Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (590)
Yorumları filtrele
590 sonuç
Gezgin puanı
262
161
80
41
46
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
262
161
80
41
46
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/590 yorum
17 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Herkese merhabalar. 2020 sezonu için çok yorum yapılmamış. Giden biri olarak gözlemlerimi yazacağım ve gitmeyi düşünenlere referans olabilir.

Öncelikle bu hotelde yaşadığım ilk skandalı yazıyım ki nelerle karşılaşabileceğinizi ve bu hotelin çok kurumsal bir işleyişi olmadığını anlayın.

5-9 Ağustos için hotel rezervasyonunu sormak ve bay alımı olduğunu doğrulatmak için direk hoteli aradım. 2 bay geleceğimizi ve bir problem olup olmadığını sordum. Bildiğiniz gibi bazı hoteller 2 bay kabul etmiyor. Telefonda görüştüğüm kişi bunun bilgisini alacağını ve sonrasında dönüş yapacağını söyledi. Yaklaşık 1 , 1 buçuk saat sonra beni arayıp evet bay konaklama olarak bizleri alabileceklerini , herhangi bir problemin olmadığını söyledi ve bende fiyatı sordum. 2582 TL gibi 4 gece bir fiyat çıkartıldı. Bana ödeme linki yollandı ve ben bu ödemeyi 3-5 gün içinde yaptım.

5 Ağustos günü İstanbul'dan Antalya'ya uçtum. Birtakım yolculuklar sonrasında hotele ulaştım ve haliyle yorgundum. Resepsiyondaki kişiler bilekliğimiz taktı ve oda boşalana kadar öğle yemeği yememizi söyledi. Bizde yemek yemeye geçtik.
Yemek yerken bir numara tarafından 5-6 kez arandığımı gördüm ve aynı anda tekrar arama geldi , açtım.

Bu kişi özet olarak bana ; Rezervasyonu yaptırdığımı tarihte sistemde sıkıntı olduğunu,benimle muhattap olan kişinin bizden yanlış fiyat aldığını,bay konaklama ücretinin farklı olduğunu,standart odadan ayrı olarak bizden para istendiğini,aksi takdirde hotele alınmayacağımızı,bunun için bizlerin haklı olduğunu ancak ellerinden bir şey gelmediğini,ben hotelde şu an konaklıyorum hatta yemektyim bilekliğim takılı odaya geçicem dediğimde maalesef aradaki ücreti almak zorunda olduklarını söyledi.

İnanabiliyor musunuz , ücretini önceden ödediğiniz aradığınız ve teyit aldığınız 2 bay gelicez herhangi bir sorun var mı dediğiniz hotel , sizden hotele vardığınızda ekstra ücret talep ediyor. Ve bunu sistem arızası işte yanlış alınmş gibi şeylerle özür dilemek yerine para talep ederek yapıyor. İlk defa böyl bir şey yaşadım ve inanılmaz utanılası bir durum. Sizin hotelinize gelen misafire böyle mi davranıyorsunuz? Hiç bir işletmeci , bir kurumsal müdür olarak bu başınıza gelse ne yaparsınız?

Bu durumu kabul etmediğimi ücretini ödediğimden ekstra bir durum kabul etmeyeceğimi söyledim. Yaklaşık 4 saat bizi resepsiyonda beklettiler!! 4 saat o sıcakta bekledik!! Sürekli konuştuğum kişi bizi başka hotele almak istediğini orada fark almayacaklarını bile söyledi.. hotele baktım 4 yıldızlı benim ödediğimden bile düşük fiyat..

En sonunda çağrı merkezi çalışanı yanlışlığın kendisinden kaynaklandığı için maaşından kesilecek işte siz bu durumu kabulleniyorsanız buyrun girin dedi!! şaka değil!!

Hotele giriş yaptık binbir türlü hadiseden sonra.

Oda : Temizdi , her gün temizleniyordu. Mini buzdolabı çalışmıyordu.
Yemekler : 5 yıldızlı hotelde bildiğin lokanta gibi 7-8 çeşit yemek var. Her gün aynı yemekler artık dışarıdan yemeye başlamıştık o derece. Öğlen köfte - tavuk varsa , akşam sebzeli köfte - patatesli tavuk çıkıyor..
Bütün yemeklerin tadı çok kötüydü ağız tadı olan biri olarak söylüyorum kesinlikle göz doldurucu mezeler vs , tat 0 ( sıfır )

İçecekler : Çeşit yok. Portakal suyu yapmışlar bildiğin meybuz , içine su koyup eritmişler sanki.

Alkol : Hayatımda daha kötü bira içmedim. Hiç alkol içmeyen insana o biraları içir yine bir şey olmaz. Baileys diye crema veriyorlar millete. İnternette markasını arattım çıkmıyor bile o derece düşünün.. Alkollere puanım -1

Havuz : tek havuz var , 200 kişi varsa herkes orada.. yeteri kadar temiz değil dibinde kumlar var.. Tavsiye edilmez.

Animasyon : Bulunduğumuz süre içerisinde hiçbir aktivite olmadı.. Rezalet.. :))

Personel : Hepsi doğulu , doğululara kastım olmadan söylemekteyim bunları.. sadece iş yapıyım eve gidiyim kafasında insanlar yani.. ilgi alaka problem çözme vasıfları yok..

Personel 2 : türkseniz zaten 2.sınıf plandasınız.. bütün personel yabancılara gülüyor türklere ne istiyon abiiii diyor haha.

Resepsiyon : İlgi alaka sıfır.. yoklar bildiğin 2 yıldızlı işletme..

Sonuç : Hala bu hotele gitmeyi mi düşünüyorsunuz? Kitapta bile yazıyor , kaçın kaçın.. Havuzu olan bir hamama saunaya gidin daha iyi hizmet alırsınız.. Kısacası paranızla rezil oluyorsunuz..

1/10 Tatil.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
3  Teşekkürler ufukeser
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

turist değilseniz ilgi alaka sıfır. hamam da kese yaptıran turistleri beklemek zorunda bırakıldım.oda temizliği için 3 kere resepsiyonu aradım. turistlere restorantta hediyelerle jestler yapılırken biz Türk müşterilere herhangi bir jest yapılmadı. ruslar ve almanlar için süper bir otel Türkseniz kendi kendinize tatil yapıp dönersiniz

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler sgulerpdr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı

-Plaj havlusu depozitolu 50TL ödüyorsunuz havlu ve 5cm boyutunda kağıt veriliyor. 5cm’lik kağıt parçasını kaybederseniz kayıp bedeli 40 TL,havlunuzu gün sonunda temiz ile değiştirmek isterseniz. Verilen cevap temiz havlu kalmadı, aynı kirli havluyu bir gün daha kullanmak zorunda kalıyorsunuz.

-Şezlong sayıları yetersiz yer bulmak için erken rezerve edilmesi gerekiyor oteldeki oda sayısı kadar bile şezlong yok, sezlonglar mindersiz

-Otelden plaja tünel var, heryerde cezaevi gibi saçma kurallar mevcut havuz bardan alınan içecek plaj bölümüne götürülemezmiş, plaj bardan alınan yiyeyecek içeçeklerde havuz bölümüne götürülemezmiş, plaj otele ait değil ortak plaj hem diğer otellerin hemde dışarıdan gelenlerin girebileceği bir plaj bilginiz olsun.

-Otelin arkada kısmında çocuk havuzu ve kaydıraklar mevcut havuz 08:00’da açılırken kaydıraklar 10:00’da açılıyor havuz 19:00’da kapanırken kaydıraklar 16:00’da kapatılıyor. Erken kapatılmasının mantığı nedir burdada bi maliyet düşünülmüş.

-Gün içinde Sauna, Buhar odası, Hamam gibi olanaklardan yararlanmak isterseniz, eğer bu olanaklarda ücretli olarak Masaj,Kese gibi hizmet alan turist varsa size verilen cevap şu anda müşteri var o çıktıktan sonra girebilirsiniz. Hamamda 6 kurna var eğer ücret ödemiş turist varsa siz giremiyorsunuz heralde o müşteri olarak sayılıyor siz bedavacı olarak sayılıyorsunuz

-Kıymetli bir eşyanızı odanızdaki kasada tutmak isterseniz kasa çalışmıyor çünkü oda ücretli

-Yemek saatleriyle ilgili genel olarak buna kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği dahil, bitiş saati 21:00 olan akşam yemeği 20:30’da yangından mal kaçırılır gibi toplanıyor yemekler vasat ötesi bir nimet nasıl bu kadar kötü yapılabilir anlamıyorum.

-Sabah kahvaltısı poğaça, açma, simit çoğunlukta fakat %90’ı boş peynirli poğaça görüntüsü ile güzeldir deyip aldığınız poğaçanın içi boş çıkıyor tüm hamurumsu yiyecekler tatsız çoğunun içi daha hamur tam pişmemiş durumda, haşlanmış yumurta 2 farklı kaynatma süresinde veriliyor köy yumurtası olmadığı için tadına bile bakmadım. Ve otelin en kötü çalışanı omlet yapan erken çalışan aynı zamanda öğle ve akşam yemeklerinde pide yapıyor, siz kaşarlı omlet istiyorsunuz size biberli omlet vermeye çalışıyor istemediğinizde iste kaşarlı omleti zorlada olsa yapıyor bu sefer içini cıvık bi şekilde veriyor, yine bir gün omlet alacağım kaşarlı omlet istedim cevabı kaşar kalmadı oldu. Saat 08:30 artık ben otelde ki hizmetten o kadar bunaldım ki kahvaltının bitmesine yarım saat var bittiyse git getir diyerek çıkışmam sonucunda yanında ki bayan çalışan ben mutfaktan getiririm deyip kaşarı getirdi ve zorlada olsa istediğim kaşarlı omleti alabildim bu personelin kötü hizmetini restaurant şefine iletmeme rağmen hala bu personel aynı tavırlarına devam ediyordu demek ki yeterli olmamış.

-Öğle yemeği ve Akşam yemeği genellikle demeyeceğim her gün tavuk ön planda et yemeği görsenizde sakın almayın ben o hataya düştüm ve patlıcanlı kebabı denedim içerisindeki kesinlikle et değildi 5TL’ye satılan tekirdağ köftesi benzeri bi kıymadan yapılmıştı. Büyük bir saç kavurmada sebze ve et benzeri bir kavurma vardı sordum nedir diye ciğer kavurması dendi aynı yerde bi sonra ki gün yürek kavurması yapıldı yani otelde kırmızı et yemeğini unutun Cuma günleri türk gecesiymiş o gün bile tavuk döner tavuk ızgara yapılıyor verilen meyveler tatsız tatlılara tatlı demeye bin şahit ister

-Verdiğiniz paranın karşılığını otelin hiçbir yerinde alamıyorsunuz ben bu yaz tatilimi bu otelde geçirdiğim için çok pişmanım kötü yorumları gitmeden önce bende okumuştum ama inanmamıştım yanılmışım çünkü çok daha fazlası var kısaca bu otelden uzak durun paranızı çöpe atmayın

Oda ipucu: Tüm odaları berbat
Konaklama tarihi: Temmuz 2019
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
3  Teşekkürler Secret_Customerss
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

-Plaj havlusu depozitolu 50TL ödüyorsunuz havlu ve 5cm boyutunda kağıt veriliyor. 5cm’lik kağıt parçasını kaybederseniz kayıp bedeli 40 TL,havlunuzu gün sonunda temiz ile değiştirmek isterseniz. Verilen cevap temiz havlu kalmadı, aynı kirli havluyu bir gün daha kullanmak zorunda kalıyorsunuz.

-Şezlong sayıları yetersiz yer bulmak için erken rezerve edilmesi gerekiyor oteldeki oda sayısı kadar bile şezlong yok, sezlonglar mindersiz

-Otelden plaja tünel var, heryerde cezaevi gibi saçma kurallar mevcut havuz bardan alınan içecek plaj bölümüne götürülemezmiş, plaj bardan alınan yiyeyecek içeçeklerde havuz bölümüne götürülemezmiş, plaj otele ait değil ortak plaj hem diğer otellerin hemde dışarıdan gelenlerin girebileceği bir plaj bilginiz olsun.

-Otelin arkada kısmında çocuk havuzu ve kaydıraklar mevcut havuz 08:00’da açılırken kaydıraklar 10:00’da açılıyor havuz 19:00’da kapanırken kaydıraklar 16:00’da kapatılıyor. Erken kapatılmasının mantığı nedir burdada bi maliyet düşünülmüş.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
4  Teşekkürler s_customer
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

1-5 Temmuz tarihlerinde iki aile olarak konakladığımız Katya hotelden çok memnun kaldık.Temizlik,güleryüz,güvenli ve hızlı servis her aradığımız vardı.Özellikle bizim gibi çocuklu aileler için çok büyük olmaması ve herşeye rahatlıkla ulaşmamız önemliydi.Kırmızı et her akşam bolca vardı.Animasyonları,aquaparkı,A la cartı,denize çok yakın olması.Plajda yiyecek içecek imkanı çok iyiydi.Çalışanların,sürekli bir denetim ve kontrol altında olduğunu gördük.Çok saygılılardı.
Özellikle Resepsiyonda Ayperi hanım ve Aqua park yanındaki bardaki Fatmanur hanıma ayrı teşekkür ediyorum.Güleryüz ve yardımseverlilikleriyle aklımızda kaldılar.Seneye tekrar gelmeyi düşünüyoruz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler onurayoz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü katyahotel - Kaila Beach Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Temmuz 2019


Merhaba Değerli Misafirimiz,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yaptığınız güzel değerlendirmeler için çok teşekkür ederiz.
Sizin düşüncelerinizin ve yorumlarınızın bizim için çok önemli olduğunu bilmenizi isteriz.
Sizlere güzel bir tatil yaşatmış olmanın sevinci içerisindeyiz.
Sizleri yeniden otelimizde misafir edebilmeyi gönülden arzu ediyoruz.
Tüm personelimiz ve otel yönetimimiz adına teşekkürlerimizi iletir, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

Saygılarımızla,

Katya Hotel Team

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın