Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 kişi bu otele bakıyor
Hotels.com
$95
Fiyata Bakın
29.01.22 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Expedia.com
$95
Fiyata Bakın
29.01.22 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Agoda.com
$83
Fiyata Bakın
29.01.22 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Booking.com$90
Priceline$95
Travelocity$95
13 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (761)
Yorumları filtrele
761 sonuç
Gezgin puanı
458
132
77
40
54
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
458
132
77
40
54
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/761 yorum
20 Mayıs 2017 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

4 yıldız ama türkiyedeki yıldızı olmayan otel ayarında yanlız personeli iyi ve ilgili müşterisine ne kadarda güvenlik tedbiri olsa girişte x ray cihazından geçmek heleki müşteridi olduğun halde çok saçms

Konaklama tarihi: Nisan 2017
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Mehmet B
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Manager Emad E - Baron Hotel Heliopolis, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Mayıs 2017
Google Çevirisi

Dear Valued Guest
Thank you for posting your constructive comments. Please be assured that we take all the necessary measures to identify means of development and improvement to elevate the quality of service. We are committed to providing you with the highest level of service simply because our guests deserve the very best. Your feedback and opinions of our valuable Service are always at the top of the importance scale for us and certainly we will also highly consider your remark
we look forward to welcoming you back again in the future.

Best Regards,
Baron Hotel Heliopolis Management

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Şubat 2016 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Personeli iyi.yalniz wifi yok. Odalar temiz ama biraz bakımsız 6 gece Konakları 2 gecesinde sıcak su yoktu. Kahvaltı olarak yeterli. Atilari personeli. Konumu. Ve sakinligi. Eksileri. Biraz bakımsız wifi yok ve sıcak su sorunu

Konaklama tarihi: Ocak 2016
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler Ahmet E
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Emad E - Baron Hotel Heliopolis, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Şubat 2016
Google Çevirisi

Dear Valued Guest
Thank you for posting your constructive comments.
Please be assured that we take all the necessary measures to identify means of development and improvement to elevate the quality of service.
We are committed to providing you with the highest level of service simply because our guests deserve the very best.
We look forward to have the pleasure of welcoming you again where you would experience and touch the value of progression.
sincerely yours
Emad Esmail
Front Office Manager.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Şubat 2015 tarihinde yorum yapıldı

odalar guzel buyuk ozellikle yataklar cok rahat servis elemanlari cok yardimci oluyorlar kahvalti super donanimli sekilde cok cesit var sadece banyo biraz geri kalmis ve kuvetin yeri iyi olamamis tabiki bu benim kaldigim odada bpoyle olabilir

Oda ipucu: Güney cephedeki odalar daha sessiz"
Konaklama tarihi: Şubat 2015
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler cuneyt k
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Emad E - Baron Hotel Heliopolis, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Mart 2015

Sevgili değerli misafirimiz,
biz çok takdir de Baron otel Heliopolis Kahire konaklama ile ilgili yorumlarınızı çok olduğunu her zaman olumlu geribildirim almak için büyük bir zevk. Yorumlarınızı ekibimiz ile paylaşacak. Eminim sürekli olarak hizmetlerimizin kalitesini artırmak çalışıyoruz bu geribildirim tüm personelimizin bir teşvik olarak görev yapacak. Tekrar deneyim paylaşımı için teşekkür ederiz ve biz sonraki ziyaret olarak önceki bir keyifli olacağını umuyoruz. Teşekkür ederim
Emad Esmail
Ön Büro Müdürü Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Eylül 2012 tarihinde yorum yapıldı

İnsanlar cok sicak kanli , resepsiyonda calisan ahmet belboy yosuf oda servisi yapan mohamed ozellikle cok yardimci oluyorlar otelde sadece internet sorunu var cok pahali ve surekli kesiliyor internet umarim bu sıkıntı cozulur ve türk kahveleri cok guzel manzarasi cok iyi odalar cok rahat burda calisan herkese tesekkur ederim

Konaklama tarihi: Eylül 2012
    • Değer
    • Yer
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Mrbooss
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager Emad E - Baron Hotel Heliopolis, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ağustos 2013

Sevgili değerli misafirimiz,
Baron otel Heliopolis Kahire, deneyim paylaşımı için teşekkür ederiz. Üzgünüm deneyiminizi beklentilerinizi de Baron otel uygun olmadığını, her müşteri için üstün hizmet deneyimi sağlamak için çalışıyoruz; Bu nedenle Görüşleriniz bizim için çok önemli. -Gönlünüzü Lütfen sorunu çözmek ve gelecekte oluşmasını önlemek için uygun önlemleri alıyoruz. Unutmayın ki bu sorun bir istisnaydı normal uygulamalarımızı hepimiz endişelerini anlıyorum ve umudumuz bize daha yakın bir gelecekte hizmet etme fırsatı verecek. Teşekkür ederiz
Emad Esmail
Ön Büro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yorumlar makine çevirisi olup orijinali İngilizcedir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
10 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı

Konaklama tarihi: Mart 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
assistant F.O.M RafikAhmed123 - Baron Hotel Heliopolis, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Mart 2020
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın