Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Booking.com
$114
Fiyata Bakın
Expedia.com$113
Hotels.com$113
eDreams$114
Travelocity$113
Priceline$114
Orbitz.com$113
18 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (531)
Yorumları filtrele
531 sonuç
Gezgin puanı
395
100
16
11
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
395
100
16
11
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/531 yorum
10 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Harika ekip harika hizmet! Odalar çok güzel ve temiz, manzara inanılmaz, en önemlisi çok cana yakın çok nazik ve çok profosyonel bir ekibe sahipler. En iyi hotel deneyimlerimizden biriydi, çok memnun kaldık. Özellikle Gani bey’e istediğimiz özelliklerde bir oda bulmamıza yardımcı olduğu için ve executive lunch hakkında yaptığı bilgilendirme için çok çok teşekkür ederiz. Bizim için altın değerindeydi …

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Cagataysudun
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Marketing Sheraton Grand Adana Hotel - Sheraton Grand Adana Otel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın Misafirimiz,

Bizimle konakladığınız ve harika değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Takdirinizi kazanmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Tüm Sheraton Grand Adana Ailesi olarak değerli geri bildiriminiz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi yeniden aramızda görmeyi diliyoruz.

Saygılarımla,
Halkla İlişkiler

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Ailem ve arkadaşlarımla,6 yetişkin-5 çocuk 2 gece 3 gün konaklama yaptığımız bir Otel. Her şeyden önce her taraf pırıl pırıl. Odalar çok konforlu. Özellikle yastıklar, yatak konforu çok iyi. Odadaki her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Manzarası muazzam. Biz 3 aile olarak clup konaklamayı tercih ettik. Kahvaltı eksiksiz çok iyi idi. Fakat öğleden sonra verilen ikramlar oldukça kısıtlı ve küçük porsiyonlar halinde. Her ne kadar tam bir öğün vaat etmeseler de miktarı ya da çeşidi arttırmalılar. Akşam yemeği de kısıtlı fakat kalite, lezzet çok iyi. Biz toplamda 5 küçük çocukla konaklamamıza rağmen otel çalışanları hep güler yüzlü ve anlayışlı davrandı. Özellikle giriş katı çalışanlarından Asya Hanım'a teşekkürü bir borç bilirim. Sürekli isteklerimiz karşısında usanmadan pervane oldu diyebilirim. Ayrıca 11. kat temizlik ekibi ellerine sağlık. Muhteşemsiniz...
Memnun olmayanlar verilen programların dışında kalmış ya da talihsizlik yaşamışlar sanırım. Saygı duyuyorum fakat çekinmeden konaklanabilecek, bizlerinde tekrar tercih edebileceğim bir otel.

Oda ipucu: Muhteşem manzara, Tam hijyen...
Konaklama tarihi: Ağustos 2021
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler Dilek B
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Haziran 2021 tarihinde yorum yapıldı

hizmetler yetersiz ve bu kaliteye yakışmayan standartlardaydı kahvaltı bittiği için aç kaldım ve böyle bir şeyi beklemiyordum yenilerinin gelmesini kahvaltı salonunda beklemek zorunda kaldım kelimenin tam anlamıyla hayal kırıklığıydı

Oda ipucu: katlarda ses fazlaydı
Konaklama tarihi: Şubat 2021
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler 716mucahits
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hem işim hemde gezme sebebiyle bir çok Otel'de kaldım. Hatta 4 ay önce İstanbul'da başka bir Sheraton'da da kaldım ama bu kalite hizmet ve Güleryüz'ü bulamadım.
Resepsiyonda girdiğin anda ilgi ve alaka başlıyor..
Odalar gayet geniş ferah ve temiz. Tüm dalar seyhan nehri manzaralı.
Tuvalet ve banyo gayet büyük. Wc ve banyo ayrı ayrı olması da hijyen açısından gayet olumlu. Ayrıca banyoda duş küveti de bulunuyor.
Oda servisi çok hızlı. Mesela ütü bozuldu 5 dk'da teknik servis geldi ve halletti. 5 dk Sonra da yeni ütü geldi ki talep etmememize rağmen.
Oldukça hızlı ve Yardımsever..
Ana restoranları ortam olarak ferah ve bahçe/nehir manzaralı. Yemek çeşitleri açık büfe otellere göre az ama kalite çok iyi. Garsonlar'da oldukça yardımcı her konuda..
Kısacası bütçenize uygunsa Adana'da kalınabilecek tek yer gibi..
İyi tatiller..

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler ZgR_aKd
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla


Öncelikle chek in 15:00 olması çok geç, misafirlerin gelip rezil olması, dinlenememesi demek.
Lobide kayıt yapan kaba davranışlı beyleri biraz nezakete davet etmek lazım. Öğretmek , eğitmek lazım.
526 numaralı suit oda da konakladık. Bu odaların misafirlerinin haklarını sorduğumuz personel (müşteri ilişkileri) bizi aydınlatamadı, bilgi veremedi,"sorup döneyim" dedi.
10.kat restoranından yararlanıyorsunuz ama kart tanımlamayı unutuyorlar , asansörle kata çıkamıyorsunuz. Club kart vermeyi de unutuyorlar. Pandemi de sürekli asansördesiniz.
15:30 da girip klimasını açtığımız odanın klima derecesi 21:30 a kadar değişmedi 2 kere kayıt bıraktık. 2.de 21:40 da gelen personel "erken söyleseniz çözerdik" dedi ki biz 17:30 da aramıştık ilkini.
Oda servisi istediğimiz her siparişi eksik getirdi , tekrar tekrar gelmek adına sanırım bir taktik veya bir delirtme yöntemi.
Birde kahve komedisi yaşandı resimleri ekliyorum. Yarım fincan kahve geldi 2 yudum sadece ve aradığımızda "büyük fincana koyduğumuz için az görünüyor, isterseniz yenileyelim ama ücrete tabi tutarız" bu ne saygısızlık bu ne terbiyesizlik? Sodayı da kahveyle imzalatıp getirmediler ve arayıp sildirdik,siparişinize dikkat edin lütfen. Tabi bitmiyor asla sıkıntılar.
Dünyanın her yerinde otelde bebek yatağı seçme hakkı var, ki burada bebek beşiği dışında yatak yokmuş. 2 yaşında kolu kırık bir çocuğu o minnacık yatakta yatıracakmışız. Bebeklerin bir standartı yok bizim bebeğimiz dönemez dahi ki kolu kırık. Ama personele göre "sığar o çocuk".
Personel size akıl vermekten , saygısızca önerilerde bulunmaktan sizi anlamıyor. "Bi saatten sonra pes eder uyur" diyen de bir anne , o naylonlu taş gibi yatağı bırakıp "sığar sığar " diyende saygısız bir anne. Koltuğu duvara çevirelim yatsın çözümü, yanınıza alın yatın yaaaa çözümü personelde akıl çok bravo.
Oda servisi ayrı rezalet , girişte kayıtlarımızı yapan beyefendiler çok kaba ve nezaketsiz.
Tamamen markanın çalışan nedenli kötü bir vizyonu. Umarım personel seçiminiz daha düzenli, düzeyli ve eğitime tabi olur.
Bunların hangisinden , ne için şikayet etsek cevap "düğün var yoğunuz kusura bakmayın"
O zaman düğün zamanı misafir etmeyin müşterilerinizi, bu ne saygısızlık! Bu ne terbiyesizlik!
Pandemi zamanında, düğün yapıp kalan müşterileri riske atıp ,üzerine de verdiğiniz cevap bu.
Çok teşekkürler bütün mağduriyetimiz için saolun. Kaliteli bir hafta sonu isteğimizi maddi ve manevi zarara uğratıp mutsuzlukla sonuçlandırdınız teşekkürler!

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler marsmelov
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın