Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Hotel Su(Antalya)
$144
$137
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Barut Lara(Antalya)
$502
$447
Hotels.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Delphin Palace Hotel(Antalya)
$439
$377
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %10 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($418/gece) %10 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

$685
$640
CrownePlaza.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$536
$457
Hotels.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$591
$567
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$263
$249
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
Akra Otel(Antalya)
$192
$153
Priceline
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
IC Hotels Green Palace(Antalya)
$349
Cancelon
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (1.230)
Yorumları filtrele
1.230 sonuç
Gezgin puanı
772
296
94
32
36
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
772
296
94
32
36
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
67-72/1.230 yorum
Yorum Zamanı: 19 Kasım 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Daha oncelerde de ziyaret ettigim bir Otel .Karsilama ve gun icerisinden cikis anina kadar gecen sure icerisinde calisan arkadaslarin ilgisinden ve guleryuzunden memnun kaldim.Yemekleri ve menu fena degil.Odalarin ve Otel ici konfor bence Otel in yasi itibariyle yetersiz , bir degisim ye yenileme gerekli.En azindan odadaki , koridordali halilar , yenilenmeli , yamali hali hic hos degil.Bir onceki yorumundaki beklentimin halen gecerli oldugu ve bu siniftaki bir Rixos Otelinin kapali bir yuzme havuzuna ihtiyaci oldugunu yineliyorum, Otelin degil de musteri ihtiyaci demek daha dogru bir yaklasim.Bir de dinlenme bolumu 1. Kat balkonunun kapi girisindeki karo taslari yerinden oynamis ( cogu) dengenizi bozuyor ve ses cikartiyor, kucuk bir ayrinti degil , 8 aydir Boyle oldugunu belirtti calisan arkadaslar .Bir gecede onarimi yapilabilir bence.
Müşteri beklentilierini oncelikler listesine almaniz , daha iyi bir Otel hale getirmeniz dilklerime.
Rixsos gurubunun bunu yapacak guce ve insan kaynagina zaten sahip oldugunu dusunuyorum.
Saygilarimla.


Uğur YAPICI.

Konaklama tarihi: Ekim 2017, seyahat türü: İş için
Teşekkürler Ali Ugur Y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Çağatay K - Rixos Downtown Antalya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Kasım 2017

Değerli Misafirimiz;

Öncelikle zaman ayırarak tarafımıza iletmiş olduğunu yorumunuz için sizlere teşekkür ederiz. Sizlerin geri bildirimleriyle mükemmeli hedef alan hizmet kalitemizin kilometre taşlarını oluşturmakta ve bu doğrultuda hızla ilerlemekteyiz.

Mevzu bahis bir kaç konu haricinde sizleri otelimizden memnun uğurlamak bizleri oldukça mutlu etmiştir. Diğer bahsetmiş olduğunuz konular da ilgili departmanlarımızla ve yönetimimiz ile paylaşılmış olup ivedi bir şekilde gündeme getirilmiştir. Bunun yanı sıra iletmek isteriz ki bahsetmiş olduğunuz karo taşlarımız Rixos Lounge restoranımızın terasında bulunan ve biriken suların tahliyesini gerçekleştiren bir kanalın üzerinde bulunmaktadır. Öyle ki bu kanalımız özellikle kış aylarında düzenli aralıklarla açılmakta ve tüm gider temizlenmektedir. Karo taşlarımız ihmal sebebiyle değil bilerek ve temizliğe el verişli olması sebebiyle sabitlenmemektedir. Aksi halde gidere ulaşımın sağlanamayacağı ve gerekli temizliğin yapılamayacağını belirtmek isteriz.

Umarız sizleri otelimizde tekrar ağırlama fırsatını bizlere vererek hayal ettiğiniz bir deneyimden daha fazlasını sizlere yaşatma şansını bizlere tekrar tanırsınız. En kısa zaman da tekrar sizleri otelimizde görmek dileklerimizle.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 16 Kasım 2017

Daha önce de tercih ettiğim gibi kendine özgü güzelliğe sahip harika bir otel Rıxos Hotel bugün yine grup olarak tercih etmiş oldugumuz Rixos Downtown hotel deyiz.Hersey yıne Rixos sa yakısır sekılde cok güzel duzenlı ve tertıpli duzgun ısleyen bir hızmet anlayısı mevcut hersyden cok memnunuz sahsım adına hersey harıka..Ama ki bugun bu tüm guzellıgın yanında cok uzucu bır olaya sahit olmayı Rixos adına yakıstıramadım..Şöyle bahsetmek istıyorum..Lounge bar da kahvaltı yaparken bardakı calısan arkadaslar servıs ıcın bılgı almaya gıttıgım sırada barın ıcınde calısan bır bayan calısanın goz yaslarına sahıt oldum..tam olarak bılmıyorum ama sef yada mudur bılmıyorum orada sorumlu gozluklu bır Bay;O gozu yaslı bayan calısana laflar soyluyor kızarak yuksek sesle konusuyordu ve bende bunlara sahıt olabıldıge gore ses yakın olan herkes rahatlıkla duyabılıyordu.<calısan bayan daha da aglamaya basladı ve baska sorumlu kısıler geldı olay ı gecıstırmeye calıstılar zannedıyorum..sonra o bayan o halde servıse cıktı..Yasanan bu olay gercekten hem bızım ıcın hem calısan lar acısından hıc hoş goruntuler degıldı..sorumlu kısılerın boylesı bır sorumsuz davranışının yansıması cok üzücü gercekten..boylesı uzucu olaylar dısında hızmet kalıtesı cok iyi...

  • Konaklama tarihi: Kasım 2017, seyahat türü: İş için
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
4  Teşekkürler mavibulut1
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Çağatay K - Rixos Downtown Antalya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Kasım 2017

Değerli Misafirimiz;

Her şeyden önce değerli zamanınızdan ayırarak bizleri değerlendirdiğiniz ve bilgilendirdiğiniz için sizlere teşekkür ederiz. Sizler tarafından iletilen tüm görüşler bizler için oldukça değerlidir.

İletmiş olduğunuz konu hakkında gerçekleştirdiğimiz araştırmalar sonucunda ne yazık ki iletmiş olduğunuz konunun bir tartışma olmadığını ve bahsi geçen çalışma arkadaşımızın servisi esnasında yaşamış olduğu bir aksaklık sebebiyle üzülmüş olduğunu öğrendik. İletmiş olduğunuz şekilde bir azarlama yahut kızma durumu söz konusu değildir. Rixos Downtown Antalya ailesi olarak her zaman yapıcı ve motive edici bir yönetim bilincine sahip olduğumuzu da belirtmek isteriz.

Karşılaşmış olduğunuz durumun sizler tarafından bu şekilde anlaşılmaya sebebiyet vermesi ve bunun sonucu olarak oldukça keyif aldığınız bir konaklamayı bu sebeple düşük puanlamış olduğunuzu görmek bizleri oldukça üzmüştür.

Sizlere tekrar teşekkür eder, en yakın zaman da yeniden otelimizde görmeyi umut ederiz...

Saygılarımızla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 16 Kasım 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Ailecek ve ya işle gelinebilecek harika bir yer. Hizmet kalitesi çok iyi. Personellerin gerek kişilikleri gerek iş disiplini açısından harikalar. Her yer kedi dolu. Kediler çok uysal eğer kedileri ve iyi hizmeti seviyorsanız gelmenizi tavsiye ederim

Konaklama tarihi: Haziran 2017, seyahat türü: Ailecek
Teşekkürler SilentLVille
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Çağatay K - Rixos Downtown Antalya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Kasım 2017

Değerli Misafirimiz;

Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir.

En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 6 Kasım 2017

Herşey dört dörtlüktü. Otelin konumu çok iyi. Deniz ve orman manzarası müthiş. Ayrıca şehrin merkezinde olması iyi bir avantaj. Otopark sıkıntısı yok. Kahvaltı ise gerçekten muhteşemdi. Tekrar konaklamak isterim. Sadece internet bağlantısı pek iyi değildi, başka da aklıma takılan olumsuz şey yok.

  • Konaklama tarihi: Ekim 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler exxxgg
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Çağatay K - Rixos Downtown Antalya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Kasım 2017

Değerli Misafirimiz;

Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir.

En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 Kasım 2017

RDT otelinde ikinci kalisimiz. Manzarasi gercekten cok iyi... Antalya merkeze de hakim bir alanda olmasindan oturu son derece keyifli. Bahcesi de cok guzel. HK / Oda Hiz. Ekibine tesekkur ederiz. Ozellikle de aksam yemekleri oldukca lezzetli. Seflerin ellerine saglik. Hepsine tesekkur ediyoruz. GR / MI iden Ecem hanim a da tesekkur ederiz. Misafilerine oldukca ilgili devraniyor. "Nezih ve temiz" bir ortam ariyorsaniz dogru adreslerin en basinda RDT geliyor.

  • Konaklama tarihi: Ekim 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler H.Murat K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Çağatay K - Rixos Downtown Antalya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Kasım 2017

Değerli Misafirimiz;

Öncelikle değerli zamanınızı ayırarak otelimiz hakkında görüşlerinizi bildirdiğiniz için sizlere çok teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin yardımlarıyla her geçen gün hizmet kalitemizi mükemmelliğe bir adım daha yaklaştırmaktayız.

Otelimizde geçirmiş olduğunuz konaklamanızdan memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Rixos Hizmet Kalitesinin standartlarının en üst seviyesinde yer alan misafir memnuniyetini sizlerde de yakalamış olmanın sevincini yaşamaktayız.

Yorumlarınız için tekrar teşekkür eder; sizleri en yakın zamanda tekrar görmeyi umut ederiz.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın