Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Booking.com
$32
$29
Fiyata Bakın
Expedia.com$29
Hotels.com$29
Priceline$29
Tripadvisor$29
StayForLong
getaroom.com$32
14 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (465)
Yorumları filtrele
465 sonuç
Gezgin puanı
194
172
56
13
30
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
194
172
56
13
30
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/465 yorum
13 Haziran 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel konum olarak cok güzel. Şehir merkezinde. Tarihi birçok mekana yakın. Yürüyerek gidilebilit. Odalar gayet temiz ve düzenli. Resepsiyondan, kahvaltıya, kat hizmetlerine kadar tüp personele oldukça ilgili ve güler yüzlü. Özellikle kat hizmetlerinden Fatma hanıma tesekkutler.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 756tar_kt
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın 756tar_kt,

Adana’ya gercekleştirdiğiniz seyahat süresince adresiniz olarak İbis Otel Adana’yı tercih ettiğiniz ve hizmetlerimizle ilgili yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Sizleri otelimizde ağırlamaktan çok memnun olduğumuzu, bir başka seyahatinizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Dinçer Çakmak

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Odalari cok küçük,trafik sesi oldugu gibi içerde.ayrica resepsiyondaki personel pek yardimci olma çabasinda degil.
Tekrar Adanaya gelicek olsam bir daha tercih etmiyecegim bir otel.
Gelen misafirlere karsi daha yardimci olmayi denemeliler.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler YvZ1907
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Nisan 2021

Sayın YvZ1907,

Öncelikle yapmış olduğunuz yorumun bizleri üzdüğünü belirtmek isterim.

Türkiye'de hizmet veren tüm İbis otellerinde olduğu gibi İbis Adana otelimizde de misafir girişinden sonra odaya ikinci kişinin kabul edilmemesi ile ilgili genel prosedürümüz mevcuttur.Sizlerin de bu doğrultuda talebiniz olmasına istinaden tarafınıza olumlu dönüş yapılamamıştır.

Kalite standartları doğrultusunda misafirlerimizin memnuniyetine önem verdiğimizi belirtmek isteriz.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Odalar kokuyordu. Konumu ve odaları çok kötü. Yarım saat geçmeden çıkış yapmak istedik ücretimizi geri vermediler. Bize davranışları da saygısızcaydı. Şahsen turizmle ilgilenen biriyim ve bir çok otelde kaldım. Standart olarak ve müşteriye davranışları olarak en kötüsüydü diyebilirim.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler nedimt111
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Nisan 2021

Sayın nedimt111,

Öncelikle yapmış olduğunuz yorumun bizleri üzdüğünü belirtmek isterim.

Türkiye'de hizmet veren tüm İbis otellerinde olduğu gibi İbis Adana otelimizde de misafir girişinden sonra odaya ikinci kişinin kabul edilmemesi ile ilgili genel prosedürümüz mevcuttur.Sizlerin de bu doğrultuda talebiniz olmasına istinaden tarafınıza olumlu dönüş yapılamamıştır.

Kalite standartları doğrultusunda misafirlerimizin memnuniyetine önem verdiğimizi belirtmek isteriz.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Adana’da iş gereği iki gece konakladım. Amacım pahalı olmayan temizce bir otel bulmaktı. Yorumlardan bu oteli buldum.

Otelin low cost bir konsepti olduğunu anlayabiliyorum. Zaten aradığım biraz da buydu. Fakat biraz daha iyi bir tesis bekliyordum. Oda ve lavabo epey küçük. Eşimle gelsem rahatsız olurduk.

Yatak temizceydi fakat odada bulunan üstüne eşyalarımı koyacağım sehpanın döşemesi o kadar eskimişti ki eskilikten temiz miydi pis miydi anlaşılmıyordu. En olumsuz bulduğum konu ise yan odanın sesinin olduğu gibi kaldığım odaya gelmesiydi. Bu olumsuzluk olmasa üç yıldız verirdim.

İkinci gece otelimi değiştirdim. Yine de tüm çalışanlar ve yöneticilere emekleri için teşekkür ediyor, haklarını helal etmelerini diliyorum. Ben beklediğimi bulamadım ama başka müşteriler memnun kalmış olabilirler.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler hyb72
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Nisan 2021

Değerli Misafirimiz,

Zamanınızı ayırıp otelimizle ilgili yorum yaptığınız için teşekkür ederiz!

Türkiye'de hizmet veren tüm İbis otellerde olduğu gibi Adana İbis otelimizde de oda boyutlarının aynı olduğunu bilmenizi isteriz.Ses izolasyonu ve odadaki koltuk ile ilgili yorumunuz departman müdürüne iletilmiştir. En kısa zamanda sizi otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyarız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

İbis otelde konaklamak herşeyi ile harika özellikle çalışanların Güler yüzlü olmaları misafir perverlikleri çok güzel ibis Adana çalışanların hepsini ayrı ayrı tebrik ederim her kese özellikle Adana ibis otelde konaklamalarını tavsiye ederim

Konaklama tarihi: Şubat 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler mustafakimil
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Mart 2021

Sayın mustafakimil,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, bizleri, yeni girişimler için her zaman cesaretlendirmektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın