soguttular

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler efsanebozbeyhty
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz ,
Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Gerçeği yansıttığı sürece tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır.

Yorumlarınızda bahsettiğiniz '' Mafya adabıyla işletmecilik '' çok anlaşılabilir bir ifade değildir. Bu ifade ve devamındaki yorumunuz ile hangi konuyu kastettiğiniz anlaşılmamaktadır.
Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Çalışanlar çok güler yüzlü. Hizmet harika. Otelin konumu ve yeri tatmin edici. Yemekler her seferinde farkli ve lezzetliydi. Puani oda temizliğinden kirdim. Çünkü bazi gün oda temizliği yapilmadi. Sonuç olarak Tavsiye ederiz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Emre0616
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır.Bahsetmiş olduğunuz konular ile ilgili kontrollerimizi detaylı araştırmalar yapıp, gerekli görülen yerlerde Swandor yönetimi olarak aksiyon alacağımıza emin olabilirsiniz. Eğer konaklamanız esnasında paylaşmış olsaydınız tatilinizi güzel geçirmeniz adına elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirdiniz. Umarız sizleri tekrar tesisimizde ağırlama fırsatımız olur. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

İlk kez bir otelde 2. kez konakladık, 2 sene önce de memnun kalmıştık. Yiyecek kalitesi çok iyi, yemekler lezzetli. Yiyecekleri çalışanlar istediğiniz yemekten istediğiniz miktarda koyuyor. Pandemi ile ilgili otelin alması gereken tüm tedbirler alınmış. Gerisi size kalıyor. Alan olarak çok geniş olduğu için avantajlı bu dönemde. Sadece ana restoran kapalı oraya da girişlerde maske dağıtılıyor ve bu kapalı alanda maske takmak zorunlu. Yemeğinizi alıp açık alandaki masalardan birine oturup yiyebiliyorsunuz. Çalışanlar içecekleri hızlıca getiriyor. Hatta sipariş verdikten sonra 1 2 kişi daha soruyordu genelde sipariş verip vermediğimizi. Çocuk havuzu eğlenceli. Çocuklar için kapalı oyun alanı alanı tedbir amaçlı kapalı. Açık oyun parkı kullanılır durumda. İskeledeki şezlonglarda vakit geçirmek çok keyifli.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler gozde a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Umarız sizleri tekrar tesisimizde ağırlama fırsatımız olur. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Kötü yemek,kötü a la Carte,kötü balayı hizmeti
Oda temizliği,havuz ve deniz güzeldi.

Plajda snack barda pizza yapan arkadaşa teşekkürler, çok başarılıydı.

Rezalet ötesi a la carte'ı hiç unutmayacağım.
Çıkışta gidip açık büfede yemek yedik.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler kansavkaplan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli misafirimiz,

Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır. Görüşlerinizi paylaştığınız için size teşekkür eder, memnuniyetsizliğiniz için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Görüşlerinizi tesiste bulunduğunuz süre içinde tarafımıza iletmiş olmanızı arzu ederdik. Tüm konuları çözüme kavuşturarak, sizlerin memnuniyetini sağlayabilirdik.Tesisimizde ortalama olarak 800 üzeri personel siz değerli misafirlerimize hizmet vermektedir. Tüm ekip arkadaşlarımız güler yüzle sizlere hizmet edinmeyi görev edinmişlerdir. Departmanımızın performansı hakkındaki kıymetli yorumlarınız ilgili departman yöneticilerine özellikle iletilmiştir.Misafir memnuniyetini ölçümlendirmek adına otelimizde konaklayan her misafir ile görüşmek kalite politikamızın vazgeçilmezleri arasındadır. Çağrı merkezimiz misafir ilişkileri departmanına bağlı olmakla birlikte tüm gün hizmetinizdedir. Ayrıca resepsiyon karşısında misafir ilişkileri birimi bulunmaktadır. Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız Swandor bünyesindeki otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın