Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (125)
Yorumları filtrele
125 sonuç
Gezgin puanı
80
27
10
2
6
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
80
27
10
2
6
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/125 yorum
9 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

İş gereği sürekli seyehat halinde olan biri olarak bölgemizde hizmet veren otelleri baz alırsak HİLTN GARDEN İNN ADIYAMAN otel gereçekten farklılık gösteren bir otel. başarılarınızın devamı nı dilerim.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler hildeniz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Adıyaman da İlk defa konakladım. otel seçiminden dolayı çok memnun oldum Etkileyici bir deneyimdi. Otelin konumu, hizmeti, konforu, hizmeti, sunumu ve restaurantta sunulan lezzet oldukça güzel ve etkileyici bir seçimdi.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler nakiceyran
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merkeze yakın odalar temiz havuz açık oldugu için kışın faydalanamiyorsunuz. Rahat edeceğiniz ailecek gideveginiz Güleryüzlu personel ve lezzetli kahvaltı eşliğinde konaklayabilceginiz yer tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Garden Inn ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler muratcansiz21
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü HasanS1825 - Hilton Garden Inn Adıyaman, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Ocak 2020

Değerli zamanınızı ayırıp düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Anketimize vermiş olduğunuz puanlarınız için çok mutlu olduğumuzu belirtmek isteriz.

Sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde misafir etmekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla


Özet

?

Yorum yaz

4,4

Çok iyi



684 yorum



4,5/5 · 117 yorum

TripAdvisor



9,1/10 · 61 yorum

Booking.com

Yorumlar



En faydalı



Tüm yorumlar



kubilay bilgi4/5 Google üzerinde 2 dakika önce

Otel hizmet, oda kalitesi ve yatak gerçekten rahat fakat restorant skandal derecesinde kötüydü. Akşam otelde yemek yiyeyim dedim ve kremalı mantar ve tavuklu makarna söyledim. Gelen makarna da tavuklar hayatımda yediğim ek kötü tavuktu. Hem çok sert, hem inanılmaz bir koku vardı. Krema deseniz pişmiş yemeğe döküp karıştırıp getirmişler. Yemeden olduğu gibi geri verdim.garsona da sebebini sordum ve aldığım cevap yemeği stajyerin yaptığıydı.. isim gereci sürekli seyahatteyim ve hakikaten bundan kötüsü olamaz, yemedim yiyecegimi de düşünmüyorum. Hilton gibi bir otelde nasıl böyle birşey olur anlam veremedim. Birde hani açım biraz yemiş olayın diye sadece makarnanın yarısını yedim, tüm gece karnım ağrıdı kremadan dolayı. Yada koydukları başka birseyden bilmiyorum ama bir daha mı aman diyorum.

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler kubilayb2019
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü HasanS1825 - Hilton Garden Inn Adıyaman, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Ocak 2020

Konaklamanız esnasındaki genel deneyiminizi karşılayamadığımızı görüyoruz. Bundan dolayı çok üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Belirtmiş olduğunuz durumlar ilgili departman müdürlerimiz ile paylaşılmıştır konu hakkında neler yapılabileceğini araştıracağız.

İlginiz ve değerli vaktiniz için tekrar teşekkür eder, kusursuz bir deneyim için sizi en kısa sürede otelimizde tekrar misafir etmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

Odalar rahat ve konforlu ekibi güler yüzlü ve yardımsever .Restaurantta canlı müzik var fiyatlar normal. Otel nispeten yeni ve konforluydu. İç ambiyansı hoş, rahatlatıcı ve çalışanları çok kibar ve çalışkanlar, ilgileri oldukça iyiydi.Kaldığım oda yeterince geniş, rahat ve temizdi. Banyosu da oldukça temizdi. Yatak ve 4 çeşit yastık seçeneğiyle beklentiyi karşılıyor. Lobi katında yer alan restoranda verilen kahvaltı çeşitlilik ve lezzet bakımından oldukça iyiydi.Restoran çalışanları da aynı şekilde hizmet etme konusunda takdiri hakkettiler. Nemrut'a 1 saat uzaktadır. Konumu şehire girmeden yol üzerinde sakin bir yerdedir. Her şey için teşekkürler.

Oda ipucu: Şehir dışında ol üzerinde. Tüm odaların manzarası aynı :)
Konaklama tarihi: Aralık 2019
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler tasci34
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü HasanS1825 - Hilton Garden Inn Adıyaman, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Ocak 2020

Değerli zamanınızı ayırıp düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Anketimize vermiş olduğunuz puanlarınız için çok mutlu olduğumuzu belirtmek isteriz.

Sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde misafir etmekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın