Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (439)
Yorumları filtrele
439 sonuç
Gezgin puanı
179
169
54
12
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
179
169
54
12
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
7-12/439 yorum
12 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merhaba,
Toplamda 7 civarında oda ayarlamıştım.

Otele vardığımızda saat 15 'e kadar sigara içilmeyen odalar hazır değil diye bekletildik.
Odaların saat 14 'de hazır olması gerekmiyor muydu?

Benzer durum 2 gün sonra gelen misafilerimiz içinde oldu.
Sigara içilen oda isteyen misafilere odalar daha erken verilirken, sigara içilmeyen oda isteyen misafilerimiz neredeyse 1 saat (14'den sonra) bekletilmiş.

Verilen kapı giriş kartları (2 tane veriliyor) sadece 1 tanesi çalışıyordu. Diğerleri için tekrar tanım yaptırmak gerekti. Kartlar belli bir süre sonra direk bozuldular, yeniden tanım yaptırmak gerekti.

Misafirlerimizden birisi gece odaya çıktığında oda kapı sisteminin bozulduğunu ve değiştirilmesi gerektiğini için odalarına giremediler.

Gece otele dönen misafiler lobi-bar kısmında oturup, çay istemişler. Gelen çaylar rezaletmiş. Demine su çekilip, soğuk şekilde servis edilmiş. Hadi çay yok demediniz, bir de bu çay olmayan şeyler için para almak ne demek oluyor?

Otelde 2 asansor vardı. Asonsörüm birisi bozuldu ve neredeyse 1 gün kullanılamaz oldu. Asansor beklemek zorunda kaldık.

Otelin ütü odaları inanılmaz küçük. Ütü yapmak isteyen 1 kişi ancak odaya sığabiliyor.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Expedition546469
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Sayın Expedition546469,

ibis Adana ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz.

Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.
Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Lokasyon temizlik kahvalti personel hersey çok iyi tesekkurler Adana da her yere kolaylıkla ulaşabileceğiniz merkezi konumu marka itibarı ile bir çok şehirde aynı standartlarda konaklama şansı çok memnun kaldık

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 735eminec
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Sayın 735eminec,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Girne ablanın temizliği güler yüzü ve hizmetinden memnun kaldım ibis 6 katı ablamız sayesinde bizi tekrar düşürüyor ibis konum olarak hava alanına yakın güleryüzlü personellere sahip tavsiye ederim....

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 145emret
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Sayın 145emret,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Fiyat kalite anlamında bütün beklentileri karşılayan bir otel.temizlik konum ve personel yonunden iyi bir otel.emegi gecen herkese tesekkur ederiz Adana seyahatimizde tekrar tercihimiz olacaktır.tesekkurler

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 461sel_uk_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Şubat 2020

Sayın 461sel_uk_,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.
Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Haftasonu konakladik hersey çok iyiydi receptionda güler yüzlü karşıladılar genel olarak tüm çalışanlarda guler yuzluydu kahvaltı mükemmel ve tadlari muhteşemdi ellerinize sağlık ıbis ailesi tekrar görüşmek üzere

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler saynura2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Dinçer Ç - Ibis Adana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Şubat 2020

Sayın saynura2020,

ibis Adana ‘da gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerimiz ile ilgili güzel yorumlarınızı, ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın