Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Delphin Palace Hotel(Antalya)
$437
$378
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
22.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$632
$555
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Hotel Su(Antalya)
$201
$146
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$687
$638
CrownePlaza.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$538
$450
Hotels.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$436
$364
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$266
$188
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
İndirim bildirimi. Ortalama fiyatlardan %15 daha düşük

Bulduğunuz fiyat, bu otelin ortalama fiyatından ($221/gece) %15 daha düşük

Mümkün olan en iyi fiyatı bulabilmeniz için 60 günlük bir dönemdeki fiyatları analiz eder ve seçiminizi benzer konaklamalara ait ortalama fiyatla karşılaştırırız.

25.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$273
$262
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
$520
$415
Priceline
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
$179
$163
HotelsClick
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (767)
Yorumları filtrele
767 sonuç
Gezgin puanı
570
82
48
31
36
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
570
82
48
31
36
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
50-55/767 yorum
Yorum Zamanı: 17 Temmuz 2017

Otelde 2017 Temmuz ayında ailecek konakladık
tesis gayet başarılı .. aktiviteler alanlar açısından çok geniş ve ferah fakat hizmet ve temizlik açısından HİÇ ama HİÇ memnun kalmadık
oda temizliği özensiz.. personel ilgisiz ve savruk.. yemekhane hijyen açısından çok eksik.. hele personel !!! hiç yok gibi olanlar da zaten işi beceremiyor bu otelin her yerinde geçerli olan bir personel sıkıntısı
rahatlık konfor design bunlar iyi hoş ama gerisi BOŞ
yabancılara Türklerden daha çok önem veriliyor ,.. yabancılar için bu otel zaten lüks ve fiyat olarak da ucuz gelecektir eminim ama önemli olan bunca bedeli ödemişken bunca yolu gelmişken .. biz Türklerin hizmet alması ve ilgi görmesi
Ayrımcılık demiyorum .. eşitlik ve özen diyorum
Bunların hepsni otel lobisindeki deftere de yazdım umarım dikkate alınır.. otel müdürü otelde elektrikli scooter ının üzerinde dolaşırken herkes peşinde pervane .. ya daha çok dolaşsın herkes iş yapsın yada gerçekten dolaşmasına gerek kalmadan kalifiye elemanlar çalışsın
Kahvaltıda, kalıptan peynir kesilmesini istedim .. gözümün içine baka baka sanki hiçbirşey yokmuş gibi.. küflenmiş peynirden kesip bana verdiler
lobide otururken çocuğum daha 1 yaşında olduğu için tam da yürüyemiyor yerlere yada heryere ellerini sürüyor emekliyor... ve her yer saçve toz dolu ... hiç huzurlu değildim
ellerinde aynı bezlerle dönüp dönüp sildiler
kırık yer paspasları ile yerleri temzilemeye çalıştılar
YAZIK...
Teşekkür etmek istediğim tek kişi, AGİT dir.. havuz başında , o sıcakta, patenleriyle ve güler yüzüyle bizleri memnun etmek için elinden geleni yapan tek kişidir.Gerisi fiyasko

  • Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
4  Teşekkürler Meriç Ş
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Delphin BE Grand Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Temmuz 2017

Değerli Misafirimiz;

Delphin Ailesi olarak iyi günler dileriz.
Otelimiz adına değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Konuklarımızın olumlu değerlendirmeleri kadar, olumsuz değerlendirmeleri de, kendimizi yenilemek ve eksiklerimizi giderebilmek açısından bizim için çok değerlidir.
Öncelikle, geri bildiriminizde altını çizdiğiniz hususların takibinin yapılacağının bilgisini vermek isteriz. Otelimizin sunduğu Her şey Dahil konsept ile en üst seviyede misafir beklentilerini ve isteklerini karşılamaya çaba göstermekteyiz.
Yaşamış olduğunuz hayal kırıklığını zamanı geriye alıp hiç yaşanmamış kılma şansımız maalesef yok; ancak Delphin markasına duyduğunuz güveninizi geri kazanmayı, gerçek Delphin misafirperverliğini ve hizmetlerimizi yeniden deneyimlemek üzere sizleri yeniden otelimizde misafir edebilmeyi gönülden arzu ediyoruz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 15 Temmuz 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Bir haftadır ailem ile burada konakladım çalışanlar otelin bu yıl açılmasına rağmen çok başarılı yemekler sosyal alanlar animasyonlar ilgi alaka çok iyi başarılarının devamını dilerim güzel bir tatil geçirdik

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
2  Teşekkürler aycan t
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Delphin BE Grand Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Temmuz 2017

Merhaba Sayın Misafirimiz;

Öncelikle Delphin Ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak , misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır. Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla;
CRM of Delphin Hotels

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 11 Temmuz 2017 mobil cihaz aracılığıyla

26-06-2017 tarihinde giriş yapmış olduğumuz bu otele 4 gece konaklamamızı direk olarak havale şeklinde 5.074 tl ödedik...
Kesinlikle tavsiye etmiyorum
*1 gece konakladıktan sonra neyseki otel sahibine instagram hesabından ulaşarak bizi imperiala sevk etmelerini rica etmemiz üzerine çok kötü 1 gün geçirerek kurtulduk.
*Kahvaltıda garsonun çay kaşığı kalmadı demesi bıçakla çayımızı karıştırarak çay içebildik
*soğuk içecekler sıcak gelmesi tabaklar bardaklar tamamen kirli
*yemekler çok kötü
*barda bir tane personel var 50 kişilik sıra var :)
*garsonlar ve çalışanlar çok saygısız ve ukala
* bebek yatağı yok oda kalmamış otellerinde :)
*düşünsenize restorant şefine soruyorsunuz kaymak mı ?yoğurtmu diye parmağını batırıp yalıyor ve kaymak olduğu nu söylüyor.böyle bir iğrençlik olamaz...
*yandan deniz manzarı olarak satmış olduğu odalar tamamen balkondan kafanızı çıkarıp sarkarak denizi görebilirsiniz
*personel sayısı yetersiz
*otel müdürü mehmet yayla' ve alparslan beye kıyamadım adamlar yazık ne yapacaklarını şaşırmış durumdalar herkes onlara saldırıyor
*oda temizliği yapanların kapıyı tıklamadan direk odaya dalmaları vs vs rezalet ötesi bir otel
Neyseki otel sahibine ulaştık bizi instagram hesabından mesaj yazmam üzerine bize dönüş yaptılar sağolsunlar imperiala sevk ettilerde kurtulduk diyebilirim ama imperial oteldede 2014 yılında konaklamış olduğum kalite kesinlikle yok fakat yinede cennete düşmü gibi olduk

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
2  Teşekkürler Zeki Y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Delphin BE Grand Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Temmuz 2017

Değerli Misafirimiz;

Delphin Ailesi olarak iyi günler dileriz.
Otelimiz adına değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Konuklarımızın olumlu değerlendirmeleri kadar, olumsuz değerlendirmeleri de, kendimizi yenilemek ve eksiklerimizi giderebilmek açısından bizim için çok değerlidir.
Öncelikle, geri bildiriminizde altını çizdiğiniz hususların takibinin yapılacağının bilgisini vermek isteriz. Otelimizin sunduğu Her şey Dahil konsept ile en üst seviyede misafir beklentilerini ve isteklerini karşılamaya çaba göstermekteyiz.
Yaşamış olduğunuz hayal kırıklığını zamanı geriye alıp hiç yaşanmamış kılma şansımız maalesef yok; ancak Delphin markasına duyduğunuz güveninizi geri kazanmayı, gerçek Delphin misafirperverliğini ve hizmetlerimizi yeniden deneyimlemek üzere sizleri yeniden otelimizde misafir edebilmeyi gönülden arzu ediyoruz.


Saygılarımızla;
CRM of Delphin Hotels

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 10 Temmuz 2017 mobil cihaz aracılığıyla

ciddi hayal kirikligi yaratan bir otel oldu bizim icin, bir musteri gozu ile siralayayim ve eger karariniz gitmek yonunda olursa hem fikir olacagimiza eminim. Birincisi otelin girisi kanalizasyon kokuyor ikincisi otele girmek mesele saat 14.00 da resepsiyon gorevlisi daha bekleyeceksiniz onunuzde bekleyen 20 oda var diye cemkirdi ve.acentanin araci olmasi ile lutfenle odamiza girebildik ucuncusu kesinlikle calisan sayisi yetersiz cocuklarin calismasi mukemel ama sayilari cok az dorduncusu otelde cok yabanci var ve otelde genel.olarak hersey onlarin zevkine gore yapiliyor yabancilastiriliyorsunuz besincisi sozde fresh orange juice diye sabahlari yutturulan ve inanarak kucuk kizima icirdigim seyin tadina bakinca icecegin granul portakal karisimi oldugunu anladim ve yine hayal kirikligi yasadim altincisi otel rezervasyonunda acentanin yazdigi ne bebek yatagi ne ust kat sesiz oda beklentimiz ne de evlilik yildonumumuz olmasi hususu okunmamis sasirmadim.. Son olarak buraya yazacaklari suslu sozlere inanmiyorum cunku baska bir sosyal medyadaki sayfalarina yaptigim yorumu silme imkanlari oldugu icin hic yorumsuz ozursuz sildiler , para ve tatil herkes icin cok kiymetli sayin delphin be grand lutfen musterilerinize buna gore davranin..

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
4  Teşekkürler Banu G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Delphin BE Grand Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Temmuz 2017

Değerli Misafirimiz;
Delphin Ailesi olarak iyi günler dileriz.
Otelimiz adına değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Konuklarımızın olumlu değerlendirmeleri kadar, olumsuz değerlendirmeleri de, kendimizi yenilemek ve eksiklerimizi giderebilmek açısından bizim için çok değerlidir.
Öncelikle, geri bildiriminizde altını çizdiğiniz hususların takibinin yapılacağının bilgisini vermek isteriz. Otelimizin sunduğu Her şey Dahil konsept ile en üst seviyede misafir beklentilerini ve isteklerini karşılamaya çaba göstermekteyiz.
Yaşamış olduğunuz hayal kırıklığını zamanı geriye alıp hiç yaşanmamış kılma şansımız maalesef yok; ancak Delphin markasına duyduğunuz güveninizi geri kazanmayı, gerçek Delphin misafirperverliğini ve hizmetlerimizi yeniden deneyimlemek üzere sizleri yeniden otelimizde misafir edebilmeyi gönülden arzu ediyoruz.

Saygılarımızla;
CRM of Delphin Hotels

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 1 Temmuz 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Gerçektende muazzam bir değişim olmuş yıllar önce lares park olarak gittiğim bu tesise.. adeta sihirli bir değnek deymiş çocuk havuzları ve tüm havuzlar çok iyi olmuş zaten kalite ve lezzetler bilinen delphin kalitesi ellerinize sağlık güzel bir tatil geçiriyoruz

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
5  Teşekkürler cemabi54
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Delphin BE Grand Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Temmuz 2017

Değerli Misafirimiz,
Delphin Oteller göstermiş olduğunuz nazik ilgi ve yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Size keyifli bir konaklama deneyimi yaşatmış olabilmek bizleri çok mutlu etti. En yakın zamanda tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle.

Saygılarımızla,
CRM of Delphin Hotels
crm@delphinhotel.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın