Bu benim Singapurda ki ilk bulunuşum değil ve otellerin adil hisseleri ile kaldım. Seacare taksi ile havaalanından 20-30 dakika sürmekte ve en yakın Metro istasyonuna 5-10 dakikalık yürüme mesafesindedir. Odalar düzgün boyutlandırılmış ve temiz. Bizim lavabomuz bozuktu fakat hızlı bir şekilde halledildi ve bu otel hakkında söyleyebileceğim her şey olumlu.
Kahve var fakat çay bulunmamakta, tuvalet kağıdı yok, sadece 14 tane televizyon kanalı var(Çoğu yabancı dilde yayın yapıyor ve geneli çekmiyor, çalışanlarda günde bir kaç saat yayın yapıyor) Yatak çarşafımda küçük bir kan lekesi gördüm ve değiştirilmesi için rica ettim. Fakat 5 gece boyunca leke yatak çarşafımda durdu! Tuvaletler kaliteli ve iyi değildi.
Checkin bir kaç problemden dolayı zorluk çıkardı buna rağmen otel yönetimi benim erken check-in'mi onayladırlar. Oraya vardığımda sistemde
hiç bir şey yoktu ve resepsiyondaki görevli kız asla check-in'mi düzgünce okumamıştı...
Yemek odasına gelince, menüye bakmak için aşağı restoranta gittim buradaki dikkat edilecek nokta ne? Sonra bana yemeğimi yukarı odama getiremeyeceklerini söylediler!
Bu fiyata daha önce bir çok otelde kaldım ve imkanlar ve hizmetleri çok berbat. Tavsiye etmiyorum veya tekrar geri dönmeyi düşünmüyorum.
44
117
71
21
12