Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.749)
Yorumları filtrele
1.749 sonuç
Gezgin puanı
1.177
248
134
78
112
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.177
248
134
78
112
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
115-120/1.749 yorum
8 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

26 Ağustos 01 Eylül tarihlerinde 4137 nolu odada konakladık. Öncelikle gelirken birkaç olumsuz yorum olduğundan dolayı biraz da olsa tereddüt etmiştim. Fakat geldikten sonra kafamda ki soru işaretleri gitti.
Temizlik: Odalar, restoranlar, havuzlar, yeşil alanlar temiz
Yemekler: lezzetli ama çeşit olarak biraz daha düşünülmesi gerekir
Personel: Elinden geleni yapıyorlar. Hiç sorunsuz.
Mimari: Güzel
Covit önlemleri: Tüm personel maske takıyor. Önlemler alınmış
Eee daha naapsınlar
Bu fiyata gayet başarılı
Otel idaresine

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 64haydarc
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Bu sene 2. Sefer geldiğim Swandor Topkapı Palace tüm beklentilerimi karşıladı. Covid-19 sebebiyle çok tereddütle gelmiştim ama otelin tüm alınabilecek önlemlemleri aldığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.Heryerde dezenfektanlar var. Kapalı alanlara maskesiz alınmıyor, maske ihtiyacınızı karşılıyorlar. Aynı zamanda kapalı kısımlara girişinizde ateşiniz ölçülüyor. Bundan sonrası size kalmış. Plajlar, yemek salonları,havuz kenarında siz sosyal mesafeyi ayarlamalısınız ve gerekirse diğer misafirleri uyarmalısınız. Odalar , asansörler dezenfekte ediliyor. Temizlik işine daha bir önem verilmiş gördüm. Çok sıcak olmasına rağmen çalışanların hepsi maskeli ve usulunce takıyorlar. Ben sadece bir kaç misafiri uyarmam gerekti. Misafir profili iyi , bu yüzden sorun etmeden ikazıma olumlu yaklaştılar. Çalışanlar güleryüzlülerdi.Animatörler pandemi dolayısıyla sınırlı etkinlikler yapabiliyorlardı ama iyilerdi. Olcaya bu konuda ayrıca teşekkür ederiz. Müşteri hizmetlerinden Zeliha hanıma da ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Değerlendirmelerimi dikkatle dinledi ve daha daha hangi konuşarda iyileştirme için notlarını aldı. Yemek konusunda ise ilk geldiimde de aynı fikirdeydim, özellikle tatlı bölümü çok zengin ve iyi. Kırmızı et , beyaz et hergün çeşitleriyle bol bol vardı. Bitme , sıra sıkıntısı olmadan yemeklerimizi yedik. Kesinlikle aç kalmazsınız.Denizinin çok berrak olmasa da temiz ve kum olması çok iyiydi. Denizin keyfini çıkarabiliyorsunuz. Cankurtaranların( havuz ve denizdeki) gerçekten dikkatle misafirleri takip ettğine bizzat şahit oldum.Hergün canlı müzik çok keyifliydi. Umarım sağlık, sıhhatle bir daha , pandemiyi atlatmış olarak yine gelirim. Yarın memnun olarak ayrılacağım.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Aysayd
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Garsonlarınızın hizmetinden çok memnun kaldık. Özellikle Hıdır Bey’e müşterilerle tek tek ilgilendiği ve alaka gösterdiği için çok teşekkür ederiz. Otele girdiğimiz ilk andan itibaren çalışanların Güler yüzü müşteri olarak bizleri son derece memnun etti.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 203busenurd
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Обслуживание гостей/стойка регистрации Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Degerli misafirimiz,

Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptığımız çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır. Personellerimiz ile ilgili yapmış olduğunuz olumlu yorumlar bizi çok mutlu ve motive etmiştir. Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız Swandor bünyesindeki otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

1-4 eylul tarihleri arasında konakladım. İlk check in için konuşacak olursam gercekten de bilgilerde de belirtildiği gibi odanız tam 14.00 te hazır oluyor olaki Erken varırsanız otele hazırlıklı gidin. Otel muhtemelen tam kapasite çalışıyor ruslar çoğunlukta ve bir hayli kalabalıktı. Odalar yenilenmiş ve tertemizdi her gün havlularımız değişti odalar temizlendi. Yemekler ve çeşitler boldu ve etler mezeler çok lezzetliydi.5 yıldız her sey dahil konsept sunup sürekli tavuk ve hindi çıkartan otellerden değil yani yemek konusunda hassassanız gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Yalnızca Tatlı konusunda biraz zayıf buldum. Alkoller de kaliteliydi 1.sınıf alkollerin cogunu tuketebiliyorsunuz yalnızca koktely çeşitleri zayıf kalmış. Ama en büyük tesekkürü personeller hakediyor. Garsonundan gurst relationa restorandaki mutfak personeline kadar herkes cok saygılı ve özverili çalışıyor. Otel rus ve ingiliz istilasında olmasına karsın o kalabalıkta bile tüm personel suratını asmadan çalışıyordu. Bu kalabalıkta garson sayısının artırılması gerekiyor çünkü yetişemedikleri saat dilimleri oluyor. Daha sakin bir tatil sezonunda tekrar gelmeyi düşünürüz genel itibariyle güzel bir tatildi tüm personele tesekkürlerimi iletiyorum

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler Ecballium
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ramazan bayramında iki günlük kısa bir tatili burada değerlendirmiştik, 30 Ağustos haftası uzun bir tatil fırsatımız oldu. bu sefer farklı bir yer olsun diyerek yanında bulunan yine büyük bir oteli tercih ettik, ama anladık ki boşuna macera arıyormuşuz! o otelde 1 gece zor dayandık, hemen ETS turdan Hamiyet hanım ile görüşüp Topkapı Palace a geçmek istediğimizi belirttik, sağolsun çok ilgilendi ve bizi hemen o rezaletin içinden kurtardı.
bu otele gelince, daha girer girmez güler yüz ile karşılanıyorsunuz, pandemi önlemleri üst seviyede, yemeklere kesinlikle ulaşamıyorsunuz, maskeli bir personel size yemek veriyor, yemek almak için maskeli olmanız şart, yemekhaneye girerken bile ateşiniz ölçülüyor. sürekli maske dağıtımı yapılıyor. dezenfektan her noktada bulmanız mümkün.
diğer otelden kaçtığımızı belirtince Resepsiyonda bulunan Ebru hanım da bize çok yardımcı oldu, kendisine ailem ve kendi adıma çok teşekkür ediyorum. çok keyifli güzel bir tatil geçirdik. yemekler gayet lezzetli, içecek çeşitleri de gaytet tatmin ediciydi. en önemlisi de çalışanların çok güler yüzlü olmalarıydı.
tüm Swandor ailesine bu güzel tatil için teşekkür ederiz.

Oda ipucu: dubleks odalar aileler için ideal
Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler brhnkaya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz

Öncelikle Swandor ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki mükemmel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak, misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda aileniz ile tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk ve onur duyarız.

Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın