Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (439)
Yorumları filtrele
439 sonuç
Gezgin puanı
179
169
54
12
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
179
169
54
12
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
4-9/439 yorum
28 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bence 3 yıldız bir otele göre oldukça kaliteli bir yer. Bir çok otelden daha temiz ve modern tarzda ayrıca oldukça merkezi konumda, kaliteli ve fiyatları da özelliklerine göre oldukça uygun. Odaların büyüklüğü temizliği bence on numara ki bu bölgedeki bir çok oteli deneyimlediğimden kalite olarak en üst sıralarda diyebilirim.

Oda ipucu: Şehir merkezi olduğu için tüm manzara şehir manzarası. Sessiz ve uygun büyüklükte odalara sahip.
Konaklama tarihi: Aralık 2019
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler H Cuneyt S
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Mart 2020

Sayın H Cuneyt S,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ben hayatım da bu kadar amatör başka hiçbir otelde kalamdım. Konfor sıfır, odalar eski, fiyatına kesinlikle aldanmayın oda da 2 tane bardak su var. Ekstra suyu oda servisinden gönderiyor 2 su 14 TL giriş acayip asansör sistemi acayip yani fiyata ve yoruma aldanıp geldim. Bir daha da hep dışarı da kalsam uğramam...

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler zaselenerji
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Çakmak - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Şubat 2020

Sayın zaselenerji,

ibis Adana ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz.
Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.

Uluslararası Otel standartlarımıza göre odalarımızda minibarımız içerisinde, su ikramları dışında ürün bulunmamaktadır. Arzu eden misafirlerimizin, talep ettiği ürünü, istediği kadar temin edebileceği barımız, bu hizmeti 24 saat boyunca vermektedir.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yataklar çok rahattı temizlikten çok memnun kaldık kat görevlisi bayan çok güler yüzlü ve ilgili idi kahvaltı çeşit ve kalite olarak çok iyiydi lokasyon olarak hava alanına çok yakın şehir merkezinde Adana için fiyat denge bakimindan tek adres ibis otel Adana teşekkür ederiz

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 329deryak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Şubat 2020

Sayın 329deryak,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merhaba,
Toplamda 7 civarında oda ayarlamıştım.

Otele vardığımızda saat 15 'e kadar sigara içilmeyen odalar hazır değil diye bekletildik.
Odaların saat 14 'de hazır olması gerekmiyor muydu?

Benzer durum 2 gün sonra gelen misafilerimiz içinde oldu.
Sigara içilen oda isteyen misafilere odalar daha erken verilirken, sigara içilmeyen oda isteyen misafilerimiz neredeyse 1 saat (14'den sonra) bekletilmiş.

Verilen kapı giriş kartları (2 tane veriliyor) sadece 1 tanesi çalışıyordu. Diğerleri için tekrar tanım yaptırmak gerekti. Kartlar belli bir süre sonra direk bozuldular, yeniden tanım yaptırmak gerekti.

Misafirlerimizden birisi gece odaya çıktığında oda kapı sisteminin bozulduğunu ve değiştirilmesi gerektiğini için odalarına giremediler.

Gece otele dönen misafiler lobi-bar kısmında oturup, çay istemişler. Gelen çaylar rezaletmiş. Demine su çekilip, soğuk şekilde servis edilmiş. Hadi çay yok demediniz, bir de bu çay olmayan şeyler için para almak ne demek oluyor?

Otelde 2 asansor vardı. Asonsörüm birisi bozuldu ve neredeyse 1 gün kullanılamaz oldu. Asansor beklemek zorunda kaldık.

Otelin ütü odaları inanılmaz küçük. Ütü yapmak isteyen 1 kişi ancak odaya sığabiliyor.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Expedition546469
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Sayın Expedition546469,

ibis Adana ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz.

Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.
Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Lokasyon temizlik kahvalti personel hersey çok iyi tesekkurler Adana da her yere kolaylıkla ulaşabileceğiniz merkezi konumu marka itibarı ile bir çok şehirde aynı standartlarda konaklama şansı çok memnun kaldık

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 735eminec
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Sayın 735eminec,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın